AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Kjæresten sier veldig stygge ord til meg når han er stresset/irritert, som er nesten hver dag. Er det andre som har det sånn eller har hatt det sånn? han sier unnskyld, men det som skjer er at følelsene mine forsvinner mer og mer. Er det noe mulighet for at han skal klare å slutte med det? Han prøver så godt han kan å slutte med det. Men det er altså så grove ord at jeg blir helt stum, lei meg, sjokkert. Anonymkode: 72896...e8c 2
Hege q Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 (endret) Jeg synes det er litt turn on, vet ikke hvorfor. Sikkert fordi jeg liker bad boys Endret 27. juli 2022 av Hege q
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Jeg vil kalle det psykisk vold, det er ingen unnskyldning å kalle deg stygge ting, bare fordi han er stresset/irritert.
Gjest Ghostface Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Skal ikke bestemme hva du skal gjøre, men ville ikke ha fortsatt forholdet med ham. Selv glemmer jeg ikke slike ting så lett.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten sier veldig stygge ord til meg når han er stresset/irritert, som er nesten hver dag. Er det andre som har det sånn eller har hatt det sånn? han sier unnskyld, men det som skjer er at følelsene mine forsvinner mer og mer. Er det noe mulighet for at han skal klare å slutte med det? Han prøver så godt han kan å slutte med det. Men det er altså så grove ord at jeg blir helt stum, lei meg, sjokkert. Anonymkode: 72896...e8c Ja, kjærligheten forsvant og han er nå en eks. Jeg regner med at han ikke snakker sånn til sjefen sin, kompisene sine eller naboen? Han snakker sånn kun til deg fordi han dessverre ikke respekterer deg. Hege q skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er litt turn on, vet ikke hvorfor. Sikkert forskjellige liker bad boys Eller så forbinder du å bli behandlet som dritt med kjærlighet. Terapi er i så fall et nøkkelord. Anonymkode: 6554b...184 7 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Hva slags stygge ting? Anonymkode: 17ebd...503 1
Hege q Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, kjærligheten forsvant og han er nå en eks. Jeg regner med at han ikke snakker sånn til sjefen sin, kompisene sine eller naboen? Han snakker sånn kun til deg fordi han dessverre ikke respekterer deg. Eller så forbinder du å bli behandlet som dritt med kjærlighet. Terapi er i så fall et nøkkelord. Anonymkode: 6554b...184 Ja jeg vet jeg forbinder det med kjærlighet, jeg klarer ikke å gi eller takle kjærlighet der jeg blir behandlet bra, sikkert fordi jeg tror at jeg ikke fortjener det eller pga min barndom. Men å være med sånne mennesker bortkasta tid og mental draining. Uansett... men hvorfor respekter sånne folk alle og ikke den jenta ?
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Jeg skjønner godt at følelsene forsvinner når han behandler deg så dårlig. At han er stresset gir han ingen rett til å la det gå utover deg på en slik måte. Han bryter deg ned og det bør du ikke finne deg i. Jeg ville slått opp. Du fortjener bedre enn en som bruker deg som en boksepute hver gang han er litt stressa. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags stygge ting? Anonymkode: 17ebd...503 Han sier jeg har en hodeskade, er hjernevasket, er en forbanna drittkjerring, dum, psykopat, sprengt i hodet, ++ masse jeg ikke husker nå i farten. Og det er så og si hele tiden. Men det er altså så mye at jeg begynner å styrtgråte nesten, også når vi er ute. Ts Anonymkode: 72896...e8c 1 3
Hege q Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier jeg har en hodeskade, er hjernevasket, er en forbanna drittkjerring, dum, psykopat, sprengt i hodet, ++ masse jeg ikke husker nå i farten. Og det er så og si hele tiden. Men det er altså så mye at jeg begynner å styrtgråte nesten, også når vi er ute. Ts Anonymkode: 72896...e8c Jeg har en idee. Gjør det samme mot han over lengre tid og se hvordan han reagerer, og når han gjør det mot deg husk å komme med enda verre ting å si. Dette vil funke 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Hege q skrev (1 minutt siden): Jeg har en idee. Gjør det samme mot han over lengre tid og se hvordan han reagerer, og når han gjør det mot deg husk å komme med enda verre ting å si. Dette vil funke 🙂 Jeg klarer ikke, eller har jo prøvd litt, men jeg blir så knust at jeg klarer ikke få ord ut av munnen min, eller noe verre å si. Sier jeg noe verre og lager en krangel så kan dere tenke dere hvordan det ender. Anonymkode: 72896...e8c 1 1
