Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste tre mnd har jeg tilbrakt en del tid med en jevnaldrende mann (vi er godt voksne), egentlig i forbindelse med jobb, men vi melder litt utenom også, men for det meste om jobbrelaterte ting. Vi har en god tone, han er superhyggelig å prate med, og kan fort bli en god venn for meg. Vi er begge i forhold og har barn, og ingenting av meldinger er ting jeg skjuler for min samboer. Jeg har overhodet ingen romantiske interesser overfor han. Og jeg tror egentlig ikke han har det andre veien heller. Men har blitt litt usikker i det siste.
Men han klarer alltid å dra samtalen over på sex i en eller annen form. Og han kommer med små hint om alt fra seksuelle preferanser til erfaringer, hva slags damer han liker osv. 
Så over til mitt spørsmål, er det sånn menn er med alle? Jeg håper jo han ikke flørter eller noe? Jeg håper dette er en som kan forbli en god venn, jeg er ikke interessert i en elsker… ei heller bytte ut samboeren. Jeg tør liksom ikke spørre han direkte, for jeg er redd jeg skal fremstå enten som naiv eller enda verre grusomt innbildsk hvis han ikke mener noe annet enn å tulle. Men blir liksom ikke klok på dette her…. 
What to do?? 

Anonymkode: 999c0...79f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at han flørter med deg, fordi at han ikke orker å være sammen med kjæresten sin. Eller så vil han bli utro, fordi kjæresten kanskje er utro. Det er ikke vanlig at menn snakker om sex på den måten. Ikke etter det jeg har erfaring med ihvertfall, og jeg har ikke en kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg lurer sånn på… er dette vanlig? Han snakker jo også mye om dama og barna sine. Og virker som en redelig fyr som ikke er av den utro sorten. Men han er altså veldig glad i å snakke om tissen sin også… Men han har ikke tafset eller noe sånt, og vi snakker om en jobb der det ellers er normalt at man berører hverandre innimellom. Men skjønner ikke noe. Vil virkelig at dette skal være så god venn som det virker som… ikke noe annet… 😬

Anonymkode: 999c0...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...