AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg er hun som har den andre tråden om venninna i byen som ikke tok kontakt, men brukte tid med andre. Var på butikken og handlet. På bussen hjem får jeg øye på ei bekjent. Går bort til henne og vi kommer i prat. Hun skal til utlandet og besøke ei venninne. Jeg og henne jobbet sammen i det landet for et par år siden, så det er derfor vi ble kjent. Dette er da ei hun jobbet med. En kollega i dag, skal snart ha ferie nå og viste meg bilder av et sted i Hellas hun skal til. Hun hadde bare tenkt å ta det rolig, men ble invitert. Ellers ser jeg på face/insta at mine andre tidligere bekjente reiser på ferie til utlandet. Hun «venninna» i Oslo har ikke sagt noen ting. Men ser hun har vært her lenge nå. Jeg føler jeg er den eneste av de jeg har kjent som aldri gjør noe. Det eneste sosiale livet mitt er jobben 😕 føler meg så dørgende kjedelig. Men jeg har jo ingen å reise med da jeg er sisteprio uansett. Folk rundt meg (kollegaer) snakker om feriene de gleder seg til, og jeg blir så flau når jeg sier at jeg kun har vært og besøkt familien i hjembyen!! Den eneste venninna jeg har som jeg kan kalle venninne har så dårlig råd. Den andre tidligere venninna som ofte spurte om å låne penger var jo også helt ubrukelig på sånn, siden hun blikket seg hele tiden, legger store planer med deg men ghoster deg hele tiden tiden nærmer seg.. Anonymkode: b6c22...517 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Herre fred. Hva med å reise selv? Alene? Dit du vil? Du kan ikke gjøre deg så avhengig av andre. Ærlig talt menneske! Det er så vanlig å reise alene. Nei, ingen sympati fra meg. Anonymkode: ddd34...718 24 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Stakkars deg som bare har en god venninne men hun har dårlig råd så hun telles ikke? Wtf...kan det kanskje kalles karma... Anonymkode: 94656...e45 14 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har hatt sånne venninner selv, og vet det er leit å bli "sistevalg". Da er det på tide å gjøre det man har lyst til om så på egenhånd, i stedet for å vente forgjeves på folk som stadig avlyser. Kanskje uvant i starten, men man finner ut at det egentlig er ganske gøy å gjøre det man vil. Anonymkode: dc674...ca6 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Skjønner at det er kjipt, men så er det engang sånn at du alene har ansvar for å lage deg fine dager. Du kan ikke sitte å vente på andre mennesker, ta ansvar selv. Anonymkode: 32758...ff9 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Høres ut som du har litt dårlig fantasi og tiltakslyst. Det er jo 1000 steder du kan reise til alene. Hallo liksom. Enkelte (deg) tenker veldig A4. Anonymkode: 97da7...09b 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stakkars deg som bare har en god venninne men hun har dårlig råd så hun telles ikke? Wtf...kan det kanskje kalles karma... Anonymkode: 94656...e45 Hun kan ikke være med på noe. Hun tok noen valg, og hun er ofte sliten så hun inviterer meg ikke hjem til seg. Jeg vil ikke være den eneste som maser. Jo hun telles absolutt. Anonymkode: b6c22...517 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herre fred. Hva med å reise selv? Alene? Dit du vil? Du kan ikke gjøre deg så avhengig av andre. Ærlig talt menneske! Det er så vanlig å reise alene. Nei, ingen sympati fra meg. Anonymkode: ddd34...718 Typisk kg svar. Nei jeg vil ikke alene. Er så lei av å gjøre ALT alene!! Anonymkode: b6c22...517 3 1
Sophie-Ann Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Sånne «venninner» har jeg kuttet ut for lengst. Bedre alene enn å være ensom. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner at det er kjipt, men så er det engang sånn at du alene har ansvar for å lage deg fine dager. Du kan ikke sitte å vente på andre mennesker, ta ansvar selv. Anonymkode: 32758...ff9 Men hva i helvete er galt med meg?? Jeg mæ være jævla kjedelig siden jeg blir sistevalg hele tiden!! Og som jeg sier, jeg kan kjenne noen, og så la oss si at jeg og min venninne blir kjent med en ny person. Den nye personen vil da bli prioritert over meg. Er jeg «den nye» venninnen så forblir jeg også hun bekjente. Altså jeg er jo på sisteplass hele tiden! Anonymkode: b6c22...517 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Sophie-Ann skrev (1 minutt siden): Sånne «venninner» har jeg kuttet ut for lengst. Bedre alene enn å være ensom. Men hva er galt med meg??? Jeg er så innmari sint på meg selv! Anonymkode: b6c22...517 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Typisk kg svar. Nei jeg vil ikke alene. Er så lei av å gjøre ALT alene!! Anonymkode: b6c22...517 Herregud, er du 10 år eller? "vil ikke" "vil ikke" "vil ikke" buhu. Dine venner vil ikke reise med deg. Så enkelt er det. Anonymkode: ddd34...718 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, er du 10 år eller? "vil ikke" "vil ikke" "vil ikke" buhu. Dine venner vil ikke reise med deg. Så enkelt er det. Anonymkode: ddd34...718 Er ikke denne hersketeknikken utdatert? Er så lei dere utdaterte folk her. «Er du 10 år» «er du 14 år?» nei og jeg hater meg selv så innmari for det. Må jo være noe alvorlig galt. Anonymkode: b6c22...517 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke denne hersketeknikken utdatert? Er så lei dere utdaterte folk her. «Er du 10 år» «er du 14 år?» nei og jeg hater meg selv så innmari for det. Må jo være noe alvorlig galt. Anonymkode: b6c22...517 Ok. Skjønner på svarene at dette bare er trolling. Da forlater jeg denne tråden! Anonymkode: ddd34...718 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Forsto ingenting av innlegget. Hvorfor er du sistevalg fordi andre du kjenner drar på ferie? Anonymkode: 82e54...ea4 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hva i helvete er galt med meg?? Jeg mæ være jævla kjedelig siden jeg blir sistevalg hele tiden!! Og som jeg sier, jeg kan kjenne noen, og så la oss si at jeg og min venninne blir kjent med en ny person. Den nye personen vil da bli prioritert over meg. Er jeg «den nye» venninnen så forblir jeg også hun bekjente. Altså jeg er jo på sisteplass hele tiden! Anonymkode: b6c22...517 Hvis det er tilfelle så tenker jeg at du ikke har noe å tape på å spørre de det gjelder. Hvorfor inviterer dere ikke med meg på ting? Det er ikke verdt noe å ha "venner" som tar deg med på ting fordi at de føler de må. Det er ikke noe artig å være reserve heller. Hva med å finne deg noen nye? Anonymkode: 32758...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Typisk kg svar. Nei jeg vil ikke alene. Er så lei av å gjøre ALT alene!! Anonymkode: b6c22...517 Det forstår jeg, men det er likevel bedre enn å sitte tiltaksløs og nedfor - og like forbasket alene. Anonymkode: dc674...ca6 5
Sophie-Ann Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men hva er galt med meg??? Jeg er så innmari sint på meg selv! Anonymkode: b6c22...517 Er ikke sikkert det er noe galt med deg, du må bare finne likesinnede. Jeg har lekt i feil «dam» i åresvis, uten å skjønne at vi ikke var kompatible. 3 2 3
Entern Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 Sophie-Ann skrev (2 minutter siden): Er ikke sikkert det er noe galt med deg, du må bare finne likesinnede. Jeg har lekt i feil «dam» i åresvis, uten å skjønne at vi ikke var kompatible. Og så ble du Queen in the North 👸🏼 1
Snupps66 Skrevet 27. juli 2022 #20 Skrevet 27. juli 2022 Egentlig så tror jeg mange av oss velger feil folk å være venner med. Fordi tilfeldighetene liksom stimler oss sammen. Og istedenfor å bryte med de forbli vi liksom venner, for vi er så redd for å være alene. Eller bli ensom. Eller kjenne oss helt alene i verden. Men det er jo enda mere ensomt å være venner med noen som aldri prioriterer deg. Når vi er blitt voksne, har vi alle litt nok med vårt. Men derfor er jo også gode venner ekstra viktig. Jeg fant mine gjennom lik hobby. En annen gjennom første barnet. En tredje gjennom skole. Og vet du, det er fader så godt å ha venner med null bullshit og fasade surr. vi er helt oss uansett hvor rare vi er. Kanskje du bare må finne dine folk 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå