Gå til innhold

Gutter og talkingstage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med gutter? føler de er mye mer laidback når det kommer til startfasen. Kan de fortsatt være interessert selv om de ikke alltid svarer deg når de er på snap. Eller om dere snakker litt mindre enn vanlig og han gir mindre komplimenter enn før?

Anonymkode: 9d6d2...ef8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Talkingstage?

Det må være noe av det mest tullete begrepet jeg har hørt om.. 

Hva betyr egentlig det? 

Hvorfor er dette i hele tatt et tema, hvor mye gir du av deg selv i den fasen av relasjonen du er i nå, og hva forventer du? Er det balanse eller forventer du mer enn det du selv ønsker å gi? 

Anonymkode: e88c6...b96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi ikke bare slutte å snakke norsk og slå over til engelsk .. så blir alle fornøyde. Slipper enn alle disse trend ordene … 

Ts du får spørre menn på kg

Anonymkode: a731f...83f

• Liker 1
Skrevet

Denne gutten har virket veldig interessert og ringt meg opp til flere ganger om dagen, men de siste 3 dagene har han virket veldig annerledes. Altså at han bruker lengre tid på å svare på meldingene, og ikke tar initiativ til å prate. 

AnonymBruker
Skrevet
user4001 skrev (10 minutter siden):

Denne gutten har virket veldig interessert og ringt meg opp til flere ganger om dagen, men de siste 3 dagene har han virket veldig annerledes. Altså at han bruker lengre tid på å svare på meldingene, og ikke tar initiativ til å prate. 

La meg gjette, det gjør deg usikker, samtidig som følelsene dine for denne gutten avtar? 

Dette bekrefter jenters behov for oppmerksomhet, og at deres følelser for personen styres ut i fra hvor frempå gutten er.. 

Det er noe gutter bør ta til seg, i prinsippet så kan en jente ikke ha så sterke følelser for gutten, men er han frempå nok, tar ofte kontakt så vil jentas følelser for gutten forsterkes, og vips så .... får han både sug og ligg :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La meg gjette, det gjør deg usikker, samtidig som følelsene dine for denne gutten avtar? 

Dette bekrefter jenters behov for oppmerksomhet, og at deres følelser for personen styres ut i fra hvor frempå gutten er.. 

Det er noe gutter bør ta til seg, i prinsippet så kan en jente ikke ha så sterke følelser for gutten, men er han frempå nok, tar ofte kontakt så vil jentas følelser for gutten forsterkes, og vips så .... får han både sug og ligg :) 

stemmer nok, men lurer også på om det bare er meg som overtenker...

AnonymBruker
Skrevet
user4001 skrev (11 minutter siden):

stemmer nok, men lurer også på om det bare er meg som overtenker...

Det kan jeg ikke i min villeste fantasi tenke meg

*ironi

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeez... Vi snakker dating her. Hva slags indikasjon har partene på interesse, hvis det ikke er jevnlig kontakt?  Hvis det skal utvikle seg mot noe, så forventes det også en opptrapping etterhvert, og ikke det motsatte.  

Ts; Hvis du skal slenge rundt deg med storbritanske uttrykk,  så er det viktig å huske orddeling. 

Anonymkode: f71e6...e81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja, jeg vil vel påstå det motsatte. Det virker som det å være for frempå kan føre til at kvinnen løper vekk. Noe annet er det om du har vært frempå i begynnelsen, og så tar mindre kontakt. Da blir dama usikker og begynner å kontakte deg. Det er dette du vil. Hvor mange tråder er det ikke her med spørsmål om fadet interesse? Når det er sagt er det sunneste om begge klarer å være på samme nivå når det gjekder å ta Insj til kontakt. 

Anonymkode: 4d6c1...805

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, de kan være sånn. Jeg driver av med en gutt nå som sier han er interessert og ha følelser. Vil møte meg mer. Men er ræva på og kommunisere over telefon. 

Anonymkode: a283a...998

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tro meg, de kan være sånn. Jeg driver av med en gutt nå som sier han er interessert og ha følelser. Vil møte meg mer. Men er ræva på og kommunisere over telefon. 

jepp, fyren kan noen dager si at han tenker på meg hele tiden, mens neste dag svarer han meg nesten ikke....

AnonymBruker
Skrevet
user4001 skrev (1 minutt siden):

jepp, fyren kan noen dager si at han tenker på meg hele tiden, mens neste dag svarer han meg nesten ikke....

Ser jo ut som det er oppskriften for å få deg på limpinnen. 

Skrevet
user4001 skrev (2 minutter siden):

problemet er jo det at noen ganger er han veldig flink på å kommunisere og ringer meg...dermed tror jeg jo at han har mistet interessen eller at jeg har gjort noe galt når han ikke gjør det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser jo ut som det er oppskriften for å få deg på limpinnen. 

håper det, men det er jo ikke umulig at han faktisk har mistet interessen...

Skrevet

hva burde i så fall jeg gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Tipper du bruker mer energi på det enn han. Han skriver nok ikke på forum om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke holdt på med dating så lenge, men har forstått at det finnes nesten en egen kultur der ute. Med forventinger og spilleregler? Derav ordet "talking stage"?

Jeg tenker at man må ikke glemme at vi er bare mennesker. Ja, man kan da vel fortsatt være interessert selv om man ikke tar kontakt så mye. Selv er jeg en person som kan bli litt redd, og da trekker jeg meg unna. Jeg veksler mellom å vise masse interesse og å holde igjen. Jeg synes det er deilig å ikke ha noe kontakt over flere dager. Fordi jeg egentlig er en ganske følsom person og kan bli litt overveldet av meg selv og interaksjonene som skjer.
Men i et forhold så er jeg verdens mest kjærlige, dedikerte person. Jeg trenger bare litt tid. :)

Jeg tenker ikke at du skal stresse så mye. Er han interessert så vil han garantert vise det! Det er jo selvklart. Bare gi det litt tid. Kanskje er han bare opptatt, mye som skjer i livet?

Anonymkode: 6ed73...acc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke holdt på med dating så lenge, men har forstått at det finnes nesten en egen kultur der ute. Med forventinger og spilleregler? Derav ordet "talking stage"?

Jeg tenker at man må ikke glemme at vi er bare mennesker. Ja, man kan da vel fortsatt være interessert selv om man ikke tar kontakt så mye. Selv er jeg en person som kan bli litt redd, og da trekker jeg meg unna. Jeg veksler mellom å vise masse interesse og å holde igjen. Jeg synes det er deilig å ikke ha noe kontakt over flere dager. Fordi jeg egentlig er en ganske følsom person og kan bli litt overveldet av meg selv og interaksjonene som skjer.
Men i et forhold så er jeg verdens mest kjærlige, dedikerte person. Jeg trenger bare litt tid. :)

Jeg tenker ikke at du skal stresse så mye. Er han interessert så vil han garantert vise det! Det er jo selvklart. Bare gi det litt tid. Kanskje er han bare opptatt, mye som skjer i livet?

Anonymkode: 6ed73...acc

ja, skal prøve å ikke legge for mye i det og bare la tiden gå sin gang. Tenker at om han mister interessen vil han fortelle meg det. Er bare fordi jeg liker denne så mye at jeg er redd han skal miste interessen...

AnonymBruker
Skrevet
user4001 skrev (14 timer siden):

ja, skal prøve å ikke legge for mye i det og bare la tiden gå sin gang. Tenker at om han mister interessen vil han fortelle meg det. Er bare fordi jeg liker denne så mye at jeg er redd han skal miste interessen...

Jeg er akkurat i samme knipe som deg. Driver av med en fyr som bor langt unna meg og den ene dagen sier han at han tenker på meg hver dag og sier ting som får meg helt i senk. Andre dagen kan han si han ikke har følelser og komme tilbake noen dager etterpå. Jeg blir helt gæren av dette og han sier han er interessert og vil møtes mer. Men fram til vi møtes er det helt stille fra han. Skjønner du blir forrvirra av det, det er jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...