AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hei! Barnet begynner i 1. klasse og jeg vurderer å rekke opp hånden for å melde meg som FAU. Jeg ønsker å engasjere meg i skolehverdagen og skolemiljøet. Men så er jeg så redd for at det er mer jobb en jeg forventer, og at det kanskje er for vanskelig ? Noen med erfaringer? Anonymkode: 7dd73...fd1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Har kun erfaring fra barnehage hvor jeg satt i FAU. Det er sikkert likt på skolen. Du må ha ekstra tid og du må være engasjert og påta deg oppgaver, ta initiativ til ting og følge opp saker, pluss noen møter med ledelsen. Anonymkode: e3611...8fb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Hvis du ønsker å engasjere deg i skolehverdagen og skolemiljøet så anbefaler jeg deg å være med i Fau. På barneskolen jeg er med i Fau som nestleder nå så har vi møter ca 1 gang i mnd. Nå skal jeg ut av Fau til høsten på grunn av overgang til ungdomskolen, og jeg er allerede klar til å melde meg som frivillig til å sitte i Fau på ungdomskolen også 🙂 Bare positive opplevelser, og du blir kjent med skolehverdagen på en helt annen måte enn det du ellers ville gjort 👌 Anonymkode: 04555...a5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå