AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Del Skrevet 27. juli 2022 Funderer på en sydentur i påsken til neste år, men jeg har bare reist på chartertur mellom mai og juli tidligere. Er det så varmt på Gran Canaria i begynnelsen av april at det er verdt prisen? Anonymkode: f1cb1...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Del Skrevet 27. juli 2022 Hahahha, seriøst? Jeg skulle hatt 40 000 for den turen der.. Anonymkode: 68611...429 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Del Skrevet 27. juli 2022 40 000??? Da ville jeg heller dratt til Florida/karibien, der er det fint i april, og du kommer deg dit også for den summen. Mulig det er 40 000 for 4 personer eller noe da..?:p Anonymkode: aa000...b98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Del Skrevet 27. juli 2022 To voksne og to barn, skulle ha presisert det. TS Anonymkode: f1cb1...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Del Skrevet 27. juli 2022 40 000 kr er det det koster for et fint hotell hvis man reiser i påskeferien. Personlig synes jeg helt klart det er verdt det! Hvilket hotell vurderer dere? Anonymkode: f66f6...92c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 Gran Canaria er en fin tidsmaskin. Tiden har stått stille der siden 70-tallet. Kos deg med tacky neon, paraplydrinker og en og annen tysker som står og plunker på et Roland keyboard og synger på skoleengelsk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Del Skrevet 27. juli 2022 Kommer an på dine preferanser, det. For meg blir det et soleklart nei. Vil du vite temperaturen der kan du søke på for eksempel "gran canaria temperature april" i google. Anonymkode: f70b7...d76 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 27. juli 2022 #8 Del Skrevet 27. juli 2022 40000 for 4 personer for en uke er det der koster. Spesielt i påsken. Er prisen inkludert flybilletter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 27. juli 2022 #9 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Heydayotheinterweb skrev (14 minutter siden): Gran Canaria er en fin tidsmaskin. Tiden har stått stille der siden 70-tallet. Kos deg med tacky neon, paraplydrinker og en og annen tysker som står og plunker på et Roland keyboard og synger på skoleengelsk. Det er jo noe av det feteste med slike turer. Jeg endte med å skrive et helt kåseri på et svært postkort til mine kolleger med gjengivelser av det utsøkte repertoaret til Roland-gubben som sto der og sparket i gang forhåndsprogrammerte beats ved å trykke på én tangent om gangen med jevne mellomrom. Koste meg glugg i hjel med min paraplydrink og underholdning av ypperste klasse. Dette var på den tiden man fortsatt skrev postkort. Endret 27. juli 2022 av ElectricScum 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 27. juli 2022 #10 Del Skrevet 27. juli 2022 1 hour ago, ElectricScum said: Det er jo noe av det feteste med slike turer. Jeg endte med å skrive et helt kåseri på et svært postkort til mine kolleger med gjengivelser av det utsøkte repertoaret til Roland-gubben som sto der og sparket i gang forhåndsprogrammerte beats ved å trykke på én tangent om gangen med jevne mellomrom. Koste meg glugg i hjel med min paraplydrink og underholdning av ypperste klasse. Dette var på den tiden man fortsatt skrev postkort. Høres helt fantastisk ut. De 2 gangene jeg har vært på patetiske Gran Canaria har jeg heldigvis ikke betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 28. juli 2022 #11 Del Skrevet 28. juli 2022 Nå kan det jo hende at ts IKKE bor i Oslo, og da er GC det alternativet man har på vinter/vår. Til ts, det høres ut som en helt normal pris for en uke i skoleferie for en familie. Kos dere, er godt med et lite avbrekk fra snø og kulde. Og ikke minst det å ha noe å glede seg til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Del Skrevet 28. juli 2022 Synes ikke det var dyrt for fire personer nei. Og det er jo ekstra dyrt å reise i ferien. Vi betalte samme sum for to stk i juleferien(to uker). Anonymkode: 88a95...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Del Skrevet 28. juli 2022 Hotwife skrev (4 timer siden): Nå kan det jo hende at ts IKKE bor i Oslo, og da er GC det alternativet man har på vinter/vår. Til ts, det høres ut som en helt normal pris for en uke i skoleferie for en familie. Kos dere, er godt med et lite avbrekk fra snø og kulde. Og ikke minst det å ha noe å glede seg til. Du mener at mellomlanding i Oslo aldri er et alternativ? 😅 Anonymkode: da613...95c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Del Skrevet 28. juli 2022 Synes det var veldig dyrt! Du finner billigere turer til granca Dersom du har førti tusen til ferie så ville jeg reist et annet sted. Anonymkode: c1ec8...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 28. juli 2022 #15 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du mener at mellomlanding i Oslo aldri er et alternativ? 😅 Anonymkode: da613...95c Nei, det er jo selvfølgelig et alternativ. Men det medfører jo ofte ekstrakostnader på noen tusenlapper. Fly, mat og muligens hotell for en familie kan lett utgjøre 10 000. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. juli 2022 #16 Del Skrevet 28. juli 2022 (endret) Jeg har vært på GC i mars og april, og det var helt fin temperatur og sol der hver dag. Som en god norsk sommer. Folk badet hele dagen. Men det er ganske kaldt der så fort solen går ned (tror den gikk ned rundt kl 20). Så ta med langermede gensere og en strikkejakke eller to. Blir kjølig på natt og kveld, som sagt. Endret 28. juli 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Del Skrevet 28. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (12 timer siden): Gran Canaria er en fin tidsmaskin. Tiden har stått stille der siden 70-tallet. Kos deg med tacky neon, paraplydrinker og en og annen tysker som står og plunker på et Roland keyboard og synger på skoleengelsk. Sier mest om deg og hva du bruker tiden til. De gangene jeg har vært der så har jeg vært mest her : Anonymkode: d5cfc...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Del Skrevet 29. juli 2022 Kommer vel an på hva 40 000 er verdt for deg?! Det er andre reiser/ting jeg heller ville brukt 40 000 på, men hadde jeg hatt mer penger enn jeg klarer å bruke, så kunne godt tatt en tur dit for den prisen. Anonymkode: c146f...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #19 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 7.18): Du mener at mellomlanding i Oslo aldri er et alternativ? 😅 Anonymkode: da613...95c Ekstra utgift og ekstra tid. For oss som bor lengre nord er Charter ofte et ypperlig alternativ, og flere ganger også rimeligere enn å sette sammen en egen tur. Anonymkode: 11148...5f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå