Gå til innhold

Er det noen som har gifta seg i småbarnsfasen her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer😅

Anonymkode: 72031...e10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gifta oss da nr 1 var nesten 3 år og hun var 7 måneder på vei med nr 2, gikk helt fint det

Anonymkode: fa68c...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Gifta oss da eldste var 4mnd :)

Anonymkode: 61116...c43

AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss når datteren vår var 2 år. 

Anonymkode: 2147a...13a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare lurer😅

Hæ ? 
first you Get married and then you Statoil … 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sønnen vår vår 11 mnd. da vi giftet oss :) gikk helt fint, var det noe spesifikt du lurte på? 😛

Anonymkode: 4ca4a...101

AnonymBruker
Skrevet

Om alt går etter planen er gutten vår nesten 2 år når vi gifter oss. Skulle egentlig giftet oss neste år, men da er han bare i underkant av 1 år, så det synes vi ble for mye styr og utsatte bryllupet.

Anonymkode: e8663...844

Skrevet

Giftet oss da eldste var 3 1/2 år og jeg var 7 mnd på vei med barn nr.2. Vi hadde et middels stort bryllup med vielse i kirken og påfølgende fest. Selve dagen gikk greit men hadde ikke anbefalt det til andre. Både alle bryllupsforberedelsene og selve dagen var slitsom. Jeg var ekstremt trøtt, hadde låsning i bekkenet og vi hadde ingen mulighet for å dra på noe bryllupsreise da vi manglet barnevakt.

Hvis man ønsker et tradisjonelt bryllup med alt som følger med, fest og bryllupsreise, er det absolutt best å gifte seg før man får barn og blir gravid. Alternativt ha et veldig enkelt bryllup som krever minimalt med innsats og planlegging. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi holder på med å planlegge bryllup nå, så våre barn vil være 3 og 2 år ca når vi gifter oss. Men vi skal ikke ha noe stort og tradisjonelt bryllup, kun ett lite med få gjester. Ikke på grunn av barna, men på grunn av meg. Jeg liker ikke store folkesamlinger, så da blir det ett lite og intimt bryllup :)

Anonymkode: ea360...1fe

AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss da babyen var 6 måneder. Separert da han var 2 år, skilt litt etter han ble 3. Skulle aldri gifta meg, men var helt ustabil av hormoner og fødselsdepresjon. 

Anonymkode: ff9ac...79f

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ca. 8 mnd. Ikke i den lykkeligste fasen av forholdet, men vi gjorde det nettopp fordi vi hadde fått barn sammen. For meg er giftermål en praktisk greie som kan være lurt når man har felles barn. Å få barn sammen er jo en mye større forpliktelse enn å gifte seg.

Anonymkode: 38db6...d68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare lurer😅

Pga pandemi skulle vi ha bryllup med ett barn på 1,5 år, men det ble med to barn på 1 og 3,5år. Det var ganske mye logistikk og stress, men gikk bra! 😄 Deilig med en barnefri og sosial kveld! Bryllupsreise har vi ikke fått hatt enda. Det må være veldig lett og deilig å arrangere bryllup uten barn! 

Anonymkode: 20bad...045

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ble ikke pulings bryllupsnatta for å si det slik...

Anonymkode: fc2ab...88e

AnonymBruker
Skrevet

Jepp😊 Gifta oss ifjor, da var ungene 2,5, 3,5 og 7 år😊

Anonymkode: aff8a...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Så småbarns tiden tar ikke knekken på alle forhold altså😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi gifter oss på lørdag :)

Tvillinger på 2,5 år.

Anonymkode: 7096c...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Gifta oss da minste var tre uker og storebror var 3 år. Grunnen til at det ble sånn, var at vi ville ha en spesiell dato, og hadde bestilt kirken og alt. Så ble jeg gravid. Men vi satset på at det gikk fint likevel, siden vi skulle ha et lite bryllup 😊

Anonymkode: 0ff84...2db

Gjest Hottentått
Skrevet

Gifta oss da eldste var 1,5 år :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi giftet oss da eldste var 1,5 år. Men vi giftet oss på tinghuset med bare nær familie til stede, og spiste middag etterpå. 
Det var veldig viktig for meg å bli gift før evt flere barn, jeg var ikke interessert i å være samboer i all evighet med flere  barn. Før min mann var jeg i et samboerskap som varte i nesten 10 år, jeg gikk og ventet på alt som ikke skjedde, barn, ekteskap osv. Så det lovet jeg meg selv aldri å bli med på igjen.

Anonymkode: 76a59...01d

AnonymBruker
Skrevet

Giftet meg da eldste var 2,5 og minste 2 mnd. Jeg hadde brystspreng, var edru, ingen sex på bryllupsnatta. Vi ble skilt to år etter 🙈

Anonymkode: bcbe5...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...