Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18 år var jeg ute å danset med noen venninner. Edru og hadde det gøy. Plutselig ramler det noen gutter inn på dansegulvet og sloss. Fyren tok feil av meg og han som han sloss med, og dengte løs på meg og jeg kom til meg selv liggende på gulvet helt forslått. 
Kort fortalt fikk jeg vite Navnet hans av andre som var tilstede og fikk vite at han var ruset på narkotika. 
Dagen etter ringte jeg han og konfronterte han med hva han hadde gjort og krevde 3000 kr for klærne som ble ødelagt. Han troppet opp med penger og ba om unnskyldning. 
Jeg dro til politiet og anmeldte hendelsen. Husker politiet tok bilder av blåmerker jeg hadde over hele kroppen. 
Han fikk ei bot på 16.000kr. Dette er nå over 20 år siden. 
I lang tid etter taklet jeg ikke mange folk på dansegulvet, trengsel av mennesker og på konserter måtte jeg alltid stå langt bak og ha litt space rundt meg. 
Nå er jeg 38 år og har rett og slett ikke behov for å presse meg inn i folkemengder. Helt ok så lenge folk er edru. 
Skjønner at folk kan klikke når de doper seg, og ting skjer litt fort i en slosskamp og at folk kan ta tak i feil person.. men dette hadde aldri skjedd om mannen var edru. 
Utrolig skremmende og ubehagelig opplevelse og jeg var nok preget i enkelte situasjoner en tid etterpå. Men nå i dag preger det meg ikke i det hele tatt. Kun første årene etterpå. 
Hadde bare lyst å dele denne historien. 
flere som har vært utsatt for blind vold? 

Anonymkode: edefa...c0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke så alvorlig som det du opplevde, men ble løpt overende av en person på et utested. Falt og fikk blåmerke på knær of fikk vondt i hodet, men ok utenom det. Han som løp meg ned kom løpende i full fart og jeg ble kasta i gulvet.

Han som løp meg ned var i krangel med en anna type og vaktene måtte komme og få han ut. Det jeg reagerte på er at ingen av vaktene spurte hvordan det gikk med meg, de var flere vakter der som så jeg ble løpt ned. Jeg ble liggende en stund, men ble hjelpt opp igjen av en annen  som var på utestedet. Ingen av vaktene kom bort selv etter de hadde fått kasta ut han.

Jeg gikk bort og spurte om de ikke burde ha hørt med meg, hvordan det gikk?? Fikk bare til svar at det var så travelt, de spurte heller ikke da hvordan det gikk. Veldig dårlig gjort av vaktene, angrer på jeg ikke anmeldte de for dårlig jobb. Ja var ikke deres skyld, men de har da et ansvar for alle gjester som er der. Jeg hater enda om det er mye folk og trangt på utesteder.

Anonymkode: 3f908...305

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Var ikke så alvorlig som det du opplevde, men ble løpt overende av en person på et utested. Falt og fikk blåmerke på knær of fikk vondt i hodet, men ok utenom det. Han som løp meg ned kom løpende i full fart og jeg ble kasta i gulvet.

Han som løp meg ned var i krangel med en anna type og vaktene måtte komme og få han ut. Det jeg reagerte på er at ingen av vaktene spurte hvordan det gikk med meg, de var flere vakter der som så jeg ble løpt ned. Jeg ble liggende en stund, men ble hjelpt opp igjen av en annen  som var på utestedet. Ingen av vaktene kom bort selv etter de hadde fått kasta ut han.

Jeg gikk bort og spurte om de ikke burde ha hørt med meg, hvordan det gikk?? Fikk bare til svar at det var så travelt, de spurte heller ikke da hvordan det gikk. Veldig dårlig gjort av vaktene, angrer på jeg ikke anmeldte de for dårlig jobb. Ja var ikke deres skyld, men de har da et ansvar for alle gjester som er der. Jeg hater enda om det er mye folk og trangt på utesteder.

Anonymkode: 3f908...305

Slikt er skikkelig ubehagelig, nettopp fordi det skjer så uventet og plutselig. 
men er ikke forberedt og det er også drit flaut og bli liggende på gulvet og ikke skjønne hva som skjedde. 

Anonymkode: edefa...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...