Gå til innhold

Hvor viktig er det at menn er velstelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er viktig / tiltrekkende at menn er velstelt? Dvs. velkledd, nyklipt, ren, friserte negler osv. At menn bryr seg om utseendet med andre ord, og prøver å være fine.

Og går det en grense hvor det blir for mye av det gode?

Gjerne oppgi alder og om du bor i by eller på bygda.

Anonymkode: c7637...4fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er viktig at han er opptatt av hygienen. Dusjer og vasker seg som normalt, pusser tenna, klipper neglene innimellom, skifter til rene klær og bruker roll-on. 

Anonymkode: 9ac0f...a33

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er viktig at han er opptatt av hygienen. Dusjer og vasker seg som normalt, pusser tenna, klipper neglene innimellom, skifter til rene klær og bruker roll-on. 

Å, ja. Jeg er 39 år og bor i Bergen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du det er viktig / tiltrekkende at menn er velstelt? Dvs. velkledd, nyklipt, ren, friserte negler osv. At menn bryr seg om utseendet med andre ord, og prøver å være fine.

Som mann tar jeg en vill råkjangs på at svaret er at kvinner foretrekker velstelte menn fremfor noen som ikke dusjer, eller tar vare på seg selv. 

Anonymkode: 71bea...2aa

• Liker 13
  • Nyttig 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg synes det er litt viktig. At han har normalt god hygiene, klipper neglene, klipper hår om han må det, steller skjegget sitt om han har det, har rene klær og klær uten masse hull og det gjør ikke noe om han bryr seg litt om hvordan han kler seg. Men de fleste menn kler seg helt normalt og det er greit for min del.

Jeg må innrømme at for meg blir det for mye om han sminker seg og han blir altfor opptatt av å hele tiden fremstå perfekt.

Jeg er 40 og bor i en by.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i de over meg. Viktig å dusje, bruke rene klær, klippe håret jevnlig og sånne ting. Når det kommer ti om de bruker ansiktskrem og sånt så synes jeg de får bestemme det selv. Jeg data en som ikke gjorde det og syntes det egentlig var litt hot av en eller annen grunn 😅 

Anonymkode: 1f80e...037

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk til velstelt, nei takk til ustelt. Trenger ikke være veldig fancy, bare som normale, oppegående mennesker med god hygiene.

Anonymkode: c38aa...c5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er VELDIG viktig innenfor rimelighetens grense.

Grensen min går nok på sminke, type voldsom tidsbruk på å frisere skjegg superpent osv.

Man skal være nøye med hygiene og se velstelt, men ikke overpyntet ut. 

Men helst ikke glattbarbert og orker ikke parfyme (blir kvalm). 

41 år, bor i by. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velstelt, da tenker jeg mest på hygiene, og at han klipper og barberer seg sånn at det ser ut som om han bryr seg. Skjegg er fint men da er det penest om det er litt tatt vare på. Klær er ikke så viktig :) 

Om det kan bli for mye? Tja, forfengelig er jo ikke sånn kjempesjarmerende. Men det er jo aldri feil å bry seg, det er et sunnhets tegn :)

K35, by.

Anonymkode: 2d51a...0a9

• Liker 3
Skrevet

Veldig viktig for min del at man er velstelt. Og i det legger jeg, hygiene, rene klær, tannhygiene, klippes gjevnlig, barberer seg. Klærne må være rene og hele. Men dette gjelder jo kvinner også 🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, veldig viktig at han er velstelt. 

Det finnes sikkert ei grense, men den har jeg aldri møtt på. 

Tidlig i 40-årene, bor i by.

Anonymkode: f8556...388

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i de over meg. Viktig å dusje, bruke rene klær, klippe håret jevnlig og sånne ting. Når det kommer ti om de bruker ansiktskrem og sånt så synes jeg de får bestemme det selv. Jeg data en som ikke gjorde det og syntes det egentlig var litt hot av en eller annen grunn 😅 

Alle mannfolk bruker ansiktskrem, de bare kaller det noe annet som begynner med etter-barbering... 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke viktig i det hele tatt. Fint at han er ren. Utover det bryr jeg meg lite. Hårsveis, negler osv er helt uvesentlig.

voksen og bor i eneste stedet i Norge som med hånda på hjertet kan kalle seg en by.

Anonymkode: e098a...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Virkelig? Tror ikke jeg kjenner en eneste mann som bruker kremer. 

Anonymkode: e098a...c36

• Liker 2
Skrevet

De mest innovative og vellykka folkene i historien var slasker som ga beng.
Just sayin'

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alt for mange menn er direkte grisete. Hadde en i klassen på universitetet, han mente at å pusse tenner ikke var nødvendig. Det både syntes og luktes at han ikke pussa tenna for å si det sånn. En jeg traff på fest mente deo, manneparfyme, balsam osv. var homo. Tett før han påstod han vaska seg med bilshampo:P Har en mannlig kollega som 9 av 10 ganger stinker, han har fått flere tilsnakk av leder. At han har et kvinnfolk er meg helt ubegripelig. Kanskje hun er likens.

Så jeg priser meg lykkelig over at mitt mann er i overkant renslig, så at han bruker litt mer tid på badet enn den jevne nordmann kjenner jeg er helt ok. Normal hygiene, negle og hårklipp føler jeg er i kategorien the bare minimum. Litt hud og hårpleie er langt, langt innafor.

Vi er i 30-åra, bor i en storby. 

Anonymkode: 33208...d85

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Erem hund etter slanke menn med pene ansikter og smakfull stil

Anonymkode: 5495d...efb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grunnleggende hygiene er tellende. Har ikke lyst til å brekke meg hvis han løfter på dyna fordi det lukter bajsrøv.

Anonymkode: e82d7...754

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg mest om at fyren har normal og god hygiene, at han regelmessig klipper negler på hender og føtter og bruker rene, hele klær. 

K 35, BYgda.

Anonymkode: 1c465...1d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Alle mannfolk bruker ansiktskrem, de bare kaller det noe annet som begynner med etter-barbering... 😄

Tror faktisk ikke det. Han hadde ekstremt lite produkter på bandet. Dette var en mannemann som har vært lenge borte som soldat i krigen i Afghanistan og sånt da, så han er kanskje ikke helt alminnelig sånn sett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...