AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg ble mobbet da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, og videregående av en person. Nå har vedkommende og familien startet et spiseri. Min manns foreldre tenker å be oss med ut for å spise på dette stedet, men jeg kjenner på en utrolig avsmak for å støtte opp om denne plassen, selv om det er mange år siden vi var ferdige på skolen, og svigers skal betale. Jeg føler for å ikke være med, men svigers kjenner ikke bakgrunnen til meg og min mobber. Bør jeg være med uten å si noe, si ifra hvorfor jeg eventuelt ikke blir med, eller bare late som jeg er syk, så få de andre bare dra uten meg? Anonymkode: 3cde1...f55
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Si ifra til mannen din, så får han overbevise foreldrene sine om å velge et annet sted. Anonymkode: c22d1...b0c
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Forstår veldig godt at du ikke vil gå dit, så ta en prat med mannen din som han kan bringe videre til sine foreldre og er de oppegående mennesker vil de forstå.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Jeg sa til mannen at jeg ikke blir med, og hvorfor, men de kan dra uten meg for jeg vil ikke ødelegge for deres hygge. Det er flere familiemedlemmer som er her på sommerferie som også skal være med på spisestedet, så jeg vil ikke legge føringer på hvor alle skal spise. Dette er en liten bygd, så det er langt mellom spisestedene. Hvordan min mann legger fram hvorfor jeg ikke blir med får han bestemme selv. Kanskje han sier jeg er dårlig eller noe. Anonymkode: 3cde1...f55
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Jeg hadde bare sagt det som det var. Jeg hadde ikke bedt dem om å velge et annet sted, men mine svigerforeldre ville gjort det likevel. ❤️ Anonymkode: 7d6c8...a30
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble mobbet da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, og videregående av en person. Nå har vedkommende og familien startet et spiseri. Min manns foreldre tenker å be oss med ut for å spise på dette stedet, men jeg kjenner på en utrolig avsmak for å støtte opp om denne plassen, selv om det er mange år siden vi var ferdige på skolen, og svigers skal betale. Jeg føler for å ikke være med, men svigers kjenner ikke bakgrunnen til meg og min mobber. Bør jeg være med uten å si noe, si ifra hvorfor jeg eventuelt ikke blir med, eller bare late som jeg er syk, så få de andre bare dra uten meg? Anonymkode: 3cde1...f55 Jeg ville ikke spist AV familien 😄 men heller med Anonymkode: 80daa...0e7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ble mobbet da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, og videregående av en person. Nå har vedkommende og familien startet et spiseri. Min manns foreldre tenker å be oss med ut for å spise på dette stedet, men jeg kjenner på en utrolig avsmak for å støtte opp om denne plassen, selv om det er mange år siden vi var ferdige på skolen, og svigers skal betale. Jeg føler for å ikke være med, men svigers kjenner ikke bakgrunnen til meg og min mobber. Bør jeg være med uten å si noe, si ifra hvorfor jeg eventuelt ikke blir med, eller bare late som jeg er syk, så få de andre bare dra uten meg? Anonymkode: 3cde1...f55 Bare si det som det er. Ikke gjør det vanskeligere Anonymkode: 5ae5c...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå