Gå til innhold

Han avsluttet - det gjør fysisk vondt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjertebank. Mageknip. Konstant gråt eller gråtkvalt. Vi har datet en stund, og jeg begynte å tenke at det kanskje, kanskje kunne være mannen i mitt liv. Så avsluttet han. Fant ut at vi ønsker forskjellige ting (barn/ikke barn). 

Jeg har hatt kjærlighetssorg før, men det er lenge siden. Nå kverner det i hodet mitt konstant. Redd for å bli deprimert slik jeg har blitt ved tidligere avvisninger. Enda mer redd for aldri å finne en like god match igjen.

Hva gjør jeg nå? Hvordan kommer jeg meg videre? Er det noen som har trøst eller råd å gi, blir jeg veldig takknemlig. Føler meg uendelig ensom akkurat nå.

Anonymkode: ed2c9...752

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Få ut alle de vonde følelsene, det er lov å gråte og være sint og lei seg. Da blir det lettere å gå videre. For du vil gå videre, det vil bli bedre. Jeg tror ikke det finnes bare en som er den riktige. Jeg tror du vill finne denne typen kjærlighet igjen.

Anonymkode: 7e8d8...069

AnonymBruker
Skrevet

Trening, venner, natur og psykolog. Og tid. Det hjalp for meg. 

Anonymkode: 4bbe1...0c6

Skrevet

spis ordentlig.  nok, og riktig sammensatt kosthold.  så belastningen på kropp og sinn ikke blir større enn den allerede er.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

:klem:

Få ut alle de vonde følelsene, det er lov å gråte og være sint og lei seg. Da blir det lettere å gå videre. For du vil gå videre, det vil bli bedre. Jeg tror ikke det finnes bare en som er den riktige. Jeg tror du vill finne denne typen kjærlighet igjen.

Anonymkode: 7e8d8...069

Takk ❤️ Jeg har prøvd å ikke gråte for å slippe å kjenne på smerten, men det hjelper ikke. Så nå lar jeg bare tårene komme. Godt å få det ut!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trening, venner, natur og psykolog. Og tid. Det hjalp for meg. 

Anonymkode: 4bbe1...0c6

Takk for tips. Sosialt samvær og fysisk aktivitet gjør godt for meg også. Jeg tvang meg selv ut på en venninnelunsj istad. Har ikke energi til å bli så lenge i sånne settinger, men det føles bra med en (halvveis) pause fra grublingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Zouk skrev (4 timer siden):

spis ordentlig.  nok, og riktig sammensatt kosthold.  så belastningen på kropp og sinn ikke blir større enn den allerede er.

Takk, det er et godt råd. Jeg har en tendens til å spise usunne ting når jeg er lei meg, men det hjelper jo bare på veldig kort sikt. Skal fylle kjøleskapet med sunne matvarer i morgen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ta tiden til hjelp og begynn å arbeid med deg selv mentalt. Det lureste du gjør for deg selv på lengre sikt er å aldri gi noen makt til at du får det så dårlig om de går sin vei. Menn og venner kommer og går, familie kan bestå, men alt i alt har man bare seg selv å stole på. 

Anonymkode: e56dc...3d4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg komme med noe utrolig kjedelig, men det funker altså hver eneste gang: ta tiden til hjelp. Plutselig en dag gjør det ikke like vondt. Mange klemmer til deg ❤️

Anonymkode: 1dee4...c30

Gjest Ghostface
Skrevet

Ja, det er noe dritt. Spis regelmessig og prøv å holde mest mulig til faste rutiner slik at rutinene blir faste og kjente.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge datet dere? Og hvem av dere var det som ønsket barn?
Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg og kjæresten min avsluttet nylig et fire år langt forhold pga samme problemstillingen. Jeg er dypt ulykkelig, for føler ikke jeg vil finne en så fin mann igjen, og føle meg så trygg, avslappa, meg selv, elsket.

Men.... jeg har bestemt meg for å ha fokus på meg selv nå. Egenpleie så det suser. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal være avhengig av andre for å være glad. Så jeg er på en slags egenkjærlighets-reise. Har bestilt tur til meg selv. Jeg skal shoppe, unne meg ansiktspleie, oppleve ting. Leser kanskje ekstra mye selvhjelps-litteratur og psykoanalyserer meg selv. Jeg er en person som alltid lever mye i fremtiden. Jeg forestilte meg hele livet mitt sammen med eksen min. Nå forestilelr jeg livet mitt helt alene, deprimert og miserabel. Og det er ikke bra! Jeg har bestemt meg for å leve mer i nuet, nyte livet, en dag om gangen.

Selvsagt gjør det vondt. Men det blir ihvertfall ikke værre.

Anonymkode: 325f7...61d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg og kjæresten min avsluttet nylig et fire år langt forhold pga samme problemstillingen. Jeg er dypt ulykkelig, for føler ikke jeg vil finne en så fin mann igjen, og føle meg så trygg, avslappa, meg selv, elsket.

Men.... jeg har bestemt meg for å ha fokus på meg selv nå. Egenpleie så det suser. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal være avhengig av andre for å være glad. Så jeg er på en slags egenkjærlighets-reise. Har bestilt tur til meg selv. Jeg skal shoppe, unne meg ansiktspleie, oppleve ting. Leser kanskje ekstra mye selvhjelps-litteratur og psykoanalyserer meg selv. Jeg er en person som alltid lever mye i fremtiden. Jeg forestilte meg hele livet mitt sammen med eksen min. Nå forestilelr jeg livet mitt helt alene, deprimert og miserabel. Og det er ikke bra! Jeg har bestemt meg for å leve mer i nuet, nyte livet, en dag om gangen.

Dette har jeg også hatt veldig god erfaring med ❤️ Livet mitt er ikke så mye bedre, men jeg HAR det mye bedre nettopp fordi jeg er glad i meg selv ❤️ 

Anonymkode: 3b72b...cb8

Skrevet

Lille gode du, det ordner seg til slutt :)

Om du trenger noen å snakke med for og få ut sorgen eller hva det en sku vær så er det bare å send pm.

Kjærlighetssorg er vondt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Klem til deg! Godt å høre at du er så flink til å ta vare på deg selv. Skal prøve å gjøre det samme.

Han har en datter fra før, jeg har ikke barn. Nå har han bestemt seg for at han ikke ønsker flere barn. Han vil derfor heller date kvinner som har barn fra før eller ikke ønsker barn. Merker det gjør ekstra vondt i magen, at jeg liksom er mangelfull, ikke en av de varme, suksessfulle og freshe barnemødrene der ute. Jeg lengter jo etter å bli det selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Deep Impact skrev (9 timer siden):

Lille gode du, det ordner seg til slutt :)

Om du trenger noen å snakke med for og få ut sorgen eller hva det en sku vær så er det bare å send pm.

Kjærlighetssorg er vondt!

Takk ❤️ Ja, det er virkelig smertefullt. En sorg over det man hadde, det man ikke fikk og som ikke ble. Å miste tilhørigheten og tryggheten man begynte å kjenne på. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klem til deg! Godt å høre at du er så flink til å ta vare på deg selv. Skal prøve å gjøre det samme.

Han har en datter fra før, jeg har ikke barn. Nå har han bestemt seg for at han ikke ønsker flere barn. Han vil derfor heller date kvinner som har barn fra før eller ikke ønsker barn. Merker det gjør ekstra vondt i magen, at jeg liksom er mangelfull, ikke en av de varme, suksessfulle og freshe barnemødrene der ute. Jeg lengter jo etter å bli det selv. 

Unnskyld meg , men du har et veldig skrudd bilde på hva det vil si å være mamma. De aller fleste mødre er helt vanlige kvinner som ikke føler seg særlig freshe eller varme når de er slitne av søvnunderskudd og skrikerungen må skiftes blir på og mates med pupp midt på natta. 

Endret av Serafin
AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

Unnskyld meg , men du har et veldig skrudd bilde på hva det vil si å være mamma. De aller fleste mødre er helt vanlige kvinner som ikke føler seg særlig freshe eller varme når de er slitne av søvnunderskudd og skrikerungen må skiftes blir på og mates med pupp midt på natta. 

Det var satt litt på spissen altså 😉 Og så er det snakk om større barn her da. Jeg vil jo så gjerne være den mammaen selv som viser omsorg, tar meg av kjæresten, barna og vennene deres, med åpent hus og masse kjærlighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...