Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en ex, og hver gang jeg måte bruke doen hans turte jeg ikke å prompe eller bæsje i doen, jeg er redd for at det skal stinke og for at han skal miste følelser for meg. Hvordan gjør dere dette med folk dere bor sammen med?

jeg vet det er en normal ting, men jeg bare tørr ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mange andre måter å gjøre det på enn nettopp å gjøre det på do. Temmelig sikker på at typen vet du bæsjer. 😄

• Liker 11
Skrevet

Han bæsjer jo han også. Det er helt normalt. Alle må/bør bæsje hver dag. 

Hvis han mister følelser for deg fordi du bæsjer på do, og selvsagt tørker deg og spyler ned som normalt, så er det jo uansett ikke noen du kan være sammen med. 

• Liker 7
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (51 minutter siden):

Han bæsjer jo han også. Det er helt normalt. Alle må/bør bæsje hver dag. 

Hvis han mister følelser for deg fordi du bæsjer på do, og selvsagt tørker deg og spyler ned som normalt, så er det jo uansett ikke noen du kan være sammen med. 

Du har rett, men jeg tør ikke lenger, så lurer på om jeg bare skal bo for meg selv resten av livet

• Liker 1
Skrevet
Hege q skrev (1 minutt siden):

Du har rett, men jeg tør ikke lenger, så lurer på om jeg bare skal bo for meg selv resten av livet

Når du sliter så kraftig, bør du oppsøke hjelp!

• Liker 13
Skrevet
Hege q skrev (1 time siden):

Hege q skrev (8 timer siden):

Hvordan gjør dere dette med folk dere bor sammen med?

Vi går på do som normalt. Det må du også gjøre. Det er helt vanlig, noe alle må gjøre. Det er som å vaske opp, eller ta på seg sko når man går ut.

Det gjør vi bare, uansett om man bor sammen med kjæresten (eller venner og familie), eller om man bare er på besøk. 

Du trenger ikke å være alene hele livet, det er bare å gå på do som alle andre gjør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hege q skrev (17 timer siden):

Jeg hadde en ex, og hver gang jeg måte bruke doen hans turte jeg ikke å prompe eller bæsje i doen, jeg er redd for at det skal stinke og for at han skal miste følelser for meg. Hvordan gjør dere dette med folk dere bor sammen med?

jeg vet det er en normal ting, men jeg bare tørr ikke.

Vi drikker kaffe om morningen og gjør oss klar for å bæsje før vi skal ut . Vi snakker om det , vi bryr oss ikke døyten. Promping og. Mange år bak oss og ikke mistet verken lyst eller annet . 

Anonymkode: 823da...75c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett på vannkrana, putt papir i do så det ikke blir lyd eller rester.

Spray med parfyme om det trengs.

Anonymkode: 0846b...87f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare noe man må få overstått. Den første prompen i et forhold (særlig fra kvinner sin side) er mer tegn på tillit enn det første "elsker deg".

Anonymkode: 49c0c...e92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mister følelser for at du bæsjer? Er du veldig ung? 

Anonymkode: 5ae57...e8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en «tissedo» og en «bæsjedo» 😂👍 

Anonymkode: 2ab37...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Men dater ikke du 30 åringer og ikke gutter på din egen alder? Menn veit at kvinner går på do. Går så bra atte!

Anonymkode: 4ada0...bcb

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke spray med parfyme. Det gjør at lukta blir tusen ganger verre enn den trenger å være, og det tar lenger tid før den forsvinner. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjennom et langt samliv ser, hører og lukter man det meste.

Tror jeg mistet det siste snev av hva som var "flaut" da jeg hadde en solid runde med norovirus. Og ikke hadde kontroll verken oppe eller nede. Han måtte støtte meg inn i dusjen et-par ganger, og hjelpe og skylle. Og vasket både sengetøy og gulv. 

Fødsel, og alt som skjer der av kroppslige ting, gidder jeg ikke gå inn på en gang... 

Anonymkode: 3b6f9...4a6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
rulledulle skrev (5 minutter siden):

Damer som bæsjer er skikkeig turn off.

Du burde sette på dusjen og trykke ned med en gang du bæsjer. Dette reduserer lukt.

Dusj gjør alt mye verre. Hater det når noen går på do, og så går i dusjen. Da blir du møtt med tett, fuktig og illeluktende luft. 

• Liker 3
Skrevet

Du trenger hjelp!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke putt mengder med papir i do... 

Ser for meg scenario der nye kjæresten må hjelpe deg med å stake opp alt sammen, fordi du har laget en solid propp 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dusj gjør alt mye verre. Hater det når noen går på do, og så går i dusjen. Da blir du møtt med tett, fuktig og illeluktende luft. 

Absolutt. Blir som en utedo i jungelen. Klamt, varmt og lukt. 

• Liker 2
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Jeg bæsjet hos en kamerat for et par dager siden. Han brydde seg ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, ikke putt ekstra dopapir i do! Vi hadde en gjest som gjorde det. Først skjønte vi ikke hva som foregikk, vi bare stusset over at det gikk så mye dopapir den uken hun bodde hos oss. Til doen gikk tett og vi måtte tilkalle rørlegger 😡

Da fortalte hun hva hun hadde drevet med. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...