Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer, og leser de fleste lærertråder her inne, selv om det er en idiotisk ting å gjøre😣 En ting jeg undrer meg over, er hvorfor de mest ihuga kritikerne ikke bare har blitt lærere selv? Du som tenker at det er en lett og grei jobb med masse fritid - hvorfor er du ikke lærer? Jeg er spent på begrunnelsene. 

Anonymkode: 1d825...2a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her på KG kan man bli alt, og alle.

Anonymkode: 8d1ca...f26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her på KG kan man bli alt, og alle.

Anonymkode: 8d1ca...f26

Jeg er fullt klar over at mange kommenterer på kg bare for å provosere. Likevel merker jeg mange av de samme holdningene ellers også, spesielt om sommeren, så det er tydeligvis ikke bare det? 

Anonymkode: 1d825...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, Norge skriker etter kvalifiserte lærere. Alle som misunner ferie, avspasering, arbeidsoppgaver og lønn er velkommen til å søke! Studiet finnes på nesten alle studiested :) Så kan dere heller si deres mening etter noen år i jobb som lærerutdannet 👍

Anonymkode: 7b5e5...f83

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er fri man vil ha, så kan man jo «bare» begynne å jobbe offshore eller på båt… De har fri halve året.

Ingen grunn til å misunne lærere de to stakkars månedene på sommeren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen viktig faktor er at vi kjenner ikke skolehistorien til dem som er så kritiske. Mange har hatt en trøblete skolehverdag og det kommer lett til syne når man er blitt voksen. Da er det å ta systemet og lærere. 

Anonymkode: f8c77...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...