AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har tunge øyelokk, såkalte hooded eyes og ønsker å løfte brynene slik at jeg føler meg vel igjen. Har snakket med kirurg som mener jeg ikke er kandidat for kirurgi og heller anbefaler laser, men er litt skeptisk. Har hørt at laser er noe som må opprettholdes og gjøres ofte for å ha effekt, noe som kan bli rimelig dyrt i lengden. Er i slutten av 20-årene så mange mener kanskje jeg overreagerer, men har slitt med et ganske høyt stressnivå i tillegg til mye jobb og kronisk insomni som nå har satt sine spor. Vanligvis elsker jeg å sminke øynene, bruke eyeliner osv, men resultatet blir langt i fra bra når øyelokkene "henger". Sminke eller ei føler jeg meg ikke vel sånn det er nå. Har også vurdert trådløft, men det har jeg hørt mye negativt om pluss at det skal gjøre vondt. Har ganske lav smerteterskel😂 Blir veldig takknemlig for råd, tips eller erfaring fra andre som har vært i lik situasjon. Bare for å få det sagt så er jeg stort sett ganske fornøyd med meg selv, men dette er noe jeg vil fikse på uansett. Så hvis noen vil anbefale psykolog eller lignende, vennligst dropp det. Anonymkode: d0767...c33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Jeg var også hos en kirurg for å sjekke om det var mulig med øyelokksoperasjon, men jeg hadde ikke noe å ta bort. De andre alternativene du nevner, tør jeg ikke å prøve. Jeg fikk tips om å bruke en slags teip. Korean beauty har mye sånt. Merket jeg bruker heter wonderstripes og du får kjøpt den på lyko. Jeg har aldri prøvd den med sminke selv. Jeg er besøksvenn hos en eldre dame på nesten 90 og hun er og blitt hekta på denne. Anonymkode: b2a54...501
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var også hos en kirurg for å sjekke om det var mulig med øyelokksoperasjon, men jeg hadde ikke noe å ta bort. De andre alternativene du nevner, tør jeg ikke å prøve. Jeg fikk tips om å bruke en slags teip. Korean beauty har mye sånt. Merket jeg bruker heter wonderstripes og du får kjøpt den på lyko. Jeg har aldri prøvd den med sminke selv. Jeg er besøksvenn hos en eldre dame på nesten 90 og hun er og blitt hekta på denne. Anonymkode: b2a54...501 Har fått tips om den selv men har lyst på en permanent løsning😕 Anonymkode: d0767...c33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har fått tips om den selv men har lyst på en permanent løsning😕 Anonymkode: d0767...c33 Skjønner, men om en seriøs kirurg forteller deg at du ikke kvalifiserer, bør du kanskje lytte til det? Hvem vet, kanskje du kvalifiserer til det om noen år? Det er min plan. Anonymkode: b2a54...501 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå