AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Om noen dager blir babyen 9 mnd. Den siste måneden har hun fått to tenner nede, og det har nok gitt endel ubehag. Tennene har fortsatt ikke vokst helt opp,men virker som hun er mindre plaget nå. Ellers øver hun iherdig på å krabbe. Står opp rundt kl.07:30-08 og har en dupp fra ca.kl.10 og et par timer utover. Deretter går det i ett frem til leggetid i 19-20 tiden. Hun spiser ca.hver 3.time, inkludert grøt og middag. Hun får flaske (mme) i 24-01 tiden og ofte i 03-04 tiden også. Men problemet er søvn. Hun sover veldig urolig resten av tiden og gråter høyt. Jeg må stadig bort til sengen for å gi henne smokken eller legge henne på rygg når hun plutselig har stilt seg på alle fire og stanger hodet inn i sengekanten. Da roer hun seg igjen for en stund. Så er det i gang på nytt. Denne type netter har vi hatt hver natt i snart 1 mnd nå og jeg er veldig sliten. Har prøvd med både legging tidligere og senere, og å øke på med måltider men ingen forskjell. Noen som har opplevd lignende? Hvor lenge varte det? Ble det bedre? Er det noen tips til hva mer jeg kan forsøke? Anonymkode: 209e1...24d
Gjest Chicchi Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Vi er i nøyaktig samme situasjon. Vår baby på ni mnd begynte med dette for noen uker siden. Både jeg og mannen er helt gåen. Etter at vi har lagt henne, våkner hun hvert kvarter for å få kos. Hun har separasjonsangst til tusen. Så ja, ingen råd å gi, men ville bare si at du ikke er alene og at dette visstnok er den berømte søvregresjonen som kommer mellom 8-10 måneder. Den kan visst vare fra 3-6 uker. Vi er på fjerde uka nå.... Men på den andre siden venter noe stort, det hun prøver å lære seg. Så det er jo noe å se frem til Jeg puster med magen, har henne i bæresele på kvelden og ringer alle kvinnene i min familie for å få sympati (og holder meg unna venninner med "sovebabyer" Jeg orker bare ikke å høre om hvor mange timers søvn de får når vi er i en sånn periode)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå