Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Hei i går hadde jeg en ultralyd for og se om det lille nurket hadde et bankende hjerte. desverre fant vi ut at jeg hadde en ux. (Graviditet uten for livmor) jeg var i uke 8 og fosteret var på størrelse på 3x3 cm. jeg har hat vondt i Venstre side av megen i flere uker og sakt i fra til legen. Hadde blødninger som jeg skrev om i et forje innlegg her. gyn skjønte ikke hvorfor jeg ikke har hat mer vondt eller svimt av i og med at det var så stort. Men jeg har sterk smerte tærskel så ha bare hat små vondt. Så trudde det var murringer. til det gjorde vondt i skulderen å ble veldig dårlig på mandag. Så skjønte jeg at det var en ux. ringte også sykehuset etter som at jeg hadde vondt og blødninger i helgen, men de sa jeg bare skulle slappe av og se an smertene. Dem trudde også jeg bare hadde murringer. jeg ble lagt inn å operert samma dagen. Men gjør så vondt, jeg har mistet en gang før og det har vært en av de værste opplevelsene jeg har hat, men kom ut som normalt da.jeg mistet barnet mitt og føler meg helt knust.. noen anbefalinger til hvordan jeg kan føle meg bedre… har nesten ikke sovet og bare grått og gått rundt på sykehuset for å roe meg ned… fikk jo sjok når jeg fikk vite det og klarte ikke å reagere før jeg kom til senga. Men fikk latterkrampe i stedet for og gråte… skjønner ikke hvorfor jeg reagerte sånn. Når jeg kom ut av narkose så hyll gråt jeg når jeg så kjæresten og fikk ut alle følelsene. Men føler meg fortsatt tom… Takk for al svar og hjelp.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Veldig trist å høre. Det er liksom ingen ord som hjelper i en slik situasjon, for uansett hva man skriver eller sier så endrer det ikke faktum. Håper du klarer å jobbe deg gjennom følelsene dine nå, og at deres ønske om barn blir oppfylt ved neste anledning❤️ Btw, det er ikke unormalt å reagere med latter når man får en vond beskjed. Det er mange som får slike reaksjoner, og det er på en måte hjernens forsvar (men bra at du får ut de ordentlig følelsene nå i etterkant). Viktig at du prøver så godt du kan å gjøre de vanlige tingene du gjør i hverdagen. Da får du bearbeidet sorgen, samtidig som du ikke stagnerer i den. Anonymkode: 30f1b...79b 1
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig trist å høre. Det er liksom ingen ord som hjelper i en slik situasjon, for uansett hva man skriver eller sier så endrer det ikke faktum. Håper du klarer å jobbe deg gjennom følelsene dine nå, og at deres ønske om barn blir oppfylt ved neste anledning❤️ Btw, det er ikke unormalt å reagere med latter når man får en vond beskjed. Det er mange som får slike reaksjoner, og det er på en måte hjernens forsvar (men bra at du får ut de ordentlig følelsene nå i etterkant). Viktig at du prøver så godt du kan å gjøre de vanlige tingene du gjør i hverdagen. Da får du bearbeidet sorgen, samtidig som du ikke stagnerer i den. Anonymkode: 30f1b...79b Ja er veldig sant, men føler jeg bare trenger noen råd.. ikke følt meg så tom før… prøver og tenke positivt til neste gang og vi får en løpene liten en hjemme. Men er litt vanskelig akkurat nå… så bra.. skjønte ikke hvorfor det var reaksjonen min. Jeg trudde jeg ble gal eller noe. jeg kommer nok ut av sykehuset i dag så skal jeg til familien❤️ takk for svar🙏🏼❤️
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 1
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 Sånn at folk ikke trur at jeg finner det opp. Funnet ut at det er mange kritikere her inne så derfor. og trenger virkelig ikke sånne kommentarer nå! 3 4
Natea Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 Hva er problemet ditt? Tåler du ikke å se ett bilde av en mage? Jeg syns det er ett sterkt bilde å se, forsterker teksten til TS. Til trådstarter; ønsker deg god bedring, dette er tøft, det vet jeg😥 2 1 1
Gjest Hottentått Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 Bah, finn deg noen andre å være kjip mot a.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 Hvorfor i alle dager er det det du kommenterer! Hun har hatt en forferdelig opplevelse, har du ikke noe bedre og si så ikke kommenter! Anonymkode: 2a0d8...dc4 2
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2022 Natea skrev (2 minutter siden): Hva er problemet ditt? Tåler du ikke å se ett bilde av en mage? Jeg syns det er ett sterkt bilde å se, forsterker teksten til TS. Til trådstarter; ønsker deg god bedring, dette er tøft, det vet jeg😥 Tussen takk😭❤️
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2022 Hottentått skrev (3 minutter siden): God klem til deg ❤️ Takk for støtten betyr virkelig mye🥺❤️
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager poster du foto av magen din? Anonymkode: bfdb5...ab7 Spar deg. Gå å vær teit et annet sted Anonymkode: 2e2b5...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 Du mener exu. God bedring. Anonymkode: df864...2e5 1 1
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du mener exu. God bedring. Anonymkode: df864...2e5 Ja huff skrev feil srry… takk❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Skrevet 27. juli 2022 Gikk igjennom exu i juni i fjor. Luftsmertene kan kjennes helt opp i skuldrene ,er helt grusomme. Jeg dro hjem 5 t etter inngrepet fordi jeg ikke orket å se/høre babyene på avd. ta kontakt med amathea. De kan hjelpe deg med å prate om det/sette deg i kontakt med rette folkene for å få «tømt ut tanker» håper du snart får ett vellykket svangerskap. Ble selv gravid igjen i starten av desember ifjor hvor alt har gått som det skal hittil. god bedring! Anonymkode: 5f4ab...c25
Svendsenisabella Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #16 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gikk igjennom exu i juni i fjor. Luftsmertene kan kjennes helt opp i skuldrene ,er helt grusomme. Jeg dro hjem 5 t etter inngrepet fordi jeg ikke orket å se/høre babyene på avd. ta kontakt med amathea. De kan hjelpe deg med å prate om det/sette deg i kontakt med rette folkene for å få «tømt ut tanker» håper du snart får ett vellykket svangerskap. Ble selv gravid igjen i starten av desember ifjor hvor alt har gått som det skal hittil. god bedring! Anonymkode: 5f4ab...c25 Huff det skjønner jeg, klarer ikke se barn heller høre dem akkurat nå. Men er ikke noen på avdelingen min. Jeg elsker jo barn og starter å jobb i barnehage snart. Så blir litt tungt… Det skal jeg gjøre tusen takk, er nok greit og få prata med noen❤️🙏🏼 glad på dine vegne at alt har gått som det skal, gratulerer så mye nå🥰 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 Svendsenisabella skrev (3 timer siden): Sånn at folk ikke trur at jeg finner det opp. Funnet ut at det er mange kritikere her inne så derfor. og trenger virkelig ikke sånne kommentarer nå! Så alle som poster må dokumentere med fotobevis? Jaja. Anonymkode: bfdb5...ab7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #18 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så alle som poster må dokumentere med fotobevis? Jaja. Anonymkode: bfdb5...ab7 Bare stikk et annet sted og spy galle. Fullstendig taktløst av deg pg komme inn her bare for å lage kvalm. Stakkars deg, virkelig. For et bedritent menneske. Hold deg unna tråden. Anonymkode: d409b...1f8 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så alle som poster må dokumentere med fotobevis? Jaja. Anonymkode: bfdb5...ab7 Du skulle trengt en «god bedring» du også, men du faller langt bak i rekka for min del når du velger å være ekkel med andre som er langt nedre. God bedring TS ❤️ Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, men jeg håper du får all den trøsten og støtten du trenger fra de rundt deg nå ❤️ Gi deg selv all den tålmodigheten du trenger og god tid til å hele. Ingen følelser, tanker eller reaksjoner er feil.❤️ Anonymkode: 6d9d7...314 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #20 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så alle som poster må dokumentere med fotobevis? Jaja. Anonymkode: bfdb5...ab7 Hva faen er problemet ditt egentlig? Sliter du med noe? Anonymkode: 2e2b5...7b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå