Gå til innhold

Hvorfor så mange bitre kvinner her? Har så mange menn "skadet" dere, eller ble dere forlatt fordi dere er vanskelige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det går igjen så mye bitterhet når det kommer til menn her. Spesielt på denne siden og singel-siden. Hvorfor?

Faller så igjennom at dere kun er bitre.

Anonymkode: 1e923...44f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksmpler? Synes det flyter over av inceltråder jeg

Anonymkode: 3720f...e36

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og lurer på eksempler. Det jeg leser, er menn som spyr ut dritt om kvinner, så er det da noen kvinner som har mindre hyggelige svar tilbake. Men det er jo bare forventet. 

Kan legge til at jeg har opplevd ganske mye grusomt av menn. Men jeg tror fortsatt at de fleste menn er flotte menn. Det er noen veldig få som er grusomme. 

Anonymkode: b27a7...54b

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ER mange som har blitt dårlig behandlet av menn. Så det er da ikke så rart om det er noe negativitet. Utrolig mange er utro og utroskap kan være traumatisk og smertefullt å bli utsatt for, så derfor er det mange som engasjerer seg i slike tråder.

Anonymkode: 1f53c...d9b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt bitter selv?

Er nok en del her som har opplevd litt, ja. 

Samtidig tror jeg vel ofte de bitre svarene kommer i bitre tråder, eller?

Hadde vært greit om du stilte med et eksempel og ikke bare slengte ut en påstand.

Anonymkode: f75ea...f1c

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går igjen så mye bitterhet når det kommer til menn her. Spesielt på denne siden og singel-siden. Hvorfor?

Rapportert!

Anonymkode: cc834...717

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å falle igjennom betyr noe annet enn du tror, TS.

Anonymkode: f7900...ec5

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snarere blitt forlatt pga manglende evne til å sette tydelige grenser og sette meg i respekt hos menn, en at jeg har noen fartstid som vanskelig krevende kvinne. Men jeg har lav tillitt til menn og lav respekt for menn pga en lang rekke dårlige erfaringer. Det er erfaringer som rommer negative men mer bagatellmessige ting som at mange menn har dårlig økonomisk styring, er lat, egoistisk og urenslig, til mer alvorlige erfaringer som at mange menn bruker makt for å få det som de vil med kvinner. Sånne ting gjør at man med årene er litt på vakt og ikke gir menn tillitt før de faktisk har gjort seg fortjent til den hvorenn urettferdig det er mot menn som aldri har gjort en flue fortred. Det er for mange menn som behandler kvinner dårlig til at det er særlig smart å tro det beste om alle menn.

Anonymkode: 42cac...3dd

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig mine ekser så på meg som vanskelig, samliv er jo litt vanskelig til tider. Så veldig bitter vet jeg ikke om jeg er, mer lei meg egentlig. 

Anonymkode: c68f9...499

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg kan være bitter av og til, men jeg har ikke mistet troen på menn av den grunn. Det går vel mest på meg selv og ikke de.

Jeg er helt sikkert vanskelig, men jeg har forlatt begge mine ekser så det har ikke noe med det å gjøre.

Skrevet (endret)

Jeg har generelt et godt forhold til menn, på grunn av mange gode menn i livet, men jeg opplever også å bli kalt mannehater når jeg prøver å gi konstruktive råd og tilbakemeldinger. 

Men ja,vi er mange kvinner som har dårlige erfaringer med menn, og ikke alle er så heldige som meg i at de har for mange gode menn i livet til å veie de negative opplevelsene tyngst. 

Problemet her på kg, og mye ellers også, er imidlertid en uvilje til konstruktive debatter. Om man ikke direkte hyller alle sider ved menn blir innspill fort angrepet for å angripe. Man må visst tilbe menn for å ikke hate menn, og slik er det ikke. Jeg tilber heller ikke kvinner generelt, selv om jeg heller ikke hater kvinner. 

Det er mye bitterhet, hos både en del kvinner og en del menn. Jeg synes ikke det er veldig uforståelig, men jeg finner det likevel uforståelig at denne og andre arenaer til å stille spørsmål til kjønnet man sliter med, og ha konstruktive diskusjoner med det motsatte kjønn, istedenfor benyttes som krigssone for å kaste dritt. Jeg blir så glad hver gang noen faktisk ønsker å diskutere konstruktivt, men det er dessverre sjelden dem som har store problemer med det motsatte kjønnet som ønsker å diskutere ting, og bli klokere. De vil bare "slå tilbake ". Det blir det bare tull av. Tråd etter tråd med kjønnskamper.

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For min del kan dere seile deres egen sjø, hvis jeg skal si det pent. Har gitt opp. Bortsett fra de nærmeste som faktisk er greie.

Anonymkode: 59e89...997

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rapportert!

Anonymkode: cc834...717

Nå la du listen lavt for rapportering her😅 

Anonymkode: 76594...fd1

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg har generelt et godt forhold til menn, på grunn av mange gode menn i livet, men jeg opplever også å bli kalt mannehater når jeg prøver å gi konstruktive råd og tilbakemeldinger. 

Men ja,vi er mange kvinner som har dårlige erfaringer med menn, og ikke alle er så heldige som meg i at de har for mange gode menn i livet til å veie de negative opplevelsene tyngst. 

Problemet her på kg, og mye ellers også, er imidlertid en uvilje til konstruktive debatter. Om man ikke direkte hyller alle sider ved menn blir innspill fort angrepet for å angripe. Man må visst tilbe menn for å ikke hate menn, og slik er det ikke. Jeg tilber heller ikke kvinner generelt, selv om jeg heller ikke hater kvinner. 

Det er mye bitterhet, hos både en del kvinner og en del menn. Jeg synes ikke det er veldig uforståelig, men jeg finner det likevel uforståelig at denne og andre arenaer til å stille spørsmål til kjønnet man sliter med, og ha konstruktive diskusjoner med det motsatte kjønn, istedenfor benyttes som krigssone for å kaste dritt. Jeg blir så glad hver gang noen faktisk ønsker å diskutere konstruktivt, men det er dessverre sjelden dem som har store problemer med det motsatte kjønnet som ønsker å diskutere ting, og bli klokere. De vil bare "slå tilbake ". Det blir det bare tull av. Tråd etter tråd med kjønnskamper.

Jeg er enig i at det er en mangel på konstruktive debatter, men du trenger ikke hylle menn, men unngå skittkasting og nedsettende kommentarer. 

Anonymkode: 76594...fd1

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ikke lykkes i det sosiale samles her inne. Det gjør også de som gang på gang feiler i forhold, men ikke evner å se seg selv som et problem. Du vil typisk finne at disse har null selvinnsikt, og skylder alt på "alle menn." Det blir en oppsamlingsplass for frustrasjon, og representerer ikke virkeligheten. KG er heller et slags vindu inn mot de med utfordringer. En kvinne som lykkes i det familiære liv, med mange venninner og hobbyer ,har lite tid igjen av dagen til å skrive så mye her inne. De "faste" her inne er gjerne her av en grunn...

Anonymkode: 2e8e9...10c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Damene her inne representerer heldigvis ikke normen i samfunnet. Selv om de tror det selv. KG er litt som et ekkokammer for middelaldrende og neglisjerte damer som fremstår litt som boomers i tillegg. Gjerne fra middelklassen og ned, og tilhørende i småby eller distrikt. De flokker da hit og forteller om hvor forferdelige menn er, og eller i motsatt fall forteller om hvor fantastiske deres monogame forhold er, eller lurer på hvordan de hacker samboers mobil siden de har fått en feeling i stortåa på at han kanskje er utro med en mer attraktiv kvinne. 

Anonymkode: 79143...0b1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

En kvinne som lykkes i det familiære liv, med mange venninner og hobbyer ,har lite tid igjen av dagen til å skrive så mye her inne. De "faste" her inne er gjerne her av en grunn...

Tja, alt har vel en grunn. Jeg skriver mest her inne når jeg er på 14-timersskift. Da er det gjerne noen intense timers jobb samt noen timer vi mest er stand-by. Jeg synes å være her er mer konstruktivt enn å spille Candy Crush eller være på bildeapper mens vi venter på action. 

Anonymkode: c68f9...499

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damene her inne representerer heldigvis ikke normen i samfunnet. Selv om de tror det selv. KG er litt som et ekkokammer for middelaldrende og neglisjerte damer som fremstår litt som boomers i tillegg. Gjerne fra middelklassen og ned, og tilhørende i småby eller distrikt. De flokker da hit og forteller om hvor forferdelige menn er, og eller i motsatt fall forteller om hvor fantastiske deres monogame forhold er, eller lurer på hvordan de hacker samboers mobil siden de har fått en feeling i stortåa på at han kanskje er utro med en mer attraktiv kvinne. 

Godt sagt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner som ikke lykkes i det sosiale samles her inne. Det gjør også de som gang på gang feiler i forhold, men ikke evner å se seg selv som et problem. Du vil typisk finne at disse har null selvinnsikt, og skylder alt på "alle menn." Det blir en oppsamlingsplass for frustrasjon, og representerer ikke virkeligheten. KG er heller et slags vindu inn mot de med utfordringer. En kvinne som lykkes i det familiære liv, med mange venninner og hobbyer ,har lite tid igjen av dagen til å skrive så mye her inne. De "faste" her inne er gjerne her av en grunn...

Så siden DU skriver her inne, hører du til den førstnevnte gruppen. Så fint når mennesker har selvinnsikt nok til å innrømme at de har mislyktes :) 

Anonymkode: a9347...e6f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og siden du er en dame og er her inne, så er du en del av denne kategorien. Fint med selvinnsikt hos folk!

Anonymkode: a9347...e6f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...