AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Jeg kan ikke noe for det, jeg blir så trist og sint av alt det fæle menn og menns seksualitet har forårsaket opp igjennom årene og fortsatt. Så mange jenter, gutter og kvinner som har lidd på grunn av det. Men det er ganske slitsomt. Jeg får vondt i magen av å tenke på at menn er utro, kjøper sex, voldtar. Menn som er utro mot sin gravide kone. Menn som gifter seg med småjenter. Gamle menn som sikler på unge jenter. Synes det er så ekkelt. Hvordan slutte å hate menn? Anonymkode: a267c...f8f 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Å møte andre mennesker med åpent sinn. Anonymkode: 2b109...a54
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å møte andre mennesker med åpent sinn. Anonymkode: 2b109...a54 Jeg prøver. Men også de jeg tror er snille oppegående menn, hel ved, også de kan ha sånne tilbøyeligheter. Og det er så kjipt å finne ut at den snilleste onkelen din, han som brenner som ungdom som har kommet skjevt ut med skolegang, har blitt tatt for besittelse av overgrepsmateriell Eller at svigerfar som er den mest tålmodige og rause fyren, har vært utro. Man kan ikke stole på noen. Anonymkode: a267c...f8f 2
tasmus82 Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Jeg er mann, og jeg skjemmes av en del andre menn jeg også - men jeg lover deg at mange menn ikke er sånn. Disse mennene er jo i forhold og har familier gjerne, og jeg ville blitt overrasket om noen av mine venner noen gang ville vært utro eller behandlet damene sine respektløst. Sikkert lite trøst for deg men jeg ville bare få frem at de finnes.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 Vil ikke si det er mannehat å hate onde gjerninger menn gjør. Det er bare sunn fornuft. Om du går rundt å dreper, voldtar og torturerer osv menn, da kaller jeg det mannehat på lik linje med kvinnehatet disse mennene har. Anonymkode: 85c6d...f03 3
nisselue Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan slutte å hate menn? Anonymkode: a267c...f8f Innse at kvinner ikke er mye bedre. 1
Adrenalina1 Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 nisselue skrev (1 time siden): Innse at kvinner ikke er mye bedre. Jo, vi er så uendelig mye bedre. 1 1
nisselue Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 (endret) 3 hours ago, Adrenalina1 said: Jo, vi er så uendelig mye bedre. Ja, fortsett å fortell deg selv det du. EDIT: I tilfellet det ikke var klart for deg så er altså den vanligste måten man har irrasjonelle tanker om andre at man har irrasjonelle tanker om seg selv. Typisk at man tror man er sååå mye bedre enn man egentlig er. Da blir jo alle andre så mye værre, ikke sant? Det høres sikkert litt kjent ut. Endret 27. juli 2022 av nisselue
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Men kjenner du noen menn, som er gode menn? Far, bror, onkel, venn osv? Jeg har selv blitt utsatt for grusomme ting, av mer enn en mann. Men jeg har jo og møtt flere virkelig flotte menn. Og jeg vet jo at det finnes flere av de, enn de dårlige mennene. Anonymkode: 993ed...c66
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Ikke les på samlivsforumet her på KG i alle fall, der et det en god del mannehatere + det eneste man skriver om der er problemer med menn, naturlig nok for et kvinneforums samlivsseksjon. En del virker ikke å skjønne dette og tror at det forumet gjenspeiler virkeligheten. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil ikke si det er mannehat å hate onde gjerninger menn gjør. Det er bare sunn fornuft. Om du går rundt å dreper, voldtar og torturerer osv menn, da kaller jeg det mannehat på lik linje med kvinnehatet disse mennene har. Anonymkode: 85c6d...f03 Men TS hater ikke bare disse gjerningene. Hun generaliserer ved å klistre et lite mindretalls ugjerninger til alle menn. Samme tankegang som rasister som hater alle mørkhudede fordi noen få av dem begår kriminalitet. Anonymkode: ea572...c8c
nisselue Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men kjenner du noen menn, som er gode menn? Far, bror, onkel, venn osv? Definitivt. Har nok møtt noen rasshøl også men de er i et såpass mindretall at de er for avvik å regne. 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har selv blitt utsatt for grusomme ting, av mer enn en mann. Men jeg har jo og møtt flere virkelig flotte menn. Og jeg vet jo at det finnes flere av de, enn de dårlige mennene. Anonymkode: 993ed...c66 Jeg kunne sagt nøyaktig det samme om kvinner. 1
Heydayotheinterweb Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Bli kvitt staten og media. Du er et eksempel på hvor jævla lett det er å manipulere folk! Du trenger hjelp! Du lever i en vrangsforestilling. Jeg blir sjuk av hva flyktninger og kvinnfolk gjør mot folk, jeg. Det holdes veldig kjeft om! Den hvite Europeiske mann derimot... SELVESTE SATAN! 1
nisselue Skrevet 27. juli 2022 #14 Skrevet 27. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men TS hater ikke bare disse gjerningene. Hun generaliserer ved å klistre et lite mindretalls ugjerninger til alle menn. Samme tankegang som rasister som hater alle mørkhudede fordi noen få av dem begår kriminalitet. Anonymkode: ea572...c8c Det er trygghet i å generalisere en hel gruppe. Det gjør sorteringsjobben lettere og verden settes i mer ordnede former. Hvis man da gjør dette på en måte som i all hovedsak ikke påvirker ens eget liv negativt så gir det også illusjonen av å være riktig valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå