Gjest Mayamor Skrevet 20. november 2005 #1 Skrevet 20. november 2005 Har funnet en spennende oppskrift på en kake som inneholder Oreo kjeks. Har vært innom Meny, Safari, Obs, Kiwi, Joker, Drageset, Rema, Rimi og Prix i Bergen og omegn. Men ingen av dem hadde. Noen som vet om en butikk som har disse kjeksene? Mayamor
Gjest Gamle Alex Skrevet 20. november 2005 #2 Skrevet 20. november 2005 Deli de Luca butikker ( tror det er det de heter)
Smørblomsten Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 Nesten helt sikker på at jeg så dem på Ultra...
Tusenfryd Skrevet 21. november 2005 #7 Skrevet 21. november 2005 Oreokjeks har de på Ultra. På Brynsenteret har de den i kjekshyllen og den koster nesten 30 kroner pakken (du trenger 4 til den oppskriften jeg bruker). På Ultra på Alnasenteret har de den i hyllen for importerte varer litt lenger inn i butikken enn kjekshyllen ved inngangen (ble litt fortvilet en gang for jeg trodde de ikke hadde). I Sverige har de oreokjeks i større pakker og til lavere enn halv pris bla i det nye supermarkedet i Eda, rett over grensen hvis du kjører over Kongsvinger mot Charlottenberg.
Gjest pulvberheksa ii Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Prøv på Lerøy på Galleriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå