AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Usikker på hvor jeg skal legge denne, så jeg prøver her. Det handler altså om at jeg vurderer å starte opp noe for meg selv og da helst et sted/noe som kan trekke unge voksne til(bake) til bygda. Altså noe man kan gjøre/et møtested på fritiden. Det snakkes mye om at man først og fremst må ha mulighet til å få jobb. I vår kommune er det massevis av ledige stillinger, men ungdommen flytter ikke hit. Og jeg mistenker at det bl.a handler om at det skjer for lite her. Hva er et must for unge folk på fritiden i dag? Hvilken type møtested ville vært attraktivt? Her er kafé og pub, men slitent og lite up to date. Det er nok betegnende for veldig mye her, at stedet ikke har kommet til 2022 ennå. Før jeg går all in og renoverer et sted eller setter igang med noe helt nytt, hadde jeg satt pris på å høre hva dere tenker. Særlig unge, nyutdannede. Eller personer som har jobbet noen år og skal igang med barn og A4-livet. Anonymkode: 86b99...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå