AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Når du velger\har funnet din livspartner, Er et pent ansikt\kropp mer viktig for deg en at din partner er god i senga? Pen og liten\dårlig sexpartner vs Mindre pen og stor\god sexpartner Har truffet en som er pen men har liten og som ikke gir meg så mye i senga. Lurer på om jeg bør velge anderledes. Jeg er 40 han 35 Anonymkode: 22724...360 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Personlighet, verdier, humor, interesser og hjertet teller mest. Anonymkode: e8de2...39b 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Hvis det kun står på de egenskapene nevnt i HI så velger jeg heller han som er god i senga. Men i realiteten er det jo mye annet som kan trekke opp og ned. Som humor, raushet, pålitelighet, felles interesser, etc. Anonymkode: d45a2...454
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 For min del er det ikke ikke slik at stor=god i senga og liten=dårlig i senga, så det der kjenner jeg meg ikke igjen i. Men det er viktigere for meg at vi har kjemi i senga enn at han er billedpen. Men viktigst av alt er jo personligheten og kjemien på det emosjonelle plan. Jeg vil ikke ha en dust uansett selv om han er både modell og sexgud. Anonymkode: 87318...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Viktigere at hun er pen enn god i senga. Er hun pen skal det ikke så mye til. 🤣 Anonymkode: 7c79f...ec7 1 1 1
Gorgonzola Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når du velger\har funnet din livspartner, Er et pent ansikt\kropp mer viktig for deg en at din partner er god i senga? Pen og liten\dårlig sexpartner vs Mindre pen og stor\god sexpartner Har truffet en som er pen men har liten og som ikke gir meg så mye i senga. Lurer på om jeg bør velge anderledes. Jeg er 40 han 35 Anonymkode: 22724...360 Tja, kvinner bryr seg, som kjent, ikke om størrelse eller skills i senga så jeg forstår ikke helt dilemmaet her. Eller vent nå litt.............. Mitt svar er at det ene ikke må utkonkurrere det andre så det skal noe til å finne en/ei som innfrir både slik og sånn.
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Det viktigste er personlighet og kjemi.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Du er 40 år, og vurderer å bytte ut mannen fordi han er "liten og dårlig i senga".... Høres ut som du er svært umoden! Er ikke han som person viktigere for deg enn som så? Anonymkode: c7537...bad 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Av de to tingene du nevner, er det selvsagt mye viktigere å være pen enn å være god i senga. Men det er andre egenskaper som betyr mye mer. Anonymkode: 6260c...7d3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Behov for nærhet som en klem, en hånd å holde i o.l er viktigere enn sex. Generell kjemi og personlighet er viktigst. Anonymkode: 29574...79e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du er 40 år, og vurderer å bytte ut mannen fordi han er "liten og dårlig i senga".... Høres ut som du er svært umoden! Er ikke han som person viktigere for deg enn som så? Anonymkode: c7537...bad Jeg er også snart 40, og hadde aldri vært sammen med en som er dårlig i senga. Sex er viktig for meg og jeg har hele livet gått etter menn som jeg matcher med seksuelt. Det er ikke noe umodent over det, det er vel heller du som er umoden som mener at dine valg er så mye bedre enn andres. Litt kunstig dilemma TS, for andre ting spiller jo inn, men av pen og god i senga så hadde jeg valgt god i senga. Mennsker blir penere jo mer glad i dem man blir, men jeg blir ikke gladere i dem om vi ikke har kjemi i senga. Anonymkode: 6dc61...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du velger\har funnet din livspartner, Er et pent ansikt\kropp mer viktig for deg en at din partner er god i senga? Pen og liten\dårlig sexpartner vs Mindre pen og stor\god sexpartner Har truffet en som er pen men har liten og som ikke gir meg så mye i senga. Lurer på om jeg bør velge anderledes. Jeg er 40 han 35 Anonymkode: 22724...360 Det du beskriver er jo ikke en livspartner - det er en sexpartner. Du trenger ikke gjøre dumme ting som å flytte sammen med en mann eller dame som egner seg til sex. Det er jo å bruke mye av livets timer på en person det ikke er morsomt være sammen med, når du kunne bare holdt deg til å ha sex med vedkommende ved behov. Søker du en person å ha sex med er det jo naturlig at vedkommende er god til - sex. Søker du en til å dele hus med, og tjener dårlig men ønsker å bo godt? Da er det viktig Athen tjener godt og er villig til å dekke utgiftene. Søker du noen du kan vise frem og si «se så pen!» så er utseende viktig. Men du trenger jo ikke verken ligge med eller bo med denne vedkommende. søker du noen du kan dele livet med - altså en livspartner - er det viktig at vedkommende er tilfører livet merverdi. Anonymkode: 0aa06...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du beskriver er jo ikke en livspartner - det er en sexpartner. Du trenger ikke gjøre dumme ting som å flytte sammen med en mann eller dame som egner seg til sex. Det er jo å bruke mye av livets timer på en person det ikke er morsomt være sammen med, når du kunne bare holdt deg til å ha sex med vedkommende ved behov. Søker du en person å ha sex med er det jo naturlig at vedkommende er god til - sex. Søker du en til å dele hus med, og tjener dårlig men ønsker å bo godt? Da er det viktig Athen tjener godt og er villig til å dekke utgiftene. Søker du noen du kan vise frem og si «se så pen!» så er utseende viktig. Men du trenger jo ikke verken ligge med eller bo med denne vedko ma5 Selvsagt. Det at man matcher på mange andre ting har kjemi, gode kvaliteter osv er jo viktigst. Har ikke sagt noe annet. Men om dere måtte velge mellom noen som er veldig pen og dårlig i senga vs ikke så pen og god i senga. Men ser de fleste velger som meg god i senga. Anonymkode: 22724...360
Heydayotheinterweb Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 Det er viktig at min livspartner, om jeg noensinne skulle velge et så idiotisk valg, kan stave
Adrenalina1 Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvsagt. Det at man matcher på mange andre ting har kjemi, gode kvaliteter osv er jo viktigst. Har ikke sagt noe annet. Men om dere måtte velge mellom noen som er veldig pen og dårlig i senga vs ikke så pen og god i senga. Men ser de fleste velger som meg god i senga. Anonymkode: 22724...360 Orker ikke å ligge med en som er mindre pen. Så da er jeg heller uten sex,hvis han pene er dårlig i senga.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Viktigere at hun er pen enn god i senga. Er hun pen skal det ikke så mye til. 🤣 Anonymkode: 7c79f...ec7 Kult. Så hun kan bare ligge der som et glansbilde = sexen er tipp topp? Anonymkode: d45a2...454
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Kult. Så hun kan bare ligge der som et glansbilde = sexen er tipp topp? Anonymkode: d45a2...454 Ja, faktisk. Holder med et par normale stillinger for meg. Anonymkode: 7c79f...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 Viktigere at jeg er fysisk tiltrukket av fyren enn at han er god i senga. God i senga kan man også bli. Anonymkode: be53e...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, faktisk. Holder med et par normale stillinger for meg. Anonymkode: 7c79f...ec7 Enig. Skulle tro sex for mange her er gymnastiske øvelser med a,b og C momenter. Så lenge han er god med hendene, god med lepper/tunge og syntes det er gøy å involvere et godt leketøy, så er misjonær mer en nok for meg. Har akkurat 0 behov for andre stillinger en misjonær. Anonymkode: 30793...228 1
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Nei. Hva jeg føler for henne er det eneste som betyr noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå