AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Har hatt det slik i flere uker. Rett før kroppen min faller i søvn så kjenner jeg en veldig kløe i halsen og begynner å få ekstreme tørrhoste-anfall. Det er litt slim, ikke veldig mye. Veldig plagsomt. Hva er årsak at man opplever hoste typisk rett før man faller i søvn? Anonymkode: f75b5...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Bump Anonymkode: f75b5...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 Aner ikke. Hvis du plages veldig, bør du oppsøke lege. Selv får jeg hoste om kvelden og natten pga stille refluks. Det er pga en litt slapp lukkemuskel øverst i magesekken, som blir spesielt slapp hvis jeg drikker alkohol. Kan også påvirkes av drikker med koffein. Det hjelper å heve sengeenden øverst, så du ikke blir liggende flatt. Jeg synes det fungerer litt med å ha høy hotellpute også. Anonymkode: fe977...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå