AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hei. Jeg trenger å vite om jeg må roe ned eggstokkene eller ikke, for jeg ble skikkelig såret av en kommentar mannen min sa i går kveld. Det skal sies at jeg er i andre uka med dårlig form, hadde influensa forrige uke og jeg er forkjølet, dotter i ørene og bare dårlig. Jeg får ingen omsorg what so ever, ingen klem, mat, hjelp, jeg er alene med barna og har ikke hatt tid til å komme meg skikkelig, så du kan tenke deg at enkelte ting blir nedprioritert. Han har i ti år sagt at jeg er deilig, pen, ser ut mye yngre enn jeg er, han elsker kroppen min. Etter to barn sier han fortsatt de samme tingene. Men nå føler jeg meg mindre attraktiv og vi så på 90 days to wed, og vi pratet og han sier han skulle til å slenge en spøk, men tenkte det er slemt. Jeg ser spørrende på ham og så sier han"det er bedre å gifte seg med en som har bra personlighet, men ikke så attraktiv.. Akkurat som deg". Og han SA JO at han tulla. Og alt før tilsier jo at han bare tulla. Men likevel tok jeg meg skikkelig nært av det. Jeg sa ingenting til han, og nå sitter jeg og tenker at han ikke tulla. Så ja.. Hva f. ..? Bør jeg bare bite sammen eller snakke med han?? Anonymkode: 7f006...826 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Du virker vanvittig nærtagende. Sånn kan jeg og mannen si til hverandre hele tiden uten at noen blir fornermet. Anonymkode: ad043...203 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Han formulerte seg dumt. Han mente nok at det er lurt å ha mer fundament enn bare utseende, for utseende forandrer seg jo. Men han kunne sagt det på en mer diplomatisk måte. Anonymkode: cc6a0...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Prat med ham og forklar at du ikke liker den type humor. Anonymkode: 7e9c0...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Du kunne ha bedt han forklare hva som var morsomt med den kommentaren. Anonymkode: 935d4...841 6 1
Lovis Fenja Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Når han alltid har sagt at du er deilig, så er det en selvfølge at han bare tulla. Ikke lag problemer ut av noe som ikke er det, men du kan jo si at du ikke likte det. Men han mente det ikke. Overskriften tilsa en idiotmann som rakker ned på dama si, men din mann er jo ikke sånn. 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Få han til å hjelpe til hjemme, så blir du ikke så sliten! Anonymkode: b351d...ec2 5
norw Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Et dårlig tegn, og noe det er naturlig å ha i bakhodet i lang tid, men trenger ikke å skape masse drama, så verdt å tenke over hvordan man formulerer seg om man vil si noe. 2
flusa Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Skjønner at mange kan si slike ting på spøk til sin kjære,men det kunne aldri falt meg inn å si noe sånt til mannen min ! Han har heller aldri sagt sånt til meg. Vi er såpass voksne og syns sånt er forbeholdt 'unger'. Tuller om andre ting, som ikke kan såre den andre. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei. Jeg trenger å vite om jeg må roe ned eggstokkene eller ikke, for jeg ble skikkelig såret av en kommentar mannen min sa i går kveld. Det skal sies at jeg er i andre uka med dårlig form, hadde influensa forrige uke og jeg er forkjølet, dotter i ørene og bare dårlig. Jeg får ingen omsorg what so ever, ingen klem, mat, hjelp, jeg er alene med barna og har ikke hatt tid til å komme meg skikkelig, så du kan tenke deg at enkelte ting blir nedprioritert. Han har i ti år sagt at jeg er deilig, pen, ser ut mye yngre enn jeg er, han elsker kroppen min. Etter to barn sier han fortsatt de samme tingene. Men nå føler jeg meg mindre attraktiv og vi så på 90 days to wed, og vi pratet og han sier han skulle til å slenge en spøk, men tenkte det er slemt. Jeg ser spørrende på ham og så sier han"det er bedre å gifte seg med en som har bra personlighet, men ikke så attraktiv.. Akkurat som deg". Og han SA JO at han tulla. Og alt før tilsier jo at han bare tulla. Men likevel tok jeg meg skikkelig nært av det. Jeg sa ingenting til han, og nå sitter jeg og tenker at han ikke tulla. Så ja.. Hva f. ..? Bør jeg bare bite sammen eller snakke med han?? Anonymkode: 7f006...826 Så du har fått to unger, og fremdeles ville du ha foretrukket - helt oppriktig - at partneren din valgte deg fordi du vart pen, men rimelig uinteressant som person? Du ville foretrukket at han likte pupper og lår og … nesen din heller enn at han valgte deg fordi du er en ålreit person han får glede av å tilbringe tid med? Hvorfor valgte du han? Fordi han er sexy? Fordi han har pene lår og stor pikk? Fordi han er bredskuldret og brunøyd? Eller valgte du han kanskje fordi du faktisk liker han, som menneske? vår verdi, ts, ligger ikke i vårt utseende. Ikke engang vår markedsverdi ligger i vårt utseende. Jo, det finnes mennesker som velger partner fordi partner er pen. Men det er ikke et likeverdig forhold. Det er en eldgammel type prostitusjon. Ønsker du verdi som salgsobjekt? Da er utseende av verdi. Ønsker du verdi som venn eller partner? Da er å være et ålreit menneske av verdi. Anonymkode: 04265...888 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Han har alltid sagt at du er deilig, fordi du er det. Når en drar en spøk om utseende, så gjør en det ikke mot stygge mennesker, fordi de kan bli lei seg, men man gjør det mot pene mennesker som deg, fordi man antar at de skjønner at det er en spøk. Menn skjønner ikke at jenter tror de er stygge selv om de ser ut som fotomodeller. Det jeg reagerer mest på her er at du har vært syk og du likevel har måtte tatt det av unger og det selv alene? Hvor har han vært da? Vekkreist? Har du måtte laget mat og stelt for han mens du var syk også? Hvorfor finner du deg i dette? Er du tjeneren hans? Forsørger han deg? Slår han deg hvis du spør han om han kan ta ungene for deg og lage mat til deg? Er han stefar til ungene? Anonymkode: 609ff...111 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Glemte helt at jeg skrev denne tråden, men takk for mange fine svar. Jeg er vel kanskje litt vel nærtagende her. Jeg er jo fornøyd med meg selv, jeg synes jo at jeg er pen. Tror kanskje det med mannen bare gjorde meg litt usikker. Det er jo det han mente også, at det er personlighet som er det viktigste. Man skal jo trives sammen og ha det greit. Jeg skal innrømme at det jeg falt for først var de intense store brune øynene hans, det svarte skjegget og at han er høy! Men så viste det seg at han var morsom, veldig pratsom og veldig engasjert. En gang hadde jeg 16 ubesvarte anrop på telefon. Ingen hadde ringt meg så mange ganger før 😂 da vekket interessen seg og han viste meg hvor god mann han er. Men ja.. Han har jobbet veldig mye og jeg er uansett bare hjemme uansett. Det er meningen at jeg skal ta meg av hjem og han forsørger.. Men nå funker jeg ikke. Jeg dro til svigersøster og fikk mat der idag og ungene lekte og hadde det bra 😊 Anonymkode: 7f006...826 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 Min mann sa en sårende kommentar til meg også for en stund siden. Han hørte det selv og ba umiddelbart om unnskyldning. Jeg ble likevel såret, klarte ikke styre følelsene mine, for ord kan såre. Folk kan kalle meg nærtagen, men uansett sånn er det. Ikke alltid vi kan styre følelsene våre. Bra din også sa han ikke mente det. Gi det litt tid så går det over. Anonymkode: 3476b...b3d
Heydayotheinterweb Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 Han gjorde vel det da, men du skal vel lage psykodrama forever nå pga det?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei. Jeg trenger å vite om jeg må roe ned eggstokkene eller ikke, for jeg ble skikkelig såret av en kommentar mannen min sa i går kveld. Det skal sies at jeg er i andre uka med dårlig form, hadde influensa forrige uke og jeg er forkjølet, dotter i ørene og bare dårlig. Jeg får ingen omsorg what so ever, ingen klem, mat, hjelp, jeg er alene med barna og har ikke hatt tid til å komme meg skikkelig, så du kan tenke deg at enkelte ting blir nedprioritert. Han har i ti år sagt at jeg er deilig, pen, ser ut mye yngre enn jeg er, han elsker kroppen min. Etter to barn sier han fortsatt de samme tingene. Men nå føler jeg meg mindre attraktiv og vi så på 90 days to wed, og vi pratet og han sier han skulle til å slenge en spøk, men tenkte det er slemt. Jeg ser spørrende på ham og så sier han"det er bedre å gifte seg med en som har bra personlighet, men ikke så attraktiv.. Akkurat som deg". Og han SA JO at han tulla. Og alt før tilsier jo at han bare tulla. Men likevel tok jeg meg skikkelig nært av det. Jeg sa ingenting til han, og nå sitter jeg og tenker at han ikke tulla. Så ja.. Hva f. ..? Bør jeg bare bite sammen eller snakke med han?? Anonymkode: 7f006...826 Da hadde jeg sagt, sånne spøker kan du ta når jeg er litt lenger unna influensaen og forkjølelsen. Anonymkode: f5c68...290 1
BobbySocks Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 Jeg ville heller tatt meg nær over at han ikle bidrar når du er syk. 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei. Jeg trenger å vite om jeg må roe ned eggstokkene eller ikke, for jeg ble skikkelig såret av en kommentar mannen min sa i går kveld. Det skal sies at jeg er i andre uka med dårlig form, hadde influensa forrige uke og jeg er forkjølet, dotter i ørene og bare dårlig. Jeg får ingen omsorg what so ever, ingen klem, mat, hjelp, jeg er alene med barna og har ikke hatt tid til å komme meg skikkelig, så du kan tenke deg at enkelte ting blir nedprioritert. Han har i ti år sagt at jeg er deilig, pen, ser ut mye yngre enn jeg er, han elsker kroppen min. Etter to barn sier han fortsatt de samme tingene. Men nå føler jeg meg mindre attraktiv og vi så på 90 days to wed, og vi pratet og han sier han skulle til å slenge en spøk, men tenkte det er slemt. Jeg ser spørrende på ham og så sier han"det er bedre å gifte seg med en som har bra personlighet, men ikke så attraktiv.. Akkurat som deg". Og han SA JO at han tulla. Og alt før tilsier jo at han bare tulla. Men likevel tok jeg meg skikkelig nært av det. Jeg sa ingenting til han, og nå sitter jeg og tenker at han ikke tulla. Så ja.. Hva f. ..? Bør jeg bare bite sammen eller snakke med han?? Anonymkode: 7f006...826 Det var jo en litt morsom kommentar da Anonymkode: 5f921...535
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det var jo en litt morsom kommentar da Anonymkode: 5f921...535 Ja vanligvis ville jeg ledd, men altså herregud.. Jeg blir sur for alt BobbySocks skrev (2 timer siden): Jeg ville heller tatt meg nær over at han ikle bidrar når du er syk. Argh, ja skulle ønske han kunne tatt én dag fri, men sånn er det. Barna overlever veranda og hagedager. Jeg har pepsi max og frukt så det skal gå😊 Heydayotheinterweb skrev (4 timer siden): Han gjorde vel det da, men du skal vel lage psykodrama forever nå pga det? Ja i wish, men lar det ligge. Har tatt meg nært av ganske mye siden bare i går så det er vel et eller annet med hodet mitt. Anonymkode: 7f006...826
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja vanligvis ville jeg ledd, men altså herregud.. Jeg blir sur for alt Argh, ja skulle ønske han kunne tatt én dag fri, men sånn er det. Barna overlever veranda og hagedager. Jeg har pepsi max og frukt så det skal gå😊 Ja i wish, men lar det ligge. Har tatt meg nært av ganske mye siden bare i går så det er vel et eller annet med hodet mitt. Anonymkode: 7f006...826 Du er ikke gravid igjen da? Hehe😬 Hvis dette egentlig ikke er likt deg. Anonymkode: cc6a0...6ee
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Skjønner ikke hvilken glede han har av å si sårende ting til deg, det er ikke normalt. Slikt gjør du ikke med noen som du elsker. Anonymkode: ae26d...064 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå