AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Har vært sammen med en mann i snart 7 måneder. Vi har et avstandsforhold, og han har venner og familie her jeg bor, men jobber i en annen by, og kommer på besøk ca. hver 2 uke. Under hele forholdet vårt, så har vi kun vært hos meg. Siden han har en mer fleksibel jobb, som lar han reise, så kommer han som regel oppover. Nå i sommer så har han heller ikke spurt eller invitert meg på besøk. Er dette red-flag? Anonymkode: 308a6...5d3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Ja, det vil jeg si. jeg var i ett avstandsforhold i 2 år. Han ville jo ha meg hjem så ofte som mulig. Samme med meg. Det trenger jo likevel ikke være det. Men jeg hadde nok presset litt på at du vil komme til han. Så har du ryddet tankene unna Anonymkode: e9c90...e88 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med en mann i snart 7 måneder. Vi har et avstandsforhold, og han har venner og familie her jeg bor, men jobber i en annen by, og kommer på besøk ca. hver 2 uke. Under hele forholdet vårt, så har vi kun vært hos meg. Siden han har en mer fleksibel jobb, som lar han reise, så kommer han som regel oppover. Nå i sommer så har han heller ikke spurt eller invitert meg på besøk. Er dette red-flag? Anonymkode: 308a6...5d3 Mulig han er sammen andre eller har familie? Kone og barn. Anonymkode: 86c68...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå