Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

samboeren pratet flere uker om å besøke en kompis som bor kun 45min unna. Han fortalte at han ville overnatte der som er greit for meg. Dagen før han dro mente han plutselig at han skal bare være der noen timer og kommer hjem samme dagen. Allikevel tok han med seg klær, tannbørste osv. og som jeg nesten tenkte kom han ikke hjem samme dagen. Jeg fikk heller ikke noen beskjed før jeg spurte. Da sa han at det ble sent, men han kommer tidlig dagen etterpå. Så ble det formiddag, ettermiddag og kveld igjen og jeg tør nesten ikke å spør igjen. Så sendte han melding om at han kommer i kveld. Det er ikke noe sak for meg at han overnatter der og blir der lengre, men at det blir så tullete og han later som om det ikke var planlagt, siden det var det. Er ikke det greit å si ifra til meg slik jeg ikke sitter og venter med mat? 

Anonymkode: e8f27...273

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke det greit å si ifra til meg slik jeg ikke sitter og venter med mat? 

Venter med mat? Han er da en voksen mann og kan lage mat selv om det trengs.

Anonymkode: 23c9b...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at jeg virkelig ikke forstår at det er så vanskelig å si ifra. Virker som om noen glemmer at de har noen man deler livet med. Mener at hvis man har valgt å ha en partner så må man informere underveis og fortelle om endringer osv.. 

Anonymkode: af1f5...e5a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...