Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt alle disse punktene må være oppfylte for å være mest ressurssvake kvinnen. Dere kan teste dere selv. 

-  Leier leilighet

-Tror utleiere er rike

- Ringer barnevern for å få råd om oppdragelse. 

- Har full tillit til barnevern. 

- Føler at barnehagelærer kan absolutt alt om oppdragelse, og føler seg mindre kompetent. 

- Hyller Pride

- Truer mannen med å gå fra ham ved mange anledninger, da det er løsning på alt, eller er alenemor. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er uføretrygdet og alenemor. Sliter med økonomien men tar seg råd til silikon og andenebb. 

Anonymkode: 6dbd4...07a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg synes man fremstår langt mer ressurssvak hvis man er medlem i gruppa "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" og kjøper historier om at barnevernet tar barn fordi "foreldrene skjærer for tykke brødskiver eller glemte en regnjakke til poden". Man skal ikke ukritisk og blindt stole på en etat. Selvfølgelig ikke. Det skjer dessverre også feil. Men man skal heller ikke tenke at barnevernets inngripen alltid er maktmisbruk og overgrep og det som verre er. Vi trenger barnevernet.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Akryl said:

Absolutt alle disse punktene må være oppfylte for å være mest ressurssvake kvinnen. Dere kan teste dere selv. 

-  Leier leilighet

-Tror utleiere er rike

- Ringer barnevern for å få råd om oppdragelse. 

- Har full tillit til barnevern. 

- Føler at barnehagelærer kan absolutt alt om oppdragelse, og føler seg mindre kompetent. 

- Hyller Pride

- Truer mannen med å gå fra ham ved mange anledninger, da det er løsning på alt, eller er alenemor. 

Ressurssvak?
Tilbakestående!
Og de finnes der ute! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Har flere barn med flere fedre.

- Alle menn er fuckboys.

- Har kjempet for ufør de siste 2 årene.

-Overvekten skyldes hormonelle årsaker å ikke all maten hun spiser.

- Flere av vennene hennes har flytende kjønn.

Anonymkode: 5ed94...12b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener at alle menn er slemme og voldelige. Og får bare sex når hun prøver seg på deg kjekkeste mennene, og det er menns skyld fordi hun har krav på dem.

Anonymkode: 64b16...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker de mest ressurssvake er de som er livredd for bvtj og selv tror de kan alt om barneoppdragelse. De som selv tror de kan og vet best om alt selv, og ikke selv innser de er ressurssvake, og heller ikke forstår betydningen av ordet. 

du, f.eks HI, fremstår som uvitende ressurssvak. 

Anonymkode: eba10...d2f

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg var ressurssvak, men hele innlegget handler om barn og jeg har ikke barn så..

Anonymkode: 41d8c...707

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Både menn og kvinner kan være ressurssvake på flere punkter. Manglende utdanning og mental kapasitet slik at de «sluker rått» alle overskrifter fra VG, evner ikke kritisk tenkning rundt noe. Økonomisk - tjener lite eller er ufør, prioriterer feil og klarer ikke sette opp budsjett eller spare.

Anonymkode: 3cd03...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og uten tvil; de som hardnakket forsvarer at influencere feks bruker sine barn for å tjene penger…..  Mistenker at det er full gjennomtrekk i toppen der, mulig de tror at «kjendisen» leser innlegget og vil være bestevenn??🤪

Anonymkode: 3cd03...f65

• Liker 2
Gjest Adobyen
Skrevet

De mest ressurssvake er de som er avhengig av en dose hat, hets og drittprat mot andre for å ha det bra selv. De er skjemmende søppel i mine øyne.

Skrevet
Adobyen skrev (Akkurat nå):

De mest ressurssvake er de som er avhengig av en dose hat, hets og drittprat mot andre for å ha det bra selv. De er skjemmende søppel i mine øyne.

Ja enig, det er et klart og tydelig tegn på svakhet.

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)
Adobyen skrev (9 minutter siden):

Helt enig. Og det gjelder både menn og kvinner.

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende ytringer, brukerangrep, avsporing, latterliggjøring, brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg.

Vær vennlig å diskuter sak, ikke person - selv om man ikke er enig eller synes godt om ytringer eller standpunkt som ikke står i stil til sine egne holder vi oss for gode til å gå til angrep på meningsmotstandere.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg trodde jeg var ressurssvak, men hele innlegget handler om barn og jeg har ikke barn så..

Anonymkode: 41d8c...707

Ja, man blir automatisk ressurssvak om man får barn her på kg. Enda mer om man blir alene. Med mindre man er rik. 

Anonymkode: e4c6a...c59

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener alle menn er slemme.

Tror hun kan alt om menn og kommer med råd til venninnene sine så fort hun får vite at venninnen har begynt å date. Vil si sånn som «han har psykopatiske trekk»

Setter seg selv og andre kvinner i offerrollen hele tiden. Det er bare menn det er noe galt med, kvinnene feiler det aldri.

Blir lett manipulert, men mener selv hun gjennomskuer alt.

Tror på klarsynthet og ringer ofre klarsynte når hun trenger noen å snakke med.

Har ikke kunnskap om særlig mye.

Gir etter for andres følelser.

Anonymkode: 7156f...b09

Skrevet
Adobyen skrev (På 28.7.2022 den 9.51):

Helt enig.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/28/2022 at 3:10 AM, AnonymBruker said:

- Har flere barn med flere fedre.

- Alle menn er fuckboys.

- Har kjempet for ufør de siste 2 årene.

-Overvekten skyldes hormonelle årsaker å ikke all maten hun spiser.

- Flere av vennene hennes har flytende kjønn.

Anonymkode: 5ed94...12b

Helt enig i alle punktene, dette er KG-høner 101.

Må skyte inn på punkt 4 at at hun også går minst ett par mil til dagen og det hun faktisk spiser kun er sunne matretter laget fra bunn. Disse damene bør samle seg og vise verden hvordan de kan lage og lagre energi uten å putte inn drivstoff, det hadde løst dagens energikrise. Mulighet for fortjeneste her med andre ord damer.

Anonymkode: 9ae61...9c4

• Liker 2
Gjest lurven
Skrevet
Adobyen skrev (På 28.7.2022 den 9.51):

Enig, hvis man snakker andre ned for å føle seg bedre har man det ikke bra med seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...