Gå til innhold

Hva går i hodene til kvinner som approacher menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg har blitt approached av en kvinne, tenker jeg     "er hun her syk?"      "er hun gal?"      "Hva driver hun med?"

Jeg blir så satt ut at jeg rejecter henne uansett hvor pen hun er. Det er jeg, mannen som skal oppsøke kvinnen, gå til henne og ta første steg. Mann skal approache kvinnen. Ikke omvendt

Anonymkode: e1aee...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er de syke bare fordi de har selvtillit?

Anonymkode: 8a044...700

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig elsker jeg det. Er ganske sjenert av meg, og har vanskelig for sånt. (Har dog aldri opplevd dette i Norge.)

Anonymkode: 95dc6...d09

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig trolling altså...

Anonymkode: 933fe...b54

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er approache? Helt ærlig finn et norsk ord. Kom igjen. Det høres helt rart ut å skrive approache. 

Anonymkode: 66ac3...ff3

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du fremstår ikke som en mann, men heller en usikker guttunge med skromp-baller. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som om noen damer approacher deg i det hele tatt.

Anonymkode: 3d87d...eaf

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er approache? Helt ærlig finn et norsk ord. Kom igjen. Det høres helt rart ut å skrive approache. 

Anonymkode: 66ac3...ff3

Det motsatte av rejecte.

Anonymkode: 18852...abc

Skrevet

Faar jeg foreslaa at de tar eders tidsapparat og rejser tilbage til tiden I kom fra?

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hver gang jeg har blitt approached av en kvinne, tenker jeg     "er hun her syk?"      "er hun gal?"      "Hva driver hun med?"

Jeg blir så satt ut at jeg rejecter henne uansett hvor pen hun er. Det er jeg, mannen som skal oppsøke kvinnen, gå til henne og ta første steg. Mann skal approache kvinnen. Ikke omvendt

Dette er ditt problem. Ikke kvinners. 

Anonymkode: b3fc9...31a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på språkreise i tre uker i sommer, og glemt mange norske ord? 😂

Anonymkode: c3943...e0b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei huff, nå er det på tide at kvinner begynner å kjenne sin plass igjen. Tenk det da, kvinner som tar initiativ🤷‍♀️ Sprøe greier. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det motsatte av rejecte.

Anonymkode: 18852...abc

Nei

Anonymkode: ff2d6...d81

Skrevet

Approacher og rejecter? Kan du vennligst skrive så også vi godt voksne forstår hva du mener? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje det dummeste jeg noen gang har lest 😂

Jeg «approacher» de mennene jeg liker. Jeg avviser menn som «approacher» meg.

Samtidig må menn (gutter) slutte å bruke uttrykk som approache, opener, close osv. det gjør dere utrolig mye mindre attraktive.

Vi normale, oppegående kvinner gjennomskuer det idiotiske «game» greiene umiddelbart. 

Anonymkode: aeffc...067

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel greit? Du ønsker ikke ei dame som tar initiativ og hun ønsker en mann som liker hennes initativ. Er vel bare bra om det ikke blir dere to da. 

Anonymkode: eaeef...160

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brudd på opphavsretten og innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer. 

- Matas, mod.

Endret av Matas
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 14.51):

Hvorfor er de syke bare fordi de har selvtillit?

Anonymkode: 8a044...700

Respekt til kvinner som faktisk har selvtillit og tar initiativ i 2022. Det er ikke mange av dere på dusinet. 

Det er et pluss i boken min ihvertfall. 

Anonymkode: b5ad7...7ce

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, skal du avvise de som faktisk viser interesse for deg i tillegg til at du avviser en hel del kvinner pga andre overfladiske ting, så blir det veldig få reelle valgmuligheter igjen til deg.

Kanskje like greit.

Anonymkode: 2d485...cfc

AnonymBruker
Skrevet

🤦‍♀️ Ja da kan dere takke dere selv for at dere er single! 

Anonymkode: 0829c...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...