AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Har ikke sovet på tre døgn! Sovet maks 1-2 timer de to siste nettene, og i natt har jeg ikke sovet noen ting! Kommer jeg til å dø? Er stuptrøtt og prøver å slappe av, men jeg er så urolig i kroppen at det er helt umulig å ligge stille! ):::: Anonymkode: 2d134...c39
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke sovet på tre døgn! Sovet maks 1-2 timer de to siste nettene, og i natt har jeg ikke sovet noen ting! Kommer jeg til å dø? Er stuptrøtt og prøver å slappe av, men jeg er så urolig i kroppen at det er helt umulig å ligge stille! ):::: Anonymkode: 2d134...c39 Hva har skjedd? Stress? Noe traumatisk? Anonymkode: 28277...dc5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Hvis du ikke får sove inatt ville jeg dratt til legen eller legevakten. Man kan bli veldig dårlig av lite søvn både psykisk og fysisk. Anonymkode: 28277...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har skjedd? Stress? Noe traumatisk? Anonymkode: 28277...dc5 Stresser veldig mye for tiden, men bortsett fra det har det ikke skjedd noe… Anonymkode: 2d134...c39 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Skrevet 27. juli 2022 Har du tatt stoff? Anonymkode: e95ef...44e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du tatt stoff? Anonymkode: e95ef...44e Nei Anonymkode: 2d134...c39
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #7 Skrevet 27. juli 2022 Ville slept meg til lege om jeg var deg. Lite søvn OG stress, fucker til hjernen din. Man kan utløse akutt psykose av dette, utmattelse, ikke ha matlyst for man er så trøtt og utmattet, blir ukonsentrert, sløv eller sky high som i overtrøtt, humør endrer seg. Ikke bra og ikke sove noe. Om du trenger noe og sove på, så synes jeg at du skal ta imot det og prøve ☺️❤️ Meditasjon kan og hjelpe, er en app som er veldig god men den koster penger da. Men stort sett gode tilbakemeldinger på den. Og redusere stress, gjør rolige ting før sengetid. Ikke skjerm, les eller hør rolig musikk/lydbok/podkast. Ligg gjerne på ryggen og ha noe under knærne. Og bare pust, helt ned i magen. Så gjør du det helt til du er overkommelig avslappet før du legger deg. Og legge seg med et stressa hode er grusomt. Hadde før, uro i bena/leggene. Var en kamp og falle til ro og sove skikkelig 🙄 kunne gå ei mil før seng, men ingen nytte. Men rolig musikk og sånn, og mye balering så roet det seg. Slitsomt? Ja.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Hvis du har sovet 1-2 timer to av nettene har du sovet litt. Helsemesssig er det helt uproblematisk med 3 netter med lite søvn selv om det føles fælt. Har du prøvd å gå en tur på min 1 time? Det kan hjelpe på uroen og stresset søvnmangel gir. Hvis du ikke orker vente på naturlig søvn kan du alltids kontakte fastlegen, men legevakt som noen sier er meningsløst. Mest sannsynlig sier de bare at du skal ta det med fastlege der du taper tid og penger på at du ikke er døende nok for legevakten. Anonymkode: 88a32...0a2 1
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Og virktig med ro på kveldene. Jobber du kveld og kommer hjem 22, så er mye av tiden til og falle til ro, tatt av og jobbe sent. Når jobba typ morgen, dag og kveld om en annen med en stressende jobb, så var ikke søvn mye og skryte av. Ikke mat heller. Er man sårbar for stress, er rutiner på og slappe av veldig viktig for og fungere i hverdagen. Bla og få skikkelig søvn som er så viktig. Søvn er faktisk undervurdert av Mangen. Sove lite i en periode går fint, men drar det ut så er det et problem som må taes fatt i.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Du har jo sovet. Dette er vondt, men ikke farlig. Du dør absolutt ikke! Men det er veldig vanskelig å sovne hvis man tror man skal dø. 😅 Du kommer til å sovne så fort du slapper av. Prøv å distrahere deg med noe, sett på TV eller TikTok eller noe sånt. Anonymkode: 732d1...d51 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Skrevet 27. juli 2022 Er det du som har skrevet masse tråder om dette tidligere, TS? Anonymkode: e6de2...4b0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Skrevet 27. juli 2022 Har du slitt psykisk? Den tiden jeg jobbet på psyk og vi fikk inn pasienter som ikke hadde sovet var de ofte i en psykose. Dog andre problemer i bunnen da. Eneste behandling er å sove da hjernen ikke fungerer uten søvn. Ta kontakt med fastlege i dag. Anonymkode: 053aa...048
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har jo sovet. Dette er vondt, men ikke farlig. Du dør absolutt ikke! Men det er veldig vanskelig å sovne hvis man tror man skal dø. 😅 Du kommer til å sovne så fort du slapper av. Prøv å distrahere deg med noe, sett på TV eller TikTok eller noe sånt. Anonymkode: 732d1...d51 Haha, sant, sovna tilslutt😂 Anonymkode: 2d134...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå