Gå til innhold

Når er det på tide å flytte samt «starte» på nytt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal til for at dere flytter til en ny by å starter med blanke ark? 

Har selv mistet all familie av fri egen vilje da de var syke i hode, samt måttet gi slipp på en del usunne relasjoner. 

Jeg trives godt på jobb, og i huset vi har pusset opp. Men vi har lite venner eller familie så det føles litt «tomt», selv om jeg begynner å få nære venner på jobb så skulle jeg ønske at familien var her mer.. Men de er udugelige, alkoholiserte, løgnere og har narsissistiske trekk.. 

Er gresset grønnere på den andre siden, vil det å flytte og få avstand noen gang hjelpe? 

Anonymkode: 37cfe...112

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri ha tenkt meg å flytte alene til et helt fremmed sted, som jeg ikke har noen tilknytning eller kjennskap til, og heller ikke bekjente eller venner. Helt alene på ukjent sted.... nei takk.

Jeg bor i Oslo. 

Anonymkode: 95dc3...745

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne aldri ha tenkt meg å flytte alene til et helt fremmed sted, som jeg ikke har noen tilknytning eller kjennskap til, og heller ikke bekjente eller venner. Helt alene på ukjent sted.... nei takk.

Jeg bor i Oslo. 

Flytte med barna og samboer skulle det stå. 

Har to barn😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor i Oslo. 

Men hva om du ikke hadde kontakt med familien din? Og du hadde egne barn

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet til "blanke ark" og det var veldig deilig. Symbolsk ny start. Jeg tror det kan hjelpe, men du må også sette litt grenser, ellers så hjelper det ikke på familien din som er litt vanskelige. 

Anonymkode: f4755...4f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har flyttet til "blanke ark" og det var veldig deilig. Symbolsk ny start. Jeg tror det kan hjelpe, men du må også sette litt grenser, ellers så hjelper det ikke på familien din som er litt vanskelige. 

Anonymkode: f4755...4f0

Hva skjedde når du flyttet og hvordan reagerte venner og familie? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet ut av Europa, til tross for å ha et godt forhold til familie og venner. Det var skummelt, men livet mitt ble mye, mye bedre. Sa ja til et jobbtilbud.

For meg personlig er det viktig å riste litt i hverdagen av og til. Føler jeg gror fast om jeg blir på samme sted for lenge.

Anonymkode: cb6ab...c82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg flyttet ut av Europa, til tross for å ha et godt forhold til familie og venner. Det var skummelt, men livet mitt ble mye, mye bedre. Sa ja til et jobbtilbud.

For meg personlig er det viktig å riste litt i hverdagen av og til. Føler jeg gror fast om jeg blir på samme sted for lenge.

Så spennende. Kan jeg spørre hvor du bor? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tilhørighet i byen her lengre. Tenker å flytte når moren min dør da hun er på sykehjem. Har ingen iTereses av å bo her med den ekle familien til pappa som har avblåst oss helt. De har behandlet oss som søppel de siste årene. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Så spennende. Kan jeg spørre hvor du bor? 

Jeg bor i en av verdens 34 "megabyer", altså over 10 millioner folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...