Gå til innhold

Hvordan klarer kvinner å date menn de ikke har følelser for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Hva er poenget deres? Kun fordi han har penger da? Hvorfor dater dere menn dere ikke liker eller har følelser for?

Råttent gjort mener jeg!!

Anonymkode: 5eabb...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om noen som gjør det, men det finnes vel et fåtall. Du får håpe de svarer her.

Anonymkode: 7c295...be9

AnonymBruker
Skrevet

En gjør jo ikke det første gang en treffer noen på date. Men sex har jeg i hvertfall ikke med noen jeg ikke liker. Det er det i hvertfall ikke noe poeng. Noen ganger må en på flere dates med samme mann for å finne ut om det er noe å satse på eller om følelser kan komme når en blir bedre kjent.

Anonymkode: c1662...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så mange som gjør dette, jeg.

Kanskje de håper at de skal utvikle følelser da? Noen behøver mer tid på dette enn andre.

Jeg var sammen med noen lenger enn jeg burde en gang, det handlet vel mest om medlidenhet og feighet. Kan ikke ha handlet om penger da personen ikke hadde inntekt.

Anonymkode: 45afd...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater jo fyren fordi jeg liker han og synes han er interessant. Men følelser kommer jo ikke bare helt plutselig av seg selv. De kommer som regel når man blir mer og mer kjent og gjør ting sammen. Og da må man jo date??

Jeg kjenner derimot en kvinne som datet menn hun ikke hadde store følelser for. Men hun var ganske tydelig med disse mennene, at hun ikke ville noe seriøst. Hun hadde vært i et langvarig forhold,  det ble slutt, hun hadde kjærlighetssorg og søkte nok en kjæreste-erstatning. Er ganske sikker på at hun var glade i disse mennene, men de var ikke "the one". Eller, han ene ble jo det til slutt. ;)

Anonymkode: 2c5be...205

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare kvinner som lever i skapet som gjør det.?

Anonymkode: 5b3d3...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...