Gå til innhold

Spedbarns viktigste rettighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha mamma og pappa. Jeg vil bli født under normale omstendigheter. Jeg vil leve under trygge omgivelser som ekte familie.

Anonymkode: 93d6b...4d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min virket mer opptatt av primærbehov, men de er vel forskjellige disse spedbarna. Min var sikkert ikke så smart som din

Anonymkode: eca34...2ec

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du vil...? Er det du som er spedbarnet? Synes du er ekstremt god til å ordlegge deg...

Anonymkode: 6a33c...468

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hva du mener her….. men grunnleggende behov, kjærlighet og nærhet er viktig for spedbarn. Kontakt og stimuli også❤️💙 Og et behov som er viktig i dag; at noen verner barnet fra mor/far sin egeninteresse av å dele bilder på sosiale medier.

Anonymkode: bd4d0...80e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil "normale omstendigheter" si? Typ på et sykehus og ikke i ei grøft på vei til sykehuset? Ja, da får du kjempe mot nedleggelse av fødestuer i distriktene.

Anonymkode: dfcdd...925

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spebarn trenger trygghet og omsorg. Punktum

Anonymkode: 4c92c...4cf

• Liker 3
Skrevet

Hudkontakt, generell kontakt og mat. Ikke så nøye på kjønnet til den som gir dette, men viktig at det er en stabil person. 

Hilsen tidligere spedbarn 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åja, for når min ble født så ville hun ha pustehjelp, hudkontakt og å få opp blodsukkeret. Hun visste sikkert ikke bedre 🤷‍♀️

Anonymkode: 4a40e...357

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte familie? Du som opprettet tråd i går mot familier med likekjønnede foreldre? 

Ja, babyene mine var raskt ute med å gi meg strengt blikk og forlange dokumentasjon og vielsespapirene til far deres og meg og kolikken gav seg ikke før de hadde fått registrert fars etternavn. 

Anonymkode: 8e9a8...f05

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vil ha mamma og pappa. Jeg vil bli født under normale omstendigheter. Jeg vil leve under trygge omgivelser som ekte familie.

Anonymkode: 93d6b...4d0

Imponerende å se hvordan spedbarns utvikling har endret seg på kort tid.

Gjest Crimson123
Skrevet

Beskyttelse, omsorg, trygghet og mat/drikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...