Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 36 og er veldig plaget av kløe. Tenkte å ringe lege for å sjekke om det er svangerskapskløe, men lurte på om noen andre her har hatt dette. Sover dårlig om nettene og holder på å bli gal. I natt har jeg sovet i to timer😩Det klør mest på mage og rygg, men også armer og bein. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt og ufarlig! Hvis du derimot begynner å klø veldig inni håndflata og under fotbladet må du ta kontakt med lege 😊

Anonymkode: 6215a...82f

Skrevet

Hadde lignende for et par uker siden, men kun på overamene. Brukte A-derma sin body lotion og det hjalp litt.

Skrevet

Jeg klødde meg mye på magen, følte meg en som Ole Brum

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet noe med det, og det hjalp faktisk med fuktighetskrem. Jeg smurte meg nesten aldri fra før, men bare en lett krem hjalp (trengte ikke en fet en) 😊

Anonymkode: c7903...2db

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt normalt og ufarlig! Hvis du derimot begynner å klø veldig inni håndflata og under fotbladet må du ta kontakt med lege 😊

Anonymkode: 6215a...82f

Ja det er nettopp det. Har begynt å klø litt der også. Blir sprø snart 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Svigersøstera slet mye, men hun hadde problemer med leveren som måtte følges tett opp. 

Anonymkode: 83dab...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye kløe fra uke 35, var på sykehuset flere ganger og  sjekket om det var svangerskapskløe. De første to blodprøvene viste at leververdier var normale. Tredje gangen jeg var inne (hadde da klødd dag og natt i 3 dager og bodde i dusjen) viste prøvene at leververdier hadde steget veldig og jeg måtte ta medisiner for kløen og bli satt i gang med engang, baby ble født i uke 38. 

Anonymkode: 874d0...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...