AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 De sier alle forhold har sine utfordringer. Hva er deres ? Anonymkode: 249cf...192 1
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 At han jobber så mye...jeg ønsker mer tid sammen Anonymkode: 09a40...51f 1
Maestro Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 At han sliter med lav selvfølelse. At han ikke synes det å bare være Ole, ikke er godt nok. Og noen ganger kan han virke nedlatende, men jeg har sagt det til han at den kverrulerende adferden og at han tror at han er bestest, er sårene og at det er slitsomt. Han mente jo ikke og være drittsekk, for det er han ikke. Men mannfolk kommer ofte med piss, og tillegg utrykker seg feil. Og at han har lett for og lage konkurranse av alt 🫤 Ikke at han har opplevd eller har det bedre, men verre. Typ, jeg hviler for jeg har sovet lite inatt. "Ja? Jeg sovna seint og har vært Mange timer på jobb! Er trøtt jeg og" men syte om det uten og ta 20 min på øyet, gjør han. Er samme som og grine om at man er sulten,.å ikke fikser seg mat. Jeg roter til økonomisk, har ADHD og blir fort engasjert, har en sykdom i bagasjen men nærmer meg slutten på det kapittelet. At jeg er litt lite kritisk og impulsiv. At en ide virker som en god ide i hodet mitt,.men finner ut under eller etter handling at det ikke var så lurt. Joda. Han er rolig og avbalansert, er med på det meste. Er trygg. Pålitelig. Ærlig. Kjekk. Ansvarsfull. Moden(utenom denne greia med kverrulerende og lage om ting til en konkurranse 🤭) 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Fortiden. Den hjemsøker oss pga han har ligget med så utrolig mange. Og mange tar kontakt enda. De respekterer ikke at han er sammen med meg. Livet med en skjørtejeger. Tror jeg lager blogg: SkjørtejegerFrue 🙄🤣 Anonymkode: c235f...598 17 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 At jeg har en mer direkte personlighet, mens han er mer forsiktig, og pakker inn hva han egentlig mener. Det er nok det som har skapt mest frustrasjon hos meg gjennom 20 år sammen. Så egentlig en filleting, som vi lever helt fint med Anonymkode: 10763...2c1 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 Gaming. Han ønsker å game mer enn jeg ønsker. Vi har to små barn og han kan ofte sitte oppe til kl.2 på natten fordi han gamer og glemmer tiden. Det resulterer i at mer faller på meg når det kommer til barna og huset. I tillegg ønsker nok jeg å være mer med han på kvelden enn det jeg har vært. Heldigvis tar han det på alvor og har begynt å game sjeldnere. Samtidig som jeg må respektere at han selvsagt må kunne game også. Anonymkode: feeb8...402 4
SPOCA Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 (endret) Egentlig ingenting. Det mest "utfordrende" er at han har barn. Barnet i seg er bare en glede, utfordringen ligger vel mer i at eksen hans derfor har fått mye å si for hvordan jeg skal leve livet mitt. Men, jeg har valgt det selv, så jeg klager ikke, bare for å understreke det. Og jeg er veldig glad i mitt stebarn. 😊 Endret 28. juli 2022 av SPOCA 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 At han har barn fra før. Jeg ble introdusert for dem veldig sent i forholdet (for barnas skyld), og da var vi allerede ganske etablert. Tanken bak var vel at alle disse psykologene sier du skal vente så lenge som mulig, men resultatet ble at de var blitt ganske store, var vant til å ha pappa for seg selv og at to parallelle liv plutselig skulle flettes sammen. Da ble det liksom en pakke jeg fikk i fanget, ikke noe jeg valgte. Jeg synes de er bortskjemte og tar ekstremt med plass, og jeg er også lei hans ekskone som stadig skaper trøbbel for oss. Vi har hatt et par situasjoner som har satt litt spor, og som gjør at jeg føler at ett av hans barn går rundt og spionerer og rapporterer tilbake til mor. Jeg føler meg som gjest i eget hjem når de er her. Dette påvirker forholdet fordi mannen blir sliten og lett lei seg, det kommer også til uttrykk som sjalusi, da han sier han er redd for at jeg vil bli lei og finne en annen mann uten barn. Det har jeg ingen planer om, men det stemmer jo at jeg føler livsgleden er kraftig begrenset ukene de er her. Anonymkode: 11de5...b56 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 Våre: Kommunikasjon. Jeg er pågående, han er mer konfliktsky Hans: Gaming og endring av adferd når det kommer til nærhet (pluselig lite kos, kyss, sex, kjærestetid, forså å snu å ha mye) Mine: Ønsker stabilitet rundt nærhetsbiten fra hans side, så jeg blir veldig raskt usikker pga det, noe som da går utover han med at jeg til tider blir mer klengete. Anonymkode: 1532d...783 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Våre problemer er at interesse for sex og tenning i forhold dabber av etter 12+ år noe som er helt naturlig. Så det sliter litt på forholdet da vi begge liker sex, men synes det er litt kjedelig å ha sex med samme person for 1250ende gang. Ellers er det jo de vanlige tingene med litt mentale utfordringer hos kona som stress, overtenking og angst som kan slite ut hele familien fra tid til annen, men dette er jo noe man må regne med skal man bo sammen med en kvinne over lengre tid. Anonymkode: 4ea11...8ce 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Utfordringen vår/min, er at moren til barna hans styrer forholdet vårt. Anonymkode: a3dac...719 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 Jeg vil ha mer sex enn han, og det er vel det det blir mest surmuling over. Jeg kan gjerne ha en kjappis innimellom for nærheten, spenningen og fordi det er deilig. Han vil at det skal vare så lenge som mulig, og det kan by på problemer å få det til pga tidlig opp om morgenen, sliten etter jobb, barn som er hjemme og våkne osv… Jeg ønsker meg en blanding av lange økter og små kjappiser. Men etter 17 år med dette som tema regner jeg ikke med noen endring på det før vi evnt blir pensjonister 🤣 Noen ganger drømmer jeg om å reise på «knullehelg» for meg selv på et hotell🤣 Kvinne 33 år Anonymkode: e3186...bc7 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 At jeg ikke tar initiativ til sex. Det er ikke fordi jeg ikke vil, men rett og slett fordi han er veldig ofte "på". Da får ikke jeg sjans. Hadde han ventet to-tre dager, så hadde jeg kanskje tatt initiativ selv. Gjør ikke noe med hyppig sex, men jeg går ikke rundt å blir kåt hele tiden som han. Og for at jeg skal ta iniativ så må jeg først være kåt selv, og det skjer ikke på et blunk. Har snakket om det, men han klarer ikke la være å være på, så tenker det at jeg ikke tar iniativ er litt opp til han også. Anonymkode: 0661d...956 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fortiden. Den hjemsøker oss pga han har ligget med så utrolig mange. Og mange tar kontakt enda. De respekterer ikke at han er sammen med meg. Livet med en skjørtejeger. Tror jeg lager blogg: SkjørtejegerFrue 🙄🤣 Anonymkode: c235f...598 Jeg kunne gjesteblogget. Det er så utrolig slitsomt! Selv etter mange mange år sammen kommer de med tilbudene sine vet du, når de er single eller ensomme. Dumme kjerringer. Anonymkode: cf240...835 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Dustete skrev (15 timer siden): Våre (mine?) utfordringer er at jeg er mer erfaren og "vet alt" mens hun kan få panikkanfall og fryse når hun hjelper meg med noe pga traumatisk barndom, psykisk voldelig foreldre etc, så da kan jeg bli litt irritert iblandt, noe jeg selv må jobbe med. Traumebehandling hjalp meg ,psyk vold i oppveksten. Anonymkode: 83c2a...c3d 2
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 Jeg vet ikke om jeg ville kalle det en utfordring lenger da vi har jobbet med det i mange år, fortsetter fokusere på det, og har en veldig god flyt, men vi har veldig ulik kommunikasjonstil. Helt i starten av forholdet kranglet vi veldig mye, for alt kom ut feil, men etter ca 1 år, knakk vi en kode hvordan vi snakker sammen, og krangler svært sjelden i løpet av de siste 15 årene. De få gangene vi ender opp med og «småkrangle» er det fordi noen mistolker en intensjon og det går over fort for vi gjenkjenner «symptomene». Anonymkode: 07a14...d92 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg ville kalle det en utfordring lenger da vi har jobbet med det i mange år, fortsetter fokusere på det, og har en veldig god flyt, men vi har veldig ulik kommunikasjonstil. Helt i starten av forholdet kranglet vi veldig mye, for alt kom ut feil, men etter ca 1 år, knakk vi en kode hvordan vi snakker sammen, og krangler svært sjelden i løpet av de siste 15 årene. De få gangene vi ender opp med og «småkrangle» er det fordi noen mistolker en intensjon og det går over fort for vi gjenkjenner «symptomene». Anonymkode: 07a14...d92 Wow dette svaret var midt i blinken for mitt tilfellet. Jeg har dette med min partner. Da vi er såpass ny sammen fortsatt så mener jeg vi stadig holder på å lære hverandre å kjenne. Jeg gleder meg dog til vi knekker denne koden også. Det er så godt beskrevet av deg - for det er det vi har «lett etter» eller prøver å nå frem til for vårt forhold. Klarer du beskrive ca hvordan dere knakk koden? Er det bare tiden som leger eller har du tips gjerne? TS Anonymkode: 249cf...192 1
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå