Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 Noen som vet om steder som selger Bjørn Borg Boxere til herre rimelig, enten på nett eller i Oslo? Prøvde å søke på nett, men får kun opp to butikker, og ingen av dem er egentlig noe billige.
Tusenfryd Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Vet ikke om de er så billige, men har de ikke BB-boxere på Smart Club? Lenge siden jeg har vært der, men jeg mener de har hatt det før. Eller kanskje de bare har Calvin Klein?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. november 2005 #3 Skrevet 20. november 2005 Vet ikke om de er så billige, men har de ikke BB-boxere på Smart Club? Lenge siden jeg har vært der, men jeg mener de har hatt det før. Eller kanskje de bare har Calvin Klein? ← Tidligere har jeg kun sett CK der ute, og mannen sverger trofast til BB.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 Jeg kjøpte billige BB boxere til mannen på Smart Club. Tror det må har vært i august. Betalte 199 (?) for 3 stk, noe jeg synes var et bra kjøp. De ser veldig snaxy ut på ham;)
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. november 2005 #5 Skrevet 20. november 2005 Da blir det Smart Club. Takk skal dere ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå