Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid med nr4…. vet ikke hvordan jeg skal reagere, meg og samboer ville ikke ha fler etter nr4 men tanken på abort knuser meg… Før noen kommer å kmt ang. prevensjon så har jeg har jeg spiral. 

Vi er 26 og 28 nå og yngste er 1 år nå…

Fler her som har 4. barn og det har gått fint? Noen erfaring? råd?

Anonymkode: 7cfc8...67a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da burde samboeren din ha sterilisert seg, dersom det var så innmari krise med enda et barn. Nå er han fullstendig prisgitt ditt valg. Men takler du å være alenemor til 4 da? 

Anonymkode: 963ea...aa4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei♥️ 
vi var i samne situasjon selv for et par år siden, og valgte å beholde. Har ikke angret et sekund. 
Ja, man får behov for større bil, evt større hus, og det er mye som må forsakes, men alt i alt så har barna masse glede av hverandre og det er kjempefint å se dem sammen♥️ 

Anonymkode: 17d92...486

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4. Flere av vennene mine har 4. Det går helt fint skal du se. Siden du har en 1-åring vil sistemann bare gli inn i mengden. Bare husk at annet en bil med nok plass så trenger du ikke noe mere. Alle må ikke ha egen rom. Søsken har ingen skade av å dele rom som resten av verden. Og de kan fint dele på andre ting også. Vi i Norge har noen veldig anstrengte regler ang barn. Lykke til❤️

Anonymkode: f6260...bc3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Abort burde kun brukes der det er fare for mors liv, eller barnet ikke er levedyktig. 

Anonymkode: b4e61...296

AnonymBruker
Skrevet

Går det bra med kroppen og underlivet ditt? Dvs. er du sterk nok og restituert nok til å bære frem og føde igjen?

Anonymkode: d8989...14f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Går det bra med kroppen og underlivet ditt? Dvs. er du sterk nok og restituert nok til å bære frem og føde igjen?

håper det, født alle naturlig og gått veldig fort… sistemann kom på 25 minutter fra aktiv fødsel😳 men vet ikke om det gir svar på akkurat dette men ja…

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei♥️ 
vi var i samne situasjon selv for et par år siden, og valgte å beholde. Har ikke angret et sekund. 
Ja, man får behov for større bil, evt større hus, og det er mye som må forsakes, men alt i alt så har barna masse glede av hverandre og det er kjempefint å se dem sammen♥️ 

Anonymkode: 17d92...486

Takk for svar❤️ Vi kjøpte nytt hus når jeg var gravid med nr3 med 6 soverom, planen var jo egt å ha to gjesterom… men iallfall godt at vi har ledig rom til nr4. 

fortalte samboer det akkurat, eller han så testen på badet🤭 han ble veldig glad for å se det… så kanskje det går fint allikavel… ble så redd for at han skulle bli så negativ..

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har 4. Flere av vennene mine har 4. Det går helt fint skal du se. Siden du har en 1-åring vil sistemann bare gli inn i mengden. Bare husk at annet en bil med nok plass så trenger du ikke noe mere. Alle må ikke ha egen rom. Søsken har ingen skade av å dele rom som resten av verden. Og de kan fint dele på andre ting også. Vi i Norge har noen veldig anstrengte regler ang barn. Lykke til❤️

Anonymkode: f6260...bc3

Det tror jeg på❤️ 4 stykker høres bare så «mye» ut… men virker jo veldig koselig, vi hadde bare sett for oss 3 barn, men av og til blir ikke livet akkurat sånn man hadde tenkt/sett for seg🙈

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

håper det, født alle naturlig og gått veldig fort… sistemann kom på 25 minutter fra aktiv fødsel😳 men vet ikke om det gir svar på akkurat dette men ja…

ts

Hvis underlivet kjennes greit ut(ingen lekkasjer, ikke vondt eller nedpress osv.) og du ikke har noen vondter i kroppen så er det jo sikkert ikke så verst i alle fall :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis underlivet kjennes greit ut(ingen lekkasjer, ikke vondt eller nedpress osv.) og du ikke har noen vondter i kroppen så er det jo sikkert ikke så verst i alle fall :)

Føles iallfall ut som før🙈 Følt at kroppen kommer seg fort tilbake etter fødsel hos meg

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Vi er 26 og 28 nå og yngste er 1 år nå…

Begynte du å produsere barn som tenåring?

Anonymkode: 9bf1a...6be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor skulle det være av betydning? 

Anonymkode: 0cd0d...976

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vi fikk første når jeg var 18, andre kom når jeg var 23 og nr3 25 :))

AnonymBruker
Skrevet

synes jeg hører om så mange som blir gravid på spiral hele tiden. er ikke det et av de sikreste midlene ?? 

Anonymkode: c4276...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...