Gå til innhold

Erfaring med nettisiden «Beliani?»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De selger møbler. Har noen erfaring derfra? Vurderer å kjøpe noe der, men siden det er dyrt vil jeg først se om noen på kg har erfaring med dem.

Anonymkode: 41da4...b9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 13.31):

Jeg har ikke noen erfaring, men dette er vurderingene på Trustpilot:

https://no.trustpilot.com/review/www.beliani.no

Anonymkode: 81b36...e67

Ok. Holder meg unna. Takk for svar.

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 15.30):

Ok. Holder meg unna. Takk for svar.

Litt gammel tråd nå, men bare å holde seg unna ja. Handlet der og er kjempeskuffet over både kvalitet og deres håndtering i etterkant. Anbefaler ingen å bruke denne butikken 

Anonymkode: 4aec3...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stay away! Jeg handlet der og endte opp med en regning på nesten 800 kr da jeg ville returnere produktet. Helt hårreisende opplegg

Anonymkode: dc6d6...7b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stay away! Jeg handlet der og endte opp med en regning på nesten 800 kr da jeg ville returnere produktet. Helt hårreisende opplegg

Og bare for å ha nevnt det: returen det var snakk om her var bare et par små vaser. Tør ikke tenke på engang hva de skal ha for et stort møbel i retur. Man ender rett og slett med å føle seg lurt av dem, for på nettsidene står det ingenting om at det koster så mye å få returnere varene dersom de ikke står til forventningene. 

Verste nettbutikken jeg har vært borti.

AnonymBruker
Skrevet

Ja denne butikken er dårlig. Har også lagt merke til at de gir seg selv falske gode reviews. Nesten så man skulle tro noen er ansatt bare for å jevnlig legge inn 5 stjerner og grandiose ord. Det at de holder på sånn er i seg selv et tegn på hvor lite seriøst de opptrer..

Anonymkode: 0e55e...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...