AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Har kjent han jeg dater i to måneder, men pga avstand og ferier med barn etc har vi bare møttes tre ganger (to siste lange med overnatting og mye sex). Snakker på FT/telefon og meldes mange ganger hver dag. Han slettet brukeren sin på datingapper hjemme hos meg på andre daten (uoppfordret) og vi har vel indirekte sagt at vi er eksklusive. Men når tar man opp dette med å være kjærester? Anonymkode: 86926...5aa
Jaytee Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Kan jo bare spørre han rett ut om dere er eksklusive nå?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Kan jo spørre? Men etter to mnd og tre møter, er ikke det litt raskt særlig med barn i bildet? Hvor gamle er dere, om jeg kan spørre? Anonymkode: f1096...db4 2
Kvalitet Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Kan du ikke bare si «Hva tenker du om oss to nå? Og hva er veien videre?»
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Det er altfor tidlig. Hvorfor haster det sånn? Da jeg traff kjæresten min, spurte han på femte daten om jeg traff andre. Det gjorde jeg ikke, og det samme sa han, så da var vi eksklusive. På syvende daten sa han at han var forelsket i meg. Jeg sa det samme tilbake. Det tok likevel noen måneder til før jeg omtalte han som kjæresten min og vi ble mer offisielle. Begge hadde lange ekteskap bak seg og barn fra før, så det var deilig å la forholdet utvikle seg naturlig og uten press. Det krever mye å få et mine/dine-forhold til å fungere, så det er fint å vente til man er ute av den første rosa bobla før man involverer barn og familie. Anonymkode: d1a78...17e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er altfor tidlig. Hvorfor haster det sånn? Da jeg traff kjæresten min, spurte han på femte daten om jeg traff andre. Det gjorde jeg ikke, og det samme sa han, så da var vi eksklusive. På syvende daten sa han at han var forelsket i meg. Jeg sa det samme tilbake. Det tok likevel noen måneder til før jeg omtalte han som kjæresten min og vi ble mer offisielle. Begge hadde lange ekteskap bak seg og barn fra før, så det var deilig å la forholdet utvikle seg naturlig og uten press. Det krever mye å få et mine/dine-forhold til å fungere, så det er fint å vente til man er ute av den første rosa bobla før man involverer barn og familie. Anonymkode: d1a78...17e Og jeg ble kjæreste med daten min etter to dater. Flyttet sammen etter en måned. Vi var begge i førtiåra med lange forhold bak oss. Noen ganger vet man også at ting er riktig for alle. Hilste på barna hans etter svært kort tid, vi ble en familie i løpet av en måned, ungene og alle i familien vår "godkjente" dette øyeblikkelig. Anonymkode: 7de68...10b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 Med barn inne i bildet ville jeg ventet noen mnd eller år. Anonymkode: 30bd6...20d 1
Brunello Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er altfor tidlig. Hvorfor haster det sånn? Da jeg traff kjæresten min, spurte han på femte daten om jeg traff andre. Det gjorde jeg ikke, og det samme sa han, så da var vi eksklusive. På syvende daten sa han at han var forelsket i meg. Jeg sa det samme tilbake. Det tok likevel noen måneder til før jeg omtalte han som kjæresten min og vi ble mer offisielle. Begge hadde lange ekteskap bak seg og barn fra før, så det var deilig å la forholdet utvikle seg naturlig og uten press. Det krever mye å få et mine/dine-forhold til å fungere, så det er fint å vente til man er ute av den første rosa bobla før man involverer barn og familie. Anonymkode: d1a78...17e Hvorfor er det alt for tidlig? Det er faktisk ikke så mange år siden det var en selvfølge at man bare datet en av gangen. Det fungerte faktisk kjempebra. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 Det er helt utelukket å involvere barna på lenge ennå. Vil gjerne kose meg med bare oss to de periodene vi ikke har barn. Men forholdet mellom oss kan vel utvikles allikevel! ts Anonymkode: 86926...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er helt utelukket å involvere barna på lenge ennå. Vil gjerne kose meg med bare oss to de periodene vi ikke har barn. Men forholdet mellom oss kan vel utvikles allikevel! ts Anonymkode: 86926...5aa Det er nok lurt ja. Hvor gamle er barna? Og hvordan løser dere det hvis dere har avstand? Anonymkode: f1096...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå