AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hva er din favoritt sexopplevelse på ferie? Selv har jeg ikke så mange magiske opplevelser, men den mest morsomme var nok på tur til Hellas med kjæresten i slutten av tenårene. Vi merket tidlig at paret på naborommet hadde mye og høylytt sex. De var et svensk par på vår alder, og vi kom i prat på verandaen, og endte opp med å gå ut og spise sammen flere kvelder. Sex kom opp som et tema rundt bordet, og begge par kommenterte at de hørte hverandre og at det var litt pirrende. Det endte med en liten konkurranse mellom oss, hvem som hadde oftest og mest høylytt sex. De "vant" en dag de hadde sex på verandaen ved siden av oss. Jeg og min kjæreste var ikke så frigjorte. Men et meget morsomt minne :-) Anonymkode: f83fb...1a1 3 2 1
Snok1 Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Vi skal på swingersklubb til helgen. Første gang sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Snok1 skrev (3 minutter siden): Vi skal på swingersklubb til helgen. Første gang sammen. Lite romantisk da! Anonymkode: b7984...64f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Hurtigruten. Lite å finne på der.... Anonymkode: 83740...21d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Thailand i 1997 😂😂😂😂 20 år og på guttetur. Ble noen ligg for å si det sånn. Anonymkode: feb89...5f6
Snok1 Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lite romantisk da! Anonymkode: b7984...64f Tvert i mot. Veldig romantisk. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 9 hours ago, Snok1 said: Vi skal på swingersklubb til helgen. Første gang sammen. Du får avlegge rapport her til uka 🙂 Anonymkode: f83fb...1a1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 Naturistområde med mulighet til å gjemme seg vekk, men også å bli sett: fingret til flere sprutorgasmer, herlig spenning! Anonymkode: 05293...72e 1
Snok1 Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får avlegge rapport her til uka 🙂 Anonymkode: f83fb...1a1 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 Som 16-åring ble jeg sendt på landet til mine besteforeldre. På nabogården var det ei på 18 og hennes venninne. De var helt ville, vi hadde oss flere ganger om dagen. Jeg hadde ikke vært i nærheten av å ha sex hjemme i byen, så lærte mye på den sommeren I dag, over 20 år senere, så kan jeg huske de dagene i detalj. Anonymkode: c0642...bd3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som 16-åring ble jeg sendt på landet til mine besteforeldre. På nabogården var det ei på 18 og hennes venninne. De var helt ville, vi hadde oss flere ganger om dagen. Jeg hadde ikke vært i nærheten av å ha sex hjemme i byen, så lærte mye på den sommeren I dag, over 20 år senere, så kan jeg huske de dagene i detalj. Anonymkode: c0642...bd3 håper vi virkelig du har kontakt med naboen og venninnen den dag i dag. Det vennskapet må man alltid bevare. Anonymkode: 41d6c...0da
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Som 16-åring ble jeg sendt på landet til mine besteforeldre. På nabogården var det ei på 18 og hennes venninne. De var helt ville, vi hadde oss flere ganger om dagen. Jeg hadde ikke vært i nærheten av å ha sex hjemme i byen, så lærte mye på den sommeren I dag, over 20 år senere, så kan jeg huske de dagene i detalj. Anonymkode: c0642...bd3 Har tilsvarende sommerminne, på bondegårdsferie hos bestemor og bestefar. Men det var med mitt jevngamle søskenbarn. Vi var ikke helt ukjent med hverandres kropper fra før, da vi lekte mye doktor sammen da vi var mindre og likte å være nakne sammen. Det gjenoppdaget vi sommeren vi var 16... En herlig sommer med mye sex, i låven, på mørkeloftet og mellom de store steinene ved elva som rant like ved :-) Anonymkode: f83fb...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #13 Skrevet 29. juli 2022 På cruise i Middelhavet hadde jeg en morgen på lugaren fruen på alle fire i en heftig doggy. Plutselig stod stuepiken bak meg med et brett med frokost. Hun gikk forbi, åpnet døren til verandaen, satte det fra seg, sa "please proceed" og gikk. Anonymkode: f83fb...1a1 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #14 Skrevet 29. juli 2022 Ser det skrives om søskenbarn. Mitt beste sommerminne involverer også et søskenbarn. Og hennes søskenbarn igjen. Nok sagt, ellers blir det vel slettet... Anonymkode: ccfdc...7a4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #16 Skrevet 31. juli 2022 Leide hus i Spania i sommer, med svømmebasseng på en tomt uten innsyn. Hver morgen var jeg tidlig oppe og tok et morgenbad. Naken, siden ingen andre var oppe. Ungdommen sover lenge. En morgen kom kona også tidlig. Jeg hintet frekt om at hun fikk hive bikinien og komme uti. Det gjorde hun! Vi svømte og lekte litt, og tonen ble etterhvert mer kosete og klengete. Hun hang rundt livet på meg mens vi klinte. Kuken ble stiv og hun tredde seg på. Det ballet på seg og til slutt stod vi på grunna og jeg tok henne bakfra over bassengkanten. Så gikk vi opp på land og hadde deilig morgensex på en solseng, i morgensolen. Herlig! Og en helt ny side av min kone kom til syne 🙂 Anonymkode: ccfdc...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #17 Skrevet 31. juli 2022 Den følelsen , når man spruter , uten å faktisk røre pikken, men ender opp med en stor stor sats av sæd sprutende kun ved å bli stimulert analt og av kåthet… det var digg!!!😃 Anonymkode: 171cc...2b0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #18 Skrevet 31. juli 2022 Vennetur til Syden da jeg var ca 20, hvor jeg en kveld kom i prat med to venninner på 16-17 år som var på familietur på samme hotell, de hadde også med hver sine kjærester. Endte med daglige trekanter med venninnene på rommet mitt. Fortsatt kontakt med de fra tid til annen ☺️ Anonymkode: a2e86...7c0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #19 Skrevet 31. juli 2022 Snok1 skrev (På 27.7.2022 den 22.36): Vi skal på swingersklubb til helgen. Første gang sammen. Hvordan var det? Anonymkode: a2e86...7c0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #20 Skrevet 31. juli 2022 Mitt beste minne er nok kvelden før jeg fylte 16 år og resten av den sommeren. Vi har et sommersted vi bruker å dra til i Sverige, og familien min ble gode venner med de som bodde der som hadde en datter som var 2 år eldre enn meg. Jeg hadde vært forelsket i henne siden jeg var 10-11. Hun viste alltid mye fysisk oppmerksomhet i form av klemmer eller kyss på kinnet, noe jeg ofte var nødt til å så unnskylde meg for å runke bort etterpå når jeg ble litt eldre. Siste kvelden jeg var 15 og vi satt å så på skrekkfilm. Enne søskenbarnet hennes som var på besøk for dagen og som var samme alder satt seg på siden av meg, og begynte forsiktig med å lene seg opp mot meg før ikke lang tid var godt hvor hun hadde ene beinet sitt mellom mine og holdt meg i hånden. Filmen var ikke halv ferdig før resten begynte å erte oss og en av dem sa vi kunne få låne et soverom som var inne skjulet i hagen om det trengtes. Hun ble ganske rød i annsiktet og sa hun ikke hadde kysset en gutt en gang, bare prøvd med en vennine. Og som en vits sa jeg at jeg var misunnelig fordi hun hadde i det minste kysset en jente. Det var ikke noe snakk om å se filmen mer etter det, da de ble skikkelig begeistret og det ble bestemt at vi begge skulle gjennom kysse skole. Først var det vi ferske, hvor de ble mye lyder fra jentene og kommentarer om hvor søte vi var. Så kom en annen vennine satt seg over meg og hvisket i øret mitt om at jeg ikke behøvde å være redd for ereksjonen, hun skulle ta seg av den senere. For å se bare kline så dypt hun kunne inn i munnen min. Jeg satt på samme sted hele tiden mens jeg enten ble klint med eller fikk se venninene kline, de skjønte nok at det ville bli pinnelig om jeg måtte røyse meg. Når det var tid å kysse hun jeg var forelsket i var jeg i himmelen, og sa jeg var blitt god, men ba meg slappe kroppen litt mer av, kysset meg på nakken, og ansiktet mot øret og lattet som hun skulle kysse på punktet rett før du treffer øret men sa forsiktig "kyss meg som om du elsker meg." Vet ikke hvor lenge vi kysset men når vi begge kom opp for luft ble det mye klapping og latter. Før søskenbarnet hennes måtte dra, ble vi oppfordret til å kysse en gang til for å teste ut det vi hadde lært, denne gangen satt hun seg på meg også og når vi var ferdig lo hun mens hun sa "han lærer fort" hvor jeg så ble litt forvirret. Og de sa "stakkar, nå har vi vært slemme se hvor forvirret han er" mens hun gav meg en klem og takket meg for at jeg lot henne være mitt første kyss og sa jeg burde kose meg. Resten av venninene begynte å dra tils det bare var henne og en vennine igjen. For å gjøre det enklere så er hun jeg var forelsket i Jen, og vennina Elise. For første gang ba de meg stå opp slik at de kunne se ann situasjonen mens Elise gikk bak meg og la hode over skuldren min mens Jen tok hånden sin inni shortsen min. Holdt meg i hånden sin mens hun undersøkte for potensiell lekasje og sa "jupp han er maks 20 gode håndtak unna" og Elise førte hånden sin fra undersiden og begynte å leke med pungen min og spurte om jeg ville ha det overstått her og nå eller bli med dem ut til skjulet i hagen. Når vi kom til skjulet, begynte de å prøve å kysse meg samtidig, tok av meg tskjorten før de sa at de viste at jeg var nødt til å komme så jeg kunne få velge hvem som skulle avslutte meg først og at ingen av dem kom til å bli fornærmet. Før Elise også sa "jeg vet du synes jeg er sexy, men du har vært forelsket i Jen i lang tid har du ikke? Kan dele litt på deg først, men kanskje best at hun er din første?" og jeg bare begynte å babble og sa jeg har elsket henne siden jeg kan huske at jeg begynte å like jenter. Jen kysset meg og sa "herregud så kjekk du har blitt, dette er bursdagsgaven din og den gjelder ikke bare ikveld men hele sommeren om du vil." Tok av seg toppene sine før de så dro ned shortsen min og fikk først føle Jen være veldig forsiktig, så Elise før jeg fikk oppleve begge kysse den samtidig tils jeg begynte å pulsere og Elise fikk meg ned på sengen sittende bak meg, førte hendene på kroppen min mens de begge var veldig oppmuntrende og ba meg komme for dem. Resten av kvelden fikk jeg lære hvordan man skulle gi oral sex hvor både Jen og Elise viste meg ulike teknikker før de så konsentrerte seg på overkroppens mens jeg var der nede. Tils jeg hadde fått begge til å komme to ganger, og det var tur for å miste jomfrudommen. Jeg var blitt utrolig kåt over alt så jeg sa jeg ikke trodde jeg kom til å holde ut så lenge dennen gangen heller. Så for å skape det beste minne mulig satt Jen på meg og bevegde seg sakte, mens Elise satt bak og coachet meg igjennom å skulle føle, kjenne på og huske alt fra dette øyeblikket mens hun gnidde seg opp mot meg og stoppet bare å snakke for å snu hode mitt for å kysse meg eller kysse/suge på nakken min. Når jeg begynte å løfte Jen for å få henne til å ri kjappere skjønte hun tegningen, ba Elise om å få meg på rygge og la meg holde på og suge brystene hennes tils jeg kom. Var totalt utslitte alle sammen og det var damp på vinduene, så vi slo på viften, lot meg ligge i midten mens vi la oss for å kose tils vi sovnet. Ble vekket av at Elise ridde meg mens hun fingret seg selv kl 4 på morgenen da hun måtte være hjemme om noen timer men sa at hun hadde lekt meg meg og seg selv tils hun nesten kom. Men så trengte å føle meg komme inni henne ellers ville hun ikke klare å tenke på noen annet resten av dagen. Hun sa hun var kjempe nær og spurte om jeg kunne ta henne bakfra så hardt og fort som mulig. Jen hadde sovet igjennom alt helt tils Elise fikk orgasme, begynte å le mens hun sa "hvis jeg ikke har voknet til kl 8 så gjerne vekk meg ved å få meg til å ligge på mage og ta meg bakfra også." Elise ba meg fortsette tils jeg kom og begynte å dytte tilbake som hjelp, kysset meg og sa hun kom til å savne meg idag, før hun bøyde seg ned, kysset meg igjen og sa hun kom til å savne den enda mer. Slik fortsatte den fantastiske sommeren, hadde sex eller ble sugd på alle måter overalt døgnet rundt. Bokstavelig talt de eneste gangene vi ikke gjorde noe om til en sex lek var om vi trengte pause. Jeg selv om jeg var forelsket i Jen, fikk jeg følelser for Elise også. Vi var alle klar over at dette var en sommer ting, og helt klart den natta jeg beskrev er noe jeg virkelig husker ned til hver detalj. En av de beste opplevelsene var faktisk når vi bare lå å koste en kveld, og jeg sa til Elise at jeg var blitt forelsket i henne også og de begge sa at de også elsket meg. Takk for distraksjonen, fant ut igår at kjæresten har vært utro så dette var det nærmeste jeg kunne komme på som hevn, og det gav meg en annen følelse enn å bare ville gråte. Anonymkode: 64edd...a7c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå