Mann50 Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 ..om kjæresten din som er på jobbreise har tid til å legge ut oppdateringer fra turen på FB, men ikke har tid til å sende deg en godnatt hilsen..selv om jeg sender henne det..
visp Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Det er jo bare veldig trist. Jeg hadde ikke akseptert å ikke få et svar nei. Det må jo prates om? Har dere kranglet? 1
Hippogriff Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Kommer an på omstendighetene. Er partner ellers flink til å gi lyd fra seg er en uteblitt god natt-melding neppe noe å henge seg opp i. 2
Mann50 Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2022 visp skrev (8 minutter siden): Det er jo bare veldig trist. Jeg hadde ikke akseptert å ikke få et svar nei. Det må jo prates om? Har dere kranglet? Nei, vi har en fint forhold. Ikke noe krangling.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Hippogriff skrev (6 minutter siden): Kommer an på omstendighetene. Er partner ellers flink til å gi lyd fra seg er en uteblitt god natt-melding neppe noe å henge seg opp i. Vi lukter vel lunta? Hvem lager et innlegg her, etter et engangstilfelle? Ts har sikkert kjent på følelsen av utforbakke en god stund, og kan likegodt komme henne i forkjøpet med å avslutte. Mann50 skrev (1 minutt siden): Nei, vi har en fint forhold. Ikke noe krangling. Ingen kommunikasjon med andre ord. Anonymkode: 68783...5e5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Ok, men da kjenner du til hans prioriteringer Anonymkode: 702cf...c6e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Ok, men da kjenner du til hans prioriteringer Anonymkode: 702cf...c6e hennes Anonymkode: 702cf...c6e
Cornix Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Om hun pleier å sende nattahilsen når hun er på jobbreise, men ikke denne gang - så hadde jeg tenkt hun ikke har gått til sengs enda, at hun er passiv aggressiv, at hun sovnet plutselig eller at hun ikke bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå