AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hun er en grei jente men.. kan fort bli for mye for min komfort.. andre vil nok mene at jeg overreagerer men.. når hun drikker så forsyner hun seg av kjæresten min sin mat og snacks som jeg også har betalt for og kjøpt inn til meg og han, uten å spørre! Så er plutselig sjokoladen eller jordbærene jeg kjøpte borte.. eller det kjæresten min har kjøpt inn til oss dagen etter festen.. Tar seg dusj hos han og går rundt med bare håndkle, synes dette er lite respekt overfor kompisen sin kjæreste eller vise dominanse eller noe sånt, jeg tror ikke hun er interessert i kjæresten min såklart men synes det er rart oppførsel, og derfor jeg ikke vil ha henne over på mine fester.. (jeg og kjæresten bor ikke sammen) KjæreSten min hadde kjøpt matchende poncho til meg og han men den ente hun med å ta med seg hjem for hun var kald.. og han har enda ikke fått den tilbake.. noe jeg synes er dårlig gjort føler ikke kjæresten min setter eller tørr å sette grenser på sånt.. og ja det er ikke mitt hus, men om vi skulle planlagt å flytte sammen ikke søren om jeg vil ha henne hjemme hos meg.. eller nå.. tror ikke andre ville synes det var ok vis en sånn venninne oppførte seg sånn hos sin kjæreste kommentarer som ikke har noe med tråden og gjøre vil bli rapportert! Takk Anonymkode: dedcd...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Dette har du postet om mange ganger... Jeg føler du får ca samme tilbakemelding hver gang, om at alt det du nevner er det egentlig kjæresten din som du må ha et problem med, og ikke henne? Han setter ikke grenser for henne, eventuelt så ønsker han ikke å sette grenser for henne - og det er jo helt greit. Han velger det, ikke du 😅 Anonymkode: d20b3...2f9 12 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Så utrolig irriterende! Virker som hun ønsker å dominere/eie kjæresten din. Respektløst overfor både deg og han. Jeg hadde ønsker kjæresten KUTTET KONTAKT! Anonymkode: 8193e...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Det er forresten ikke noe godt som vil komme ut av det hvis du nekter henne å komme på besøk hvis dere blir samboere. Du blir garantert den store stygge ulven da, som er barnslig i stedet for å håndtere ting på en moden måte... Så det vil dessverre bare gi backlash, vær forsiktig med det. Folk vil nok også anta at du er sjalu, særlig hvis hun er pen/deilig etc. Anonymkode: d20b3...2f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Det får være hans valg hva han vil finne seg i. Sier han ikke noe, så er det vel greit for han. Anonymkode: 061e5...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har du postet om mange ganger... Jeg føler du får ca samme tilbakemelding hver gang, om at alt det du nevner er det egentlig kjæresten din som du må ha et problem med, og ikke henne? Han setter ikke grenser for henne, eventuelt så ønsker han ikke å sette grenser for henne - og det er jo helt greit. Han velger det, ikke du 😅 Anonymkode: d20b3...2f9 Måtte nesten pga noen som mente skrivefeil eller skrev noe feil. Anonymkode: dedcd...f3b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Det er vel normalt å servere mat og snacks til gjestene når man har fest? Anonymkode: 31294...f99 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Det med dusj virker rart, har hun dårlig råd? Anonymkode: 31294...f99 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel normalt å servere mat og snacks til gjestene når man har fest? Anonymkode: 31294...f99 Såklart det som er på bordet ikke inne i hyllene og skapene.. Anonymkode: dedcd...f3b 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er forresten ikke noe godt som vil komme ut av det hvis du nekter henne å komme på besøk hvis dere blir samboere. Du blir garantert den store stygge ulven da, som er barnslig i stedet for å håndtere ting på en moden måte... Så det vil dessverre bare gi backlash, vær forsiktig med det. Folk vil nok også anta at du er sjalu, særlig hvis hun er pen/deilig etc. Anonymkode: d20b3...2f9 Tror ikke fleste vil like at kjæresten sine venninner forsyner seg og går rundt halvnakne hos kjæresten sin.. det er rart Anonymkode: dedcd...f3b 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så utrolig irriterende! Virker som hun ønsker å dominere/eie kjæresten din. Respektløst overfor både deg og han. Jeg hadde ønsker kjæresten KUTTET KONTAKT! Anonymkode: 8193e...6f6 Ikke så lett når hun er bestevennen til bestekompisen til kjæresten min.. hun gjør dette hos bestekompisen sin og værre også, så blir litt nysgjerrig hvordan det hadde vært om han hadde fått seg en kjærest Anonymkode: dedcd...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Ekkel person. Hun får se til å få seg en egen type da, og slutte å klenge på andre. Anonymkode: ef229...c27
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke fleste vil like at kjæresten sine venninner forsyner seg og går rundt halvnakne hos kjæresten sin.. det er rart Anonymkode: dedcd...f3b I all verden? Mine beste venner føler seg som hjemme hos meg, tar seg mat etc. Samme gjør jeg hos dem. Hvis kjæresten min hadde hatt et problem med det kunne han ryke og reise, det er ikke hans sak. Og hvis ts er så redd for den dyre maten sin bør hun vel heller oppbevare den hjemme hos seg selv da, når hun vet at kjæresten skal ha fest, og at han ikke kommer til å si fra til venninnen om at akkurat de matvarene ikke er hans å dele? Ts sin kjæreste synes tydeligvis det er ok at hun er husvarm, ellers hadde han vel sagt fra. Og hva er problemet med å gå rundt i håndkle etter man har dusjet? Man har mye mindre klær på seg på stranden, er det også et problem eller? Anonymkode: f5242...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I all verden? Mine beste venner føler seg som hjemme hos meg, tar seg mat etc. Samme gjør jeg hos dem. Hvis kjæresten min hadde hatt et problem med det kunne han ryke og reise, det er ikke hans sak. Og hvis ts er så redd for den dyre maten sin bør hun vel heller oppbevare den hjemme hos seg selv da, når hun vet at kjæresten skal ha fest, og at han ikke kommer til å si fra til venninnen om at akkurat de matvarene ikke er hans å dele? Ts sin kjæreste synes tydeligvis det er ok at hun er husvarm, ellers hadde han vel sagt fra. Og hva er problemet med å gå rundt i håndkle etter man har dusjet? Man har mye mindre klær på seg på stranden, er det også et problem eller? Anonymkode: f5242...7c6 Ehmm på en fest?? Og hos en kompis som har kjærest? noe er å føle Eg velkommen og andre er å føle seg for komfortabelt.. Anonymkode: dedcd...f3b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ehmm på en fest?? Og hos en kompis som har kjærest? noe er å føle Eg velkommen og andre er å føle seg for komfortabelt.. Anonymkode: dedcd...f3b Hvis det er det forholdet ts sin kjæreste og denne venninnen alltid har hatt, er det jo han som må si fra om det. Jeg skjønner meg ikke på denne syke sjalusien enkelte har mot sin kjærestes venner av motsatt kjønn. Anonymkode: f5242...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det er det forholdet ts sin kjæreste og denne venninnen alltid har hatt, er det jo han som må si fra om det. Jeg skjønner meg ikke på denne syke sjalusien enkelte har mot sin kjærestes venner av motsatt kjønn. Anonymkode: f5242...7c6 Har ikke alltid noe med sjalusi og gjøre men respekt og grenser. Mye som forandrer seg når en kompis får seg kjæreste, som feks reise alene, overnatte hos hverandre osv får å få et sunt forhold til kjæresten Anonymkode: dedcd...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 Hvorfor evner ikke kjæresten din til å si fra at det nå blir litt rart å slik når han nå har kjæreste? Jeg hadde reagert på lik linje, jeg ville tro han likte det. Anonymkode: 5ab8d...431
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 Men om det er kompisen sin venninne, så vil hun vel ikke henge hos dere hvis dere flytter sammen? Uansett, nå når dere ikke bor sammen så får du slutte å betale for mat og snacks hos han. Og hvis du har snacks og sjokolade, så får du ha det og klærne og ponchoene dine lukket i bag inne på soverommet. Hun går vel ikke inn på soverommet til typen din og forsyner seg med ting? I såfall får du sette hengelås på bagen. Er det du som skrev tråden om hytteturen hvor det var styr med spleising? Anonymkode: 6b76c...464 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke alltid noe med sjalusi og gjøre men respekt og grenser. Mye som forandrer seg når en kompis får seg kjæreste, som feks reise alene, overnatte hos hverandre osv får å få et sunt forhold til kjæresten Anonymkode: dedcd...f3b For å få et sunt forhold til kjæresten? Ærlig talt. Jeg er gift, har vært det i 20 år, men forrige måned var jeg en uke i Spania med en kamerat, og akkurat nå driver mannen og pakker til telttur sammen med en venninne (jeg hater camping). Man kan da vel fint overnatte hos enn venn samme om man har kjæreste! Jeg henger ofte hos kameraten som jeg var i Spania med, sammen med ham og innimellom kona hans, og han er ofte her, med meg eller meg og min mann. Men min mann besøker ikke ham uten meg, og hans kone besøker ikke meg uten ham. Har også besøk av andre kamerater, og for et par år siden var jeg tre uker i USA med to kamerater (en nær og en mer perifer, som det ikke ville vært naturlig for meg å reise med uten den andre). Lurer på om dette er et tilfelle av "på seg selv kjenner man andre", at du selv ikke klarer å la være å tafse og ha skitne tanker om et menneske av motsatt kjønn...? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men om det er kompisen sin venninne, så vil hun vel ikke henge hos dere hvis dere flytter sammen? Uansett, nå når dere ikke bor sammen så får du slutte å betale for mat og snacks hos han. Og hvis du har snacks og sjokolade, så får du ha det og klærne og ponchoene dine lukket i bag inne på soverommet. Hun går vel ikke inn på soverommet til typen din og forsyner seg med ting? I såfall får du sette hengelås på bagen. Er det du som skrev tråden om hytteturen hvor det var styr med spleising? Anonymkode: 6b76c...464 Mener du at man ikke lenger kan ha besøk av venner om man blir samboer, eller at man ikke lenger skal kunne ha besøk av venner av motsatt kjønn? Anonymkode: f5242...7c6 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: For å få et sunt forhold til kjæresten? Ærlig talt. Jeg er gift, har vært det i 20 år, men forrige måned var jeg en uke i Spania med en kamerat, og akkurat nå driver mannen og pakker til telttur sammen med en venninne (jeg hater camping). Man kan da vel fint overnatte hos enn venn samme om man har kjæreste! Jeg henger ofte hos kameraten som jeg var i Spania med, sammen med ham og innimellom kona hans, og han er ofte her, med meg eller meg og min mann. Men min mann besøker ikke ham uten meg, og hans kone besøker ikke meg uten ham. Har også besøk av andre kamerater, og for et par år siden var jeg tre uker i USA med to kamerater (en nær og en mer perifer, som det ikke ville vært naturlig for meg å reise med uten den andre). Lurer på om dette er et tilfelle av "på seg selv kjenner man andre", at du selv ikke klarer å la være å tafse og ha skitne tanker om et menneske av motsatt kjønn...? Mener du at man ikke lenger kan ha besøk av venner om man blir samboer, eller at man ikke lenger skal kunne ha besøk av venner av motsatt kjønn? Anonymkode: f5242...7c6 Helt enig 🤗 Anonymkode: d20b3...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå