AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Nå i en alder av 36år angrer jeg på at dette var noe jeg startet med, når jeg ser på bilder av meg. Som 28åring la jeg også inn silikon, trodde det skulle bli bedre for meg. Hadde fin b-cup før dette. Alt dette handlet om dårlig selvbildet, lot meg også påvirke av venninner. Som gjorde det samme. Ler når jeg ser på bilder av meg tatt etter intervalløkter på tredemølle, ansiktet ser helt fucka ut pga filler og botox. Prøv selv å se du som har det også. Hvor rar man ser ut med et slitent ansikt. Nå skal jeg fjerne ALT, silikonen skal ut i august. Falske øyevipper er jeg også ferdig med, tenk så mye penger jeg har kastet bort på dette tullet. Tragisk. Har virkelig våknet opp, glad for det. Vært en lang prosess, se rundt deg på gaten når du går utendørs. Hvor mange som har et eller annet av injeksjoner. Vipper store som markiser, ser helt latterlig ut. Lepper som er helt grusomme. Hvorfor holder vi kvinner med på dette? Er jo helt sykt. Anonymkode: 49e60...75e 15 16 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Good for you! Selv har jeg ikke gått i den fella. Ikke enda. Men jeg ser jo andre jenter med disse vrengte leppene og edderkoppbein foran øynene. Også har du de som sminker seg med flere lag på huden. At ikke de ser selv hvor forferdelig det er. Jeg er 100% sikker på at under alt plastikken og sparklet, er det en nydelig og vakker kvinne. Det burde heller blitt fremhevet, fremfor å skjule det. Anonymkode: 12814...46d 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Er som med anorektikere. Blind på eget utseende. Så det blir mer og mer ekstremt. Jeg er 39 aldri brukt annet enn sminke og kommer aldri til å gjøre noe av det du beskriver heller. Da bruker jeg heller pengene til psykolog for å prøve å bli komfortabel med utseende - om jeg skulle bli missfornøyd Anonymkode: b8d55...efd 11 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Ja, det er svært lite pent, og dessverre så ser en stor andel av unge jenter, som nok var søte før, slik ut. Og det er trist, for det ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Anonymkode: 0374a...6dd 11 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, det er svært lite pent, og dessverre så ser en stor andel av unge jenter, som nok var søte før, slik ut. Og det er trist, for det ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Anonymkode: 0374a...6dd Ja, se bare på Benedicthe Bjerke. Anonymkode: 49e60...75e 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Bra du skjønte det til slutt, selv om det var litt sent. Det er helt grusomt at jenter tror de trenger det, og fryktelig stakkarslig at de tror det ser naturlig ut. Bare naturlig ser naturlig ut, og jeg vil tro at 10 av 10 menn foretrekker naturlig! Anonymkode: 1b0bd...10b 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 Rart at man blir litt bind for det selv, andre ser jo at det ser litt spesielt ut, spesielt når det gjelder lepper og rumpe. Anonymkode: 227bf...ff3 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bra du skjønte det til slutt, selv om det var litt sent. Det er helt grusomt at jenter tror de trenger det, og fryktelig stakkarslig at de tror det ser naturlig ut. Bare naturlig ser naturlig ut, og jeg vil tro at 10 av 10 menn foretrekker naturlig! Anonymkode: 1b0bd...10b Er single nå, men min forrige kjæreste innrømmer nå at han var lei av dette. At jeg brukte så mye tid på dette, hvordan jeg skulle se ut. Vipper, negler, injeksjoner++. Herregud så DUM jeg har vært. Anonymkode: 49e60...75e 5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er single nå, men min forrige kjæreste innrømmer nå at han var lei av dette. At jeg brukte så mye tid på dette, hvordan jeg skulle se ut. Vipper, negler, injeksjoner++. Herregud så DUM jeg har vært. Anonymkode: 49e60...75e Man blir blind av sosiale medier tror jeg, men hvordan folk ser ut på et bilde er jo annerledes enn hvordan de ser ut i virkeligheten. Anonymkode: 227bf...ff3 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man blir blind av sosiale medier tror jeg, men hvordan folk ser ut på et bilde er jo annerledes enn hvordan de ser ut i virkeligheten. Anonymkode: 227bf...ff3 Ja, men det er jo så mange som bruker det. Unge jenter på bare 20, tragisk. Anonymkode: 49e60...75e 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 Jeg har botox i panne og sinnarynke, og hos meg som er 57 år ser det bare fresht ut. Anonymkode: c8ef0...26a 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har botox i panne og sinnarynke, og hos meg som er 57 år ser det bare fresht ut. Anonymkode: c8ef0...26a Nei, det er nok tydelig synlig. Anonymkode: 49e60...75e 5 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 Sophie Elise må jo være norges skrekkeksempel. Hun bør stoppes ut og brukes som eksempel. Anonymkode: 49e60...75e 7 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Skal aldri si sikkert at jeg ikke vil gjøre noe som helst, da jeg ikke vet på forhånd om årene er grei med meg eller ikke. Det er veldig mange flere som har gjort noe enn de vi «ser». De som ender opp med å forverre utseendet sitt går jo for langt! Tenker at en sunn skepsis og det å ha i tankene at det ikke skal synes er en grei regel. En må akseptere at alderen kommer enten en vil eller ei, og at ikke absolutt alt kan fikses. Kommer aldri til å endre på ansiktstrekk og få vrengte lepper uten kontur som gjør at bløtkjøttet henger ut, eller sånne forskrekkede øyebryn som så mange skal ha. Er mer snakk om å ordne på en sinnarynke dersom den virkelig plager meg en dag. Aller helst vil jeg ikke gjøre noe i frykt for å bli «blind» og gjøre mer og mer og til slutt bli ugjenkjennelig. Er greit å kunne bevege ansiktet og få med seg leppene når en prater. Det er aller viktigst for meg. Så får alle andre bare vri og vrenge ansiktet sitt i alle slags retninger så mye de vil, så lenge de slutter å reklamere for det og oppfører seg grei mot andre. Anonymkode: 665b9...209 2
Scherbatsky Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Er single nå, men min forrige kjæreste innrømmer nå at han var lei av dette. At jeg brukte så mye tid på dette, hvordan jeg skulle se ut. Vipper, negler, injeksjoner++. Herregud så DUM jeg har vært. Anonymkode: 49e60...75e Tenk på det slik... du kunne vært 80 år og ha funnet ut av det da. Nå har du masse tid (mentalt space og faktisk tid!) til overs som du kan bruke på noe som gir deg mer enn dette gav deg. Mer tid med venner, mer tid til å være i naturen eller drive på med en hobby eller å meditere. Til å bare være. Og da med mindre jag innvendig, det blir deilig det! Du er fortsatt ung og det er godt gjort i den tiden vi lever i å ha brytt ut av de tankebanene. Det er ikke lett når vi lever i en tid der speilene holdes opp mot oss fra alle kanter, det normaliseres å gjøre ditt og datt (og folk skal få gjøre som de vil, det mener jeg oppriktig, men jeg er i mot at det ødelegger folks mentale helse og syns det er trist at det er så utbredt, særlig blant ungdom som ikke en gang var ferdig utviklet når de startet). Det oppleves nesten unormalt å ikke har gjort noe. Å ta vare på huden er en ting, jeg snakker ikke om det. Men å tweake virker nesten som den nye normalen. Du kan være stolt av deg selv som har brutt ut av noe som ikke egentlig gjorde deg godt ❤️ Endret 28. juli 2022 av Scherbatsky 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har botox i panne og sinnarynke, og hos meg som er 57 år ser det bare fresht ut. Anonymkode: c8ef0...26a Ikke kjangs. Det ser creepy ut, ferdig snakka. Anonymkode: 01174...9a3 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 Så bra, TS! Denne trenden er bare trist. Jeg tror at folk i fremtiden vil se på kvinner i dag og riste på hodet slik vi gjør om f.eks innsnevring av beina i Kina før. Anonymkode: bae8a...142 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Skrevet 29. juli 2022 Og jeg har silikon (c-cup) litt filler i øvre leppekant for å rette ut rynker, botox mellom bryn og øverst i panna. Superfornøyd, alt med måte. Er 49. Men skokost-vipper gidder jeg ikke. Ser trashy ut og ingen kler det. Anonymkode: f6c25...2be 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #19 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 20.37): Ikke kjangs. Det ser creepy ut, ferdig snakka. Anonymkode: 01174...9a3 Du klarer ikke å se på tilfeldige kvinner om de har botox eller ei. Anonymkode: f6c25...2be 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #20 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 16.59): Nå i en alder av 36år angrer jeg på at dette var noe jeg startet med, når jeg ser på bilder av meg. Som 28åring la jeg også inn silikon, trodde det skulle bli bedre for meg. Hadde fin b-cup før dette. Alt dette handlet om dårlig selvbildet, lot meg også påvirke av venninner. Som gjorde det samme. Ler når jeg ser på bilder av meg tatt etter intervalløkter på tredemølle, ansiktet ser helt fucka ut pga filler og botox. Prøv selv å se du som har det også. Hvor rar man ser ut med et slitent ansikt. Nå skal jeg fjerne ALT, silikonen skal ut i august. Falske øyevipper er jeg også ferdig med, tenk så mye penger jeg har kastet bort på dette tullet. Tragisk. Har virkelig våknet opp, glad for det. Vært en lang prosess, se rundt deg på gaten når du går utendørs. Hvor mange som har et eller annet av injeksjoner. Vipper store som markiser, ser helt latterlig ut. Lepper som er helt grusomme. Hvorfor holder vi kvinner med på dette? Er jo helt sykt. Anonymkode: 49e60...75e Applaus. Aldri for sent å angre. Kvinner gjør det fordi de innad i gruppen normaliserer det. Skaper gruppepress, gir kald skulder til de som er mot det. Typisk kvinnelig oppførsel for å være en gruppe med en felles identitet. Ingen kan skille seg ut. Ganske flaut, men forståelig da den kvinnelige dynamikken kan være brutal. Anonymkode: a799e...24e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå