Gå til innhold

Kan jeg gå i dette antrekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toppen på bildet som jeg bestilte var noe kortere enn ønsket og magen synes en del. Har også store overarmer. Kan jeg likevel gå kledd i dette en varm sommerdag? :)

sydenklær.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det.

Anonymkode: 52f7f...8ee

• Liker 10
Gjest StellaNova
Skrevet

Det var fint! 😊 Synes toppen var passe lang, jeg. Du har fine overarmer. Kjør på! 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noe med det. Da syns jeg heller folk som går i shorts som viser rumpeballene bør skamme seg. Det trenger ikke du :) 

Anonymkode: 81830...239

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke «reagert» på det, man er jo som regel mest opptatt av seg selv😊

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Klart du kan gå med det. 

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint gå i det. Ville kanskje ha investert i en bedre bh og muligens fjernet kjedet. Vi har begge store fordeler og i slike topper må det som regel til en litt mer oppløftende bh til. Kjedet gjør at puppene blir delt i to.

Anonymkode: 5835a...154

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan :) Lengden på toppen er helt grei... Om du skulle endret noe ville det heller vært fargen og snittet på buksa, da de ikke har samme nyanse hvit. Ta heller en mørkere bukse, gjerne med høyere liv, så du får "puttet magen nedi buksa". Bytt også til en BH med bedre hold/løft, så får du skilt puppene og magen, og ser tynnere ut. Halskjedet kan du også bytte til ett litt kortere ett, som ender i en V for å bryte opp. Kort også lenken på vesken noen cm, så den ender der du er smalest for å trekke oppmerksomheten dit... Men det er detaljer... 

Anonymkode: e2bef...b4e

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan fint gå i det. Ville kanskje ha investert i en bedre bh og muligens fjernet kjedet. Vi har begge store fordeler og i slike topper må det som regel til en litt mer oppløftende bh til. Kjedet gjør at puppene blir delt i to.

Anonymkode: 5835a...154

Enig, skal du endre noe endrer du dette. Men antrekket er fint og armene dine helt normale :) passe lengde på toppen. 

Anonymkode: dcb22...f02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser helt greit ut det

Anonymkode: 56420...49e

• Liker 1
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :)

Ja, da finner jeg et nytt smykke og en ny bh. Ser jo nå helt klart at det smykket faktisk deler puppene i to 😄 Skal også prøve med en mørkere bukse.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Klart du kan! Hvis jeg skulle pirke på noe ville jeg valgt en annen buske(beige eller blå) men den hvite går og fint🙂

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, hetsende innlegg og avsporing, og svar til dette. 

_popcorn_, adm

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...