AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Deler med 3, han ene gjør ingen verdens ting. Han er den eneste som ikke kildesorterer. Han gidder ikke engang å vaske de jævla boksene med makrell i tomat osv han har tømt. Slenger se rett i plastavfallet. Har nevnt i fellesgruppen at det hadde vært fint om flere bidro til å kaste ut søpla når det er fult. Nå er det bare jeg og 1 til som har gjort det. Gruer meg til hver gang jeg må åpne skuffen nå fordi det stinker sånn. Likevel har han bare fortsatt å kaste oppi mer. Jeg blir så irritert!!! Han tar jo aldri!! I tillegg deler vi på hvem som kjøper dopapir. Alle vi andre setter hele pakka på badet. Han er derimot tar med seg alt på rommet og legger ut 1 og 1 rull... jævla retard. Anonymkode: e2b66...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Kjenner jeg er ferdig med kollektiv ja 🙈 noen mennesker skulle virkelig ikke bodd med andre, de er bare for rare. Anonymkode: 32a0d...b49 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Skjønner en del av det, men hva er problemet med å kaste en boks i søpla uten å vaske den? Påfører ikke deg noen problemer. Anonymkode: 26ee6...612
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Kollektiv kan være håpløst ja, men lag HUSREGLER skriftlig!!! Disse MÅ følges. Selv er jeg voksen og deler leilighet med en mann vennskapelig, det går utmerket. Vi har eget bad og soverom. Beste " samboeren" jeg har hatt. Nei, vi har ikke sex. Det går ann å leve sammen vennskapelig, begge vinner på dette økonomisk også. Anonymkode: 6b6a9...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): jævla retard. Sånn snakker vi ikke om andre mennesker. Anonymkode: 78ce8...72a 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Hadde laget bot system som gikk til felles mat av og til. Eller feks dopapir. Anonymkode: 36b1f...766 2
Fjaselina Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skjønner en del av det, men hva er problemet med å kaste en boks i søpla uten å vaske den? Påfører ikke deg noen problemer. Anonymkode: 26ee6...612 Dersom det stemmer at han slenger denne uvaska metallemballasjen i plastavfallet blir det eit problem. Då må ein kaste heile posen i restavfall, eller ta opp boksa og kaste den i restavfall, eller skylle den og kaste i metall... 2
Gjest fransine Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 8. oktober 2022 av fransine
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 Fjaselina skrev (1 minutt siden): Dersom det stemmer at han slenger denne uvaska metallemballasjen i plastavfallet blir det eit problem. Då må ein kaste heile posen i restavfall, eller ta opp boksa og kaste den i restavfall, eller skylle den og kaste i metall... Eller så kaster man bare hele greia i restavfall. Ferdig med det. Anonymkode: 26ee6...612
Heydayotheinterweb Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 Hahahaha! At dere gidder å leve i bo i felleskap (bo i jævelskap)! Forbanna kommunistlakeier! SLAVEMENTALITET! Jeg er så JÆVLA glad jeg har min egen dass og mitt eget kjøkken! Forpulte kommunist Norge og den satans kommunistagendaen deres. Det hadde vel vært det beste de viste om de bare kunne stacka folk opp i høye bygninger og hadde alle til å dele dass og kjøkken som en gjeng med jævla gulag slaver og FORSVARE det mens de betaler ut av RÆVA for å leve som en jøde i en konsentrsajonsleir. Jævla sosialister! Fra en film jeg ikke husker navnet på: "What's this?" "Oh! You share kitchen and bathroom. It's a Swedish concept." "Hmmm... no wonder they kill themselves!"
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden): Hahahaha! At dere gidder å leve i bo i felleskap (bo i jævelskap)! Forbanna kommunistlakeier! SLAVEMENTALITET! Jeg er så JÆVLA glad jeg har min egen dass og mitt eget kjøkken! Forpulte kommunist Norge og den satans kommunistagendaen deres. Det hadde vel vært det beste de viste om de bare kunne stacka folk opp i høye bygninger og hadde alle til å dele dass og kjøkken som en gjeng med jævla gulag slaver og FORSVARE det mens de betaler ut av RÆVA for å leve som en jøde i en konsentrsajonsleir. Jævla sosialister! Fra en film jeg ikke husker navnet på: "What's this?" "Oh! You share kitchen and bathroom. It's a Swedish concept." "Hmmm... no wonder they kill themselves!" Har du brukt opp trygda allerede? Anonymkode: f730c...7f9 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (10 minutter siden): Hahahaha! At dere gidder å leve i bo i felleskap (bo i jævelskap)! Forbanna kommunistlakeier! SLAVEMENTALITET! Jeg er så JÆVLA glad jeg har min egen dass og mitt eget kjøkken! Forpulte kommunist Norge og den satans kommunistagendaen deres. Det hadde vel vært det beste de viste om de bare kunne stacka folk opp i høye bygninger og hadde alle til å dele dass og kjøkken som en gjeng med jævla gulag slaver og FORSVARE det mens de betaler ut av RÆVA for å leve som en jøde i en konsentrsajonsleir. Jævla sosialister! Fra en film jeg ikke husker navnet på: "What's this?" "Oh! You share kitchen and bathroom. It's a Swedish concept." "Hmmm... no wonder they kill themselves!" Du begynner å bli slitsom. Anonymkode: a088f...322 2
Serafin Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Deler med 3, han ene gjør ingen verdens ting. Han er den eneste som ikke kildesorterer. Han gidder ikke engang å vaske de jævla boksene med makrell i tomat osv han har tømt. Slenger se rett i plastavfallet. Har nevnt i fellesgruppen at det hadde vært fint om flere bidro til å kaste ut søpla når det er fult. Nå er det bare jeg og 1 til som har gjort det. Gruer meg til hver gang jeg må åpne skuffen nå fordi det stinker sånn. Likevel har han bare fortsatt å kaste oppi mer. Jeg blir så irritert!!! Han tar jo aldri!! I tillegg deler vi på hvem som kjøper dopapir. Alle vi andre setter hele pakka på badet. Han er derimot tar med seg alt på rommet og legger ut 1 og 1 rull... jævla retard. Anonymkode: e2b66...7fe Du må jo si I fra. Det nytter jo ikke å klage her inne på Kvinneguiden. Hvordan skal han få til å endre noe hvis du ikke sier i fra? Han kan jo ikke lese tankene dine.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Serafin skrev (11 minutter siden): Du må jo si I fra. Det nytter jo ikke å klage her inne på Kvinneguiden. Hvordan skal han få til å endre noe hvis du ikke sier i fra? Han kan jo ikke lese tankene dine. Les. Jeg har sagt fra. Anonymkode: e2b66...7fe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #15 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Les. Jeg har sagt fra. Anonymkode: e2b66...7fe Tror ikke det nytter med slike folk. Men hva om du og han andre sa fra sammen? Si dere heller ønsker at han flytter om det ikke blir endring og vis skikkelig at oppførselen ikke er akseptabel. Han kommer mest sannsynlig til å sette seg på bakbena. Men etter å ha sagt fra nok en gang, hadde jeg ikke orket å forholde meg til fyren annet enn kjølig høflig og gått når han kom etc. Og vært hyggelig og smilende mot han andre. Og sikkert flyttet selv. Kanskje du og han andre kan flytte til et annet kollektiv? Anonymkode: 9f920...178
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #16 Skrevet 29. juli 2022 Høres ut som om dere bør sette dere ned og snakke sammen. Da jeg bodde i kollektiv, hadde vi en en felleskasse til noen basismatvarer, dopapir, oppvaskmiddel etc. Og en liste over hva som måtte gjøres hver uke. Dette ble vi enige om. Å bare kreve i en gruppesamtale at ting skal gjøres på din måte, går ikke. Du er ikke sjef. Anonymkode: 77796...ea4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #17 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Høres ut som om dere bør sette dere ned og snakke sammen. Da jeg bodde i kollektiv, hadde vi en en felleskasse til noen basismatvarer, dopapir, oppvaskmiddel etc. Og en liste over hva som måtte gjøres hver uke. Dette ble vi enige om. Å bare kreve i en gruppesamtale at ting skal gjøres på din måte, går ikke. Du er ikke sjef. Anonymkode: 77796...ea4 Jeg vet godt jeg ikke er sjef. Men det sier seg selv at folk blir irritert når du har han ene i kollektivitet som bare venter til andre gjør ting, som å ta ut søpla, kjøpe dopapir osv. Anonymkode: e2b66...7fe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Skrevet 29. juli 2022 Hvem gidder å VASKE makrell i tomat-bokser? De går i restavfallet her.. jeg sorterer papir og plastavfall osv, men jeg vasker ikke f.eks kjøttdeigpakker og lignende, de går også i restavfallet. Anonymkode: 7ca32...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #19 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvem gidder å VASKE makrell i tomat-bokser? De går i restavfallet her.. jeg sorterer papir og plastavfall osv, men jeg vasker ikke f.eks kjøttdeigpakker og lignende, de går også i restavfallet. Anonymkode: 7ca32...cbe Man skyller i det minste ut de største bitene/sausen!!! Er du klar over at dette lukter ekstremt hvis det blir liggende? Anonymkode: e2b66...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #20 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvem gidder å VASKE makrell i tomat-bokser? Jeg bor alene. Men likevel havner absolutt ingenting i søpla før det er rent. Hater å ha avfall i huset som stinker Anonymkode: ed136...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå