Gå til innhold

Har så lyst på mannen min, men han vil ikke ha meg for tiden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er snart 9 måneder siden vi har hatt sex pga at jeg er gravid, det er han som ikke vil og jeg respekterer jo det. Men jeg savner nærhet og at ting er litt spenning og intenst mellom oss, nå føler jeg vi bare er som venner som nusser og sier hyggelig ord til hverandre. Jeg har lyst på pikken hans uten at det betyr at han har sex med meg, men at jeg suger han for eksempel. Han setter ikke pris på seksuelle tilnærmelser så jeg lar være det også, det er såvidt jeg får ta på pikken hans en sjelden gang. En ting er jo at han ikke tenner på meg som gravid, men hvorfor ikke en blowjob i mørket evt liksom? Jeg blir så trist av det 😪

Anonymkode: 9eff8...5a6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor valgte du å ha barn med han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg 😒 Mannen min har vært sånn alle tre gangene jeg har vørt gravid. Etter det siste svangerskapet har han ikke rørt meg.. og det er 6 år siden 😔 Har slutta å tavinitiativ jeg også, foe blir bare avvist og det er så vondt. 

Anonymkode: fb327...d64

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Og dere er sammen fordi? 

Hvor har disse mennene sex? Elskerinner? Og dere finner dere i det?? Mens andre par har masse sex og han likevel er utro. Rar verden.

Anonymkode: ec1a0...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle menn vil ha sex med sin gravide kvinne. Det handler gjerne om at det nå er barnets kropp. Og da er det turn off. Det betyr ikke dermed at det er du som er turn off. Men at det vokser en baby inni deg...  Dette er langt fra unormalt iflg jordmor. 

Selv om KG gir utrykk for annet, så kan faktisk menn gå uten sex. Så selv om han ikke ønsker sex nå som du er gravid, betyr ikke det at han er utro. Det er kun på KG det skjer...

Anonymkode: f159f...e23

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme jeg og... skikkelig frustrerende. Jeg var skikkelig spreng kåt over en lengre periode. Prøvde mye rart men ingen ting funka. Kjøpte sexy undertøy, prøvde med annen sminke, klær osv. Jeg husker jeg ble så frustrert at jeg vurderte å gå ut på byen for å få meg pikk der ( gjorde ikke det) Det viste seg at han hadde problemer med testosteron nivå. Han fikk noen medisiner for dette og nå er jeg faktisk ny knullet🥰

Anonymkode: 68868...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var da svært her på KG da.

Jeg hadde heller ikke sex med min vakre kone under svangerskapet. Null stress, var heller ikke utro som mange KG bedrevitere har vedtatt menn er i en slik situasjon. 
Etter fødselen startet vi med sex igjen. Dette er maange år siden, og vi er fortsatt sammen. Hun er den beste❤️

Anonymkode: 9deb1...849

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel en type utakt de fleste opplever. Mange menn er litt usikre og ser for seg at kuken kan skade fosteret. Damenes hormoner løper løpsk.

Her i huset har det alltid vært slik at jeg har hatt mer lyst enn henne. Men akkurat under svangerskapene har hun fått fred. Det er da, og kun da, jeg har våknet på natta av at fruen har lett i skapene etter dildoen sin...

Slapp av og hjelp deg selv. Det ordner seg etterhvert. 

Anonymkode: 70b0a...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde null sex under svangerskapene.

Det er ikke akkurat uvanlig.

Anonymkode: a1184...687

Skrevet

Gravide kvinner er jo kjempesexy, hadde glatt kosa med ei jeg ja. Fyttirakker for noen håpløse menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Og dere er sammen fordi? 

Hvor har disse mennene sex? Elskerinner? Og dere finner dere i det?? Mens andre par har masse sex og han likevel er utro. Rar verden.

Anonymkode: ec1a0...e33

Det er helt normalt for menn å ikke ha sex på lang tid. Det er noe vi har med oss fra singeltiden. Kan gå 12mnd+ for en mann helt normalt. Kvinner derimot så har jeg aldri hørt om noen som har giddet mer enn 3uker. Attraktive kvinner dog. Kan jo hende at middelaldrende kvinner har lengre snitt på å gå uten sex. 

Anonymkode: 092ed...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er snart 9 måneder siden vi har hatt sex pga at jeg er gravid, det er han som ikke vil og jeg respekterer jo det. Men jeg savner nærhet og at ting er litt spenning og intenst mellom oss, nå føler jeg vi bare er som venner som nusser og sier hyggelig ord til hverandre. Jeg har lyst på pikken hans uten at det betyr at han har sex med meg, men at jeg suger han for eksempel. Han setter ikke pris på seksuelle tilnærmelser så jeg lar være det også, det er såvidt jeg får ta på pikken hans en sjelden gang. En ting er jo at han ikke tenner på meg som gravid, men hvorfor ikke en blowjob i mørket evt liksom? Jeg blir så trist av det 😪

Hadde det vert meg så hadde jeg hatt sex med deg om du hadde sagt hva du ville.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde heller ikke sex med min vakre kone under svangerskapet. Null stress,

Hvis hun var like seksuelt frustrert som ts, så var det vel ikke akkurat null stress for begge parter?  

feliek54 skrev (1 time siden):

Hadde det vert meg så hadde jeg hatt sex med deg om du hadde sagt hva du ville.

Tosk. "hadde det vært meg"??? Du er jo ikke det, og for typen til ts, så vil han jo ikke ha tilnærmelser. Aller helst vil hun jo ha en normal mann, som har lyst på henne, selv om hun er gravid. 

Anonymkode: 54c9f...3e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skjønner det er kjipt, men sånn må de fleste menn i parforhold leve med. Det å ha større lyst enn partneren er sårt for den som vil ha oftere sex. Er nok fordi du er gravid. Mange menn mister tenningen siden det plutselig ligger en baby i magen din. Hvorfor det er sånn er vanskelig å forklare, men er en sperre mange menn har. 

Anonymkode: cf055...682

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner det er kjipt, men sånn må de fleste menn i parforhold leve med. Det å ha større lyst enn partneren er sårt for den som vil ha oftere sex. Er nok fordi du er gravid. Mange menn mister tenningen siden det plutselig ligger en baby i magen din. Hvorfor det er sånn er vanskelig å forklare, men er en sperre mange menn har. 

Det var meget opplysende for min mann faktisk, å oppleve det der. Han har alltid vært den som hadde mest lyst, alltid den som spurte og ble avvist. Plutselig var det han som ikke hadde lyst og som takket nei.

Anonymkode: 29bd6...4e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var meget opplysende for min mann faktisk, å oppleve det der. Han har alltid vært den som hadde mest lyst, alltid den som spurte og ble avvist. Plutselig var det han som ikke hadde lyst og som takket nei.

Ja er rart det der. Jeg har også alltid vært den med mest lyst og var alltid klar når hun hadde lyst. Det endret seg over natten når hun ble gravid. Lysten kom tilbake etter hvert. Vi har snakket om det i ettertid og nå forstår hun godt hvordan jeg følte det hver gang hun ikke hadde lyst men jeg hadde lyst😅

AnonymBruker
Skrevet

Sex som gravid er et must for meg. Veldig mange kvinner blir mye kåtere da, jeg er en av dem. Har barn med to forskjellig menn. To med siste, et med første.  Min første var sånn som ikke turde fordi han var redd for å skade barnet/ ikke tente på meg som gravid.  Det var 9 måneder i helvete. Uken etter fødsel ville han veldig.  Der var jeg selvfølgelig ikke klar pga renselse og smerter. Jeg klarte heller ikke å få lyst på han igjen ordentlig siden han avviste meg så lenge over tid at det bare føltes unaturlig.  Så vi endte med brudd mye pga det.

Anonymkode: 16de5...e1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg respekterer at han ikke vil ha sex som penetrering da han føler det er rart, og jeg forstår til en viss grad og lager ikke styr rundt det. Men hvorfor kan jeg ikke gi han en blowjob i mørket så han slipper å se på meg, eller i det minste bare får ta litt på han uten at jeg prøver på noe mer. Hvordan kan magen og babyen være i veien for det? Dere menn som svarer, hvorfor hadde dere ikke en gang ønsket en blowjob? Og forventer dere at damen bare vil hoppe på dere igjen når dere er "ferdig" med på avvise dama en gang etter barnet er født? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja er rart det der. Jeg har også alltid vært den med mest lyst og var alltid klar når hun hadde lyst. Det endret seg over natten når hun ble gravid. Lysten kom tilbake etter hvert. Vi har snakket om det i ettertid og nå forstår hun godt hvordan jeg følte det hver gang hun ikke hadde lyst men jeg hadde lyst😅

Nyttig å gå en periode i den andres sko, ja! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...