Apis Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han sier jeg har en hodeskade, er hjernevasket, er en forbanna drittkjerring, dum, psykopat, sprengt i hodet, ++ masse jeg ikke husker nå i farten. Og det er så og si hele tiden. Men det er altså så mye at jeg begynner å styrtgråte nesten, også når vi er ute. Ts Anonymkode: 72896...e8c Spør han om han også kaller sin mor drittkjerring når han er frustrert, vis ja, så gå, det kommer aldri til å bli bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Apis skrev (Akkurat nå): Spør han om han også kaller sin mor drittkjerring når han er frustrert, vis ja, så gå, det kommer aldri til å bli bedre. Han behandler oss likt, men ingen andre. Anonymkode: 72896...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han sier jeg har en hodeskade, er hjernevasket, er en forbanna drittkjerring, dum, psykopat, sprengt i hodet, ++ masse jeg ikke husker nå i farten. Og det er så og si hele tiden. Men det er altså så mye at jeg begynner å styrtgråte nesten, også når vi er ute. Ts Anonymkode: 72896...e8c Dette er mishandling. Dump ham umiddelbart, for din psykes skyld. Du kommer til å bli et skjelvende skall om du fortsetter å være med ham. Anonymkode: 2a348...bd6 10 5
Navani Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han sier jeg har en hodeskade, er hjernevasket, er en forbanna drittkjerring, dum, psykopat, sprengt i hodet, ++ masse jeg ikke husker nå i farten. Og det er så og si hele tiden. Men det er altså så mye at jeg begynner å styrtgråte nesten, også når vi er ute. Ts Anonymkode: 72896...e8c Jeg ville spurt han hvorfor han behandler deg slik. Han unnskylder seg sier du, men han bryr seg ikke nok til å endre oppførsel. Ergo han bryr seg ikke nok om deg. Be han slutte. Med mindre han endrer seg ville jeg ikke vært med en som holder på slik. Mannen min har aldri sagt et stygt ord til meg, og det finnes mange slike menn. 1 2
Hege q Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg klarer ikke, eller har jo prøvd litt, men jeg blir så knust at jeg klarer ikke få ord ut av munnen min, eller noe verre å si. Sier jeg noe verre og lager en krangel så kan dere tenke dere hvordan det ender. Anonymkode: 72896...e8c Nei jeg vet hva du mener tenkte det samme da han jeg likte gjorde det samme, men de vet at du er «svak» for dem, og det var akkurat derfor jeg ba deg si verre ting.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 Navani skrev (15 minutter siden): Jeg ville spurt han hvorfor han behandler deg slik. Han unnskylder seg sier du, men han bryr seg ikke nok til å endre oppførsel. Ergo han bryr seg ikke nok om deg. Be han slutte. Med mindre han endrer seg ville jeg ikke vært med en som holder på slik. Mannen min har aldri sagt et stygt ord til meg, og det finnes mange slike menn. Har spurt nå og venter på svar. Så vist han ikke slutter av seg selv, så vil ingenting få han til å slutte med det? du er heldig. Anonymkode: 72896...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 Hege q skrev (32 minutter siden): Gjør det samme mot han over lengre tid og se hvordan han reagerer skulle til å si det samme. Glefs tilbake. Det blir enklere og enklere for hver gang - tro meg. Og det føles deilig å få det ut Anonymkode: 8f5a5...f6e 1
Hmmmmmm Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 Ikke finn deg i det. Det er helt uhørt at voksene folk skal holde på sånn. Du er verdt så mye mer en dette. Si det til han at det er siste gangen du godtar å høre på sånt piss fra han. Så planlegger du din vei ut, om dere er samboere 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå