Gå til innhold

Finner ikke sas bookingen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt reise med SAS, men har nok ved en feil slettet epost med booking bekreftelse og får ikke reisen opp på Min side på sas.no. Kundeservice der kunne visst ikke hjelpe da jeg ikke har booking nummer.. Noen som har tips til hvordan jeg kan finne min booking igjen? 

Anonymkode: 397a4...b0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se om du finner den i papirkurven/slettede elementer i mailboksen din?

Anonymkode: 17c00...336

AnonymBruker
Skrevet

Du får en SMS eller epost når du kan sjekke inn. Da ser du booking nummeret

Anonymkode: 29296...788

Gjest Albbas
Skrevet

Sikker på at den er bestilt da? Du får to eposter fra SAS, rart at du har slettet begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er sjelden jeg bestiller noe hos SAS, men nå gikk jeg inn for å sjekke min egen bestilling. Ingen tegn til den heller. Jeg måtte ha bookingnummeret for å få søkt den opp, og den står som "bestilt utenfor sas.no". Selv om jeg vet med sikkerhet den ble bestilt på sas.no. Så mulig de har noe bug på sidene sine? Husker bestemt at jeg var innlogget, siden jeg måtte styre mye for å få tak i nytt passord. 

Anonymkode: d4ef5...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Nå dukket forøvrig reisen opp igjen under mine bestillinger, men det hjelper vel ikke deg siden jeg også måtte ha koden fra bestillingsmailen for å finne den igjen. Spent på om turen blir noe av, merker jeg. Sitter med en dårlig følelse av at pilotene kommer til å stemme ned forhandlingsresultatet og gå i ny streik. Men håper jeg tar feil. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå dukket forøvrig reisen opp igjen under mine bestillinger, men det hjelper vel ikke deg siden jeg også måtte ha koden fra bestillingsmailen for å finne den igjen. Spent på om turen blir noe av, merker jeg. Sitter med en dårlig følelse av at pilotene kommer til å stemme ned forhandlingsresultatet og gå i ny streik. Men håper jeg tar feil. 

om du har ref.koden, så hent reisen opp i appen. der trengs etternavn og ref.kode

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

om du har ref.koden, så hent reisen opp i appen. der trengs etternavn og ref.kode

Hvor finner man ref.kode? 😄 Ser betaling i nettbanken så er gjennomført. Får se om jeg får noen sms imorgen😄og håper virkelig ikke noen ny streik kommer nå altså.. 

Anonymkode: 397a4...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...