AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg er en barnløs kvinne på 34år, med ADHD. Jeg har alltid fått tilbakemelding på at jeg "mangler filter", og humøret mitt går mye opp og ned. Jeg vet at jeg blir spydig mot venner og familie når jeg er nedfor, sliten eller sulten, men jeg synes at det er vanskelig å stoppe. Ordene bare kommer, og så angrer jeg etterpå. Jeg har en kjæreste, som jeg kan se for meg å få barn med, men jeg er redd for at jeg ikke er tålmodig nok til å fungere som mamma. Jeg kjenner andre med ADHD som får det til, men det virker ikke som at de sliter like mye som jeg gjør med relasjoner til de voksne i familien sin. Hvordan vet man om man ikke takler å oppdra et barn? Anonymkode: 9b9eb...7e1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har adhd, jobber i barnehage, og har 2 barn. Gåe helt fint. Men absolutt krevende i slitsomme perioder. Da må en ta seg mye sammen, og virkelig jobbe med seg selv. Anonymkode: bc022...15c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Tenker du å jobbe fulltid ved siden av? Tror det kommer an på hva du jobber med, om man klarer alt på en gang. Jeg har bestemt meg for å ikke få barn fordi jeg føler jeg har nok med meg selv. Klarer ikke holde det ryddig og har en god del problemer også med tvangstanker og litt forskjellig. ADHD folk kan lettere bli utbrent enn andre, så det er greit å ha det i bakhodet. Anonymkode: cb23e...622
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Takk for svar! Jeg bor i Oslo, så om jeg skal fortsette å bo i området må jeg nok jobbe fulltid. Pendler også 30min. Jeg har noe nettverk, men forholdet til foreldrene mine er noe vanskelig, så vet ikke hvor mye hjelp vi kan regne med heller Anonymkode: 9b9eb...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå