Gå til innhold

Voksenopplæring vg3 Apotekteknikk eller nettstudier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har tatt nettstudier Vg3 Apotekteknikk på Opk-instituttet i en god stund, ferdig med alle innleveringer. Jeg føler jeg ikke kan noen ting.. Men har tenkt å sette meg ned å lese bøkene ordentlig, og søke praksis etter det. 

Jeg søkte nå i mars på voksenopplæring vg3 Apotekteknikk som starter i august. Derfor jeg søkte er fordi jeg ikke skjønner hvordan man skal klare å lære alle medisinene, hvem som ikke skal blandes osv. selv. Bøkene er fra 2009, 2015..

Så jeg søkte voksenopplæring som en reserveplan. Men nå som jeg har fått plass på skole i august er jeg VELDIG usikker på om jeg skal takke ja, eller fortsette på nettstudiet. Det som ødelegger motivasjonen min for skole, er at jeg ikke får kjørt bil til skolen som ville tatt meg 26 min. Men må ta tog/buss. Noen ganger vil det ta 40 min en reisevei, andre dager opptil 2 timer en vei, gå 40 min til nærmeste buss og masse tungvinte greier.. Jeg har generelt ikke mye motivasjon for det meste da jeg har slitt med depresjon og angst i flere år. Så det som får meg til å ikke ville skole er den reiseveien og spesielt muntlige framføringer foran klassen. 

Så jeg lurer på om noen kan gi meg noen tips til hva jeg burde velge..? Om du selv har gått vg3 voksenopplæring Apotekteknikk setter jeg veldig pris på info om hvordan skolehverdagene er, muntlige framføringer og lignende. Og om man egentlig like gjerne kunne tatt det hjemme på nett + praksis. 

Håper noen kan hjelpe meg ♥️

Anonymkode: 1937f...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ha større mulighet for jobb om du velger voksenopplæring for du får mer praktisk tilnærming til faget.

Anonymkode: 9ffbe...898

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vil ha større mulighet for jobb om du velger voksenopplæring for du får mer praktisk tilnærming til faget.

Anonymkode: 9ffbe...898

Har du gått voksenopplæring selv? vet du om det er veldig likt vanlig vgs? Med tanke på hvordan timene fungerer, skuespill/ansatt kunde situasjoner, fremføringer, gruppearbeid osv? 

Anonymkode: 1937f...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...