AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hvilke unormale/rare/morsomme osv. ting har du gjort i hypomani eller mani? Jeg har lastet ned tinder og planla å ha sex med flere menn, jeg har gått naken rundt, jeg har flørtet med ansatte på psyk. Ingen av de tingene er vel rare eller morsomme, men det var unormalt for meg å være. Rakk ikke være hypoman så veldig lenge da, så heldigvis ikke så mye jeg rakk å få gjort. Anonymkode: 034ee...ec6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Har blant annet brukt tusenvis av kroner på klær og sko som jeg til vanlig virkelig ikke kunne gått med. Begynt å skrive bøker fordi jeg var helt overbevist om at jeg kom til å bli verdenskjent forfatter, og syntes at jeg hadde helt brilliante idéer og at boken jeg skrev var den beste boken gjennom hele historien. I ettertid så jeg at det jeg hadde skrevet var skikkelig dårlig og usammenhengende. Jeg har også begynt å male fordi jeg skulle bli verdenskjent kunstner. I ettertid så jeg at mine «kunstverk» var skikkelig dårlige. Jeg har spist masse blomster. Har snakket med dyr og trær og trodde at de forsto meg. Har gått toppløs ute. Har gått helt merkelig kledd og trodde at alle så på meg fordi jeg var den vakreste personen i hele verden. I ettertid innså jeg at det nok ikke akkurat var derfor folk så på meg. Har trodd at jeg var en engel, at Jesus snakket til meg og at jeg måtte redde verden. Jeg gikk da rundt og lette etter tegn og beskjeder fra Jesus. Anonymkode: bfeef...756 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Syns ikke dette er noe å tulle om. Anonymkode: ba53a...5ee
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Syns ikke dette er noe å tulle om. Anonymkode: ba53a...5ee Tulle om? Det er deling av erfaringer, og om det inkluderer selvironi så får det være opp til den enkelte. Anonymkode: 66efd...dae 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Syns ikke dette er noe å tulle om. Anonymkode: ba53a...5ee Det er veldig mange som sliter med dette og som velger å snakke om det på en humoristisk måte. Jeg tror det gjør det lettere for de å takle alt de har gjort. Mange ganger hjelper det å dele å få høre andres erfaringer for å vite at man ikke er alene. Derfor er ikke en slik tråd noe tull. Jeg har mange i min slekt som sliter med slikt og det høres sykt ut når de sitter å ler av hverandres handlinger. Samtidig tror jeg det hjelper de masse, det å ha hverandre i elendigheten. Jeg har vært vitne til å fått høre om mange rare situasjoner de har hatt. Når man et utenforstående uten slike utfordringer så høres det sært ut å le av. Anonymkode: f2e9e...4fd 3
Daryl Dixon Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Har ikke gjort mye rart i hypomani. Hang opp julelys utendørs i pysj, barføtt, midt på lyse dagen, ellers er det mest ting jeg har kjøpt/bestilt fordi jeg får så "gode" ideer. Så etter en stund står jeg med en haug med rare ting og tenker wtf. 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Jeg handler vilt på nett. Jeg er også kreativ og produserer mye kunsthåndverk. Problemet er at jeg ofte begynner på så mye samtidig at ingenting blir gjort ferdig. Jeg har trodd jeg var åndelig medium og hadde helende krefter. Jeg trodde også at jeg så og hørte spøkelser. Anonymkode: e92f4...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg handler vilt på nett. Jeg er også kreativ og produserer mye kunsthåndverk. Problemet er at jeg ofte begynner på så mye samtidig at ingenting blir gjort ferdig. Jeg har trodd jeg var åndelig medium og hadde helende krefter. Jeg trodde også at jeg så og hørte spøkelser. Anonymkode: e92f4...6fb Dette er som å lese om meg selv. Jeg har veldig mange halvferdige malerier stående. Jeg har også trodd jeg kunne snakke med spøkelser og at jeg var synsk. Jeg satt å hadde en reading med farmor en gang hvor jeg merkelig nok traff på så masse greier(kjente henne dårlig, gjettet vilt) at hun satt å gråt fordi hun trodde jeg var spesiell 😂 Anonymkode: 775c3...c96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå