Gå til innhold

«Besøke» person man savner i meditasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en person i livet jeg savner så fryktelig, og vi må være fra hverandre en stund. Mediterer en del, og innimellom faller jeg innom han i meditasjonen. Det føles som om vi er sammen på ordentlig, gjør meg rolig og glad.

Ofte merker han at jeg «besøker» han, ved at han tar kontakt like etterpå, eller plutselig er nærere på et vis.

Lurer på om det er noe i veien for å meditere på denne måten? Kan jeg klusse med relasjonen på noe vis? Han mediterer ikke aktivt slik jeg gjør.

Anonymkode: 56bc8...d4a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg overlevde oppveksten ved å fantasere, der jeg lukket øynene og "levde et annet liv". Jeg tror ikke det er noe overnaturlig ved det du gjør, og jeg tror det bare er tilfeldig at vedkommende tar kontakt. Det eneste som kan skade relasjonen ved å gjøre sånn er at du kan komme nærmere ham enn han er deg, og at det kan bli litt for intenst for ham. Men ikke sikkert det skjer.

Anonymkode: 8e610...1f3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare nysgjerrige på hvordan dere klarer det? Har dere en nettside eller noe slikt som kan forklare meg hvordan jeg skal få det til?

Anonymkode: bcc44...920

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er bare nysgjerrige på hvordan dere klarer det? Har dere en nettside eller noe slikt som kan forklare meg hvordan jeg skal få det til?

Anonymkode: bcc44...920

Jeg har bare lært meg det selv, så kan dessverre ikke gi deg noen nettside.

Men jeg teller meg ned i meditasjon til jeg er på det dypeste nivået. Flyter litt i det en stund, før jeg bestemmer meg for å «reise» til personen.

Henter frem et indre bilde av personen og blir værende ved bildet til personen er helt levende eller realistisk på et vis. I noen tilfeller klarer jeg ikke å få en tilstedeværelse fra personen jeg søker, da lar jeg det gå og flyter videre. Etter jeg har koblet meg på personen blir jeg flytende litt rundt hen. Ikke så ofte jeg sier noe, men kan studere ansiktet i detalj, stryke over det. Noen ganger går jeg på en måte inn i kroppen og legger igjen varme eller kjærlighet.

Dette er som sagt bare noe jeg startet med, det er sikkert forskjellige erfaringer.

Anonymkode: 56bc8...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...