Gå til innhold

Forslag til serie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har forslag til en serie som er lett underholdende og humoristisk?

Vi likte Pørni, Rita og Bonusfamilien.

Har netflix, viaplay, disney+ og hbo

Anonymkode: 53cbd...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker mye fra NRK (gratis). For eksempel Familien Lykke eller klassikeren Side Om Side. Synes de likner litt om hverandre, så liker du ene tror jeg du liker den andre og. Kunne du ha blandet komedie med drama, krim eller sykehus-serier? Krim; ikke sånn nervepirrende, dønn seriøs krim, men hvor humoren ligger i karakterene og deres forhold? Da anbefaler jeg i hvert Castle. Sykehus; House, fordi der er hovedkarakteren House en helt spesiell rolle man kan både like og ikke like på samme tid. Men skal du se serien, så burde man også være litt interessert i sykdommer osv, mye prat om det innblandet i alt "tullet".

Skrevet

Å, The Durrells er den fineste serien jeg vet! Nå ligger den både på NRK og på Britbox/TV2 Play, men NRK er jo gratis så vel verdt å stikke innom den der.

"Lett" er den kanskje ikke, de sliter jo med ditt og datt og humoren kan være veldig ærlig, men den er morsom, velskrevet og gjenkjennelig i familierelasjonene. Handler om en familie fra virkeligheten som flyttet til Korfu i 1935 og livet deres der. To av sønnene ble senere kjente forfattere, serien er inspirert og delvis basert på bøkene til den ene sønnen. Fantastiske skuespillere, deilig visuelt (kan drømme seg bort til Korfu, det er ikke feil). Anbefales av hele mitt hjerte, jeg elsker den.

Jeg vil også anbefale Abbott Elementary på Disney+. Kjempefin! Brothers & Sisters ligger også der, men jeg ikke om du liker en mer dramatisk vridning. Men den er også veldig artig. Jeg liker typiske familierelasjoner (biologiske eller ikke), mye god humor i hvordan vi forholder oss til andre i vår nærhet.

I tillegg er 'Ted Lasso' fantastisk på Apple+, og 'Schitt's Creek', 'Finding Alice' og 'Mum' er gode på TV2 Play/Britbox, men jeg ser at du ikke har de strømmetjenestene, men i tilfelle noen andre er innom, lurer på den samme sjangeren og har de så anbefales de virkelig.

Skrevet

Elsk meg (viaplay)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